Skocz do zawartości

wojtek92

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wojtek92

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa B
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. wojtek92

    Montaż głośników wysokotonowych w klamce.

    Odpowiadam na pytanie: Przy wymianie głośników na Hertz DSK 165.3 należy podłączyć wejście do zwrotnicy do fabrycznych przewodów. Tweetery z tego zestawu bardzo ładnie chodzą w osłonę klamki Wystarczy nożykiem wyciąć tę poprzeczną kratkę i poszerzyć otwór lutownicą. Fabryczne przewody od tweeterów należy tylko zaizolować i zostawić swobodnie. Nie ma różnicy czy podłączymy przewody od tweetera czy midbassu do zwrotnicy, bo tak jak pisali koledzy wyżej - na tweeterze fabrycznym jest filtr kondensatorowy i sygnał na obu przewodach jest identyczny. GRA NIEZIEMSKO! Pozdrawiam
  2. wojtek92

    Montaż głośników wysokotonowych w klamce.

    Mam pytanie. Zakładam właśnie nowe głośniki do corsy. Hertz DSK 165.3, czyli midbass i tweeter plus zwrotnica. Mam problem, bo nie wiem czy w corsie jest jakaś fabryczna zwrotnica. Z radia są 4 wyjścia: Front Left, Front Right, Rear Left, Rear Right. Z przodu odpiąłem midbass i tweeter i 4 przewody od tych głośników wchodzą do rekawa łączącego drzwi i lecą dalej do radia. Połączone są równolegle, bo pomiędzy kablem sygnałowym midbasu i tweetera jest obwód (sprawdziłem na mierniku). I teraz pytanie: Jeśli zaizoluję końcówki od tweetera i dolutuję zwrotnicę Hertza do kabli od midbassu - to zwrotnica będzie dostawać pełen sygnał z radia? Nie ma żadnej fabrycznej zwrotnicy po drodze? Oby było tak jak napisał kolega themarvin, że jakiś filtr jest w tweeterze. I oby tak było Pozdrawiam
  3. Dzięki za podpowiedzi. Nie mam elektrycznego zamka Ale coś z tym bym zrobił, żeby się woda nie wlewała, bo rdzewieje dolny rant klapy. Co byście z tym zrobili ? Tak chałupniczo. Dopóki nie znajdę fajnej klapy to chętnie bym to czymś pokrył. Znalazłem kilka klap na allegro: 1) http://ujeb.se/LYGvs 2) http://ujeb.se/Usout 3) http://ujeb.se/4kMh2 Żadna nie jest idealna ale lepsza niż moja
  4. Cześć, Moglibyście wyrazić swoją opinię nt. tej rdzy na mojej Corsie b? Już od roku olewam ten temat i udaję, że nie widzę, ale w tym roku zabrałem się za Corsę porządniej i chcę, żeby jeszcze kilka latek pojeździła Czy da radę to jeszcze jakoś zeszlifować, zaszpachlować, pomalować? Czy niech już się trawi i potem szukać klapy w tym kolorze? https://zapodaj.net/b328c9dd2be9e.jpg.html https://zapodaj.net/2283df1ac6811.jpg.html Byłbym bardzo wdzięczny za każdą opinię. Pozdrawiam!
  5. Nie otwierając kolejnego tematu - da się wymienić kratkę nawiewu? Widzę, że do kupienia są całe "moduły" jak na tym zdjęciu (http://ujeb.se/mk58t). Czy da się wymontować samą kratkę, która się obraca góra dół? Połamałem dwie poprzeczki z lewej strony po środku nad wyborem temperatury.
  6. wojtek92

    1.0 43kW 12V Z10XE Pasek klinowy, łańcuch rozrządu

    Wymiana paska klinowego jest całkiem skomplikowana, bo trzeba odkręcić całą prawą łapę silnika, żeby wyciągnąć pasek. Wczoraj biłem się z tym 3 godziny, gdyż śruby w poduszce silnika były nieziemsko dokręcone. Uważam, że na forum powinna być instrukcja do tego, bo zmiana paska to dość podstawowa czynność a nie jest taka oczywista. Nie znalazłem w necie żadnej instrukcji do x10xe, więc może bym napisał
  7. wojtek92

    Pęknięte kolanko gumowe od MAP sensora?

    Powracam do tematu. Wiem, że to nie jest MAP sensor, bo Corsa b x10xe ma przepływomierz. W kolanku (http://imgur.com/i0Qhi2U) jest podciśnienie, wąż dochodzi do tego czujnika (http://imgur.com/7k59R3m) a z czujnika czarny przewód idzie do ZAWORU NAGRZEWNICY (http://ujeb.se/CPrji) Tak więc znalazłem odpowiedź na pytanie. Czy ktoś mógłby wyjaśnić jak jest sterowany ten zawór? 1.Jak podciśnienie z dolotu ma się do zmiany kanału przepływu gorącej wody z bloku silnika? 2.Po co jest ten czujnik na drodze podciśnienia? 3.Na załączonym rysunku zaworu jest błąd, bo jedno z wyjść jest na nagrzewnicę a drugie na coś.. tylko na co? 4.Czy można uszkodzić silnik jeśli zawór będzie ciągle zamknięty? (nieszczelne przewody podciśnienia) Fajnie byłoby jakby ktoś mógł wyjaśnić, bo w temacie na forum jest dyskusja o niedziałającym zaworze ale odnośnik do zasady działania jest już nieaktualnyl Pozdrawiam
  8. wojtek92

    Pęknięte kolanko gumowe od MAP sensora?

    Wychodzi chyba od przewodu ciśnieniowego z przepustnicy i idzie do czujnika (chyba) MAP. Wrzucam zdjęcia kolanka i tego czujnika http://imgur.com/m7eN2xM- ogólne http://imgur.com/i0Qhi2U- kolanko http://imgur.com/7k59R3m- czujnik Pozdrawiam, Wojtek
  9. wojtek92

    Pęknięte kolanko gumowe od MAP sensora?

    Tu znalazłem inne zdjęcie tego niebieskiego przewodu. Czy ktoś może powiedzieć co to jest?
  10. Cześć wszystkim, Zauważyłem ostatnio, że mam popękaną gumową złączkę wychodzącą za przepustnicą. Wychodzi z niej cienki niebieski przewód pneumatyczny i idzie do jakiegoś czujnika (podejrzewam MAC). Zamieszczam zdjęcie z googla, potem wrzucę zdjęcie z telefonu. Czy macie pojęcie od czego jest ten przewód? Auto zachowuje się normalnie, jałowe w porządku, nie wchodzi samo na obroty. Jednakże chciałbym wymienić gumę na szczelną, tylko nie wiem czego szukać. Dzięki wielkie za pomoc, pozdrawiam, Wojtek
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.