Skocz do zawartości

podgorski

Użytkownik
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O podgorski

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    lublin
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1.7 cdti dth
  1. podgorski

    Problem z pracą silnika

    Witaj, widzisz nie mam do nikogo żalu, uważam tak jak Ty, że współczesne diesle są kosztowne w naprawach, ale jeżeli pod logiem firmy znanej stara się wykonać naprawę i niestety nie potrafi jej się wykonać prawidłowo. Jest to dla mnie nauczka na przyszłość aby do końca nie wierzyć takim mechom. Pozdrawiam
  2. podgorski

    Problem z pracą silnika

    Witam wszystkich zainteresowanych w tym temacie. Obiecałem, że zakończę ten temat jeśli dojdę do końca tej naprawy. Nasuwają mi się pewne spostrzeżenia w tym temacie: 1. nigdy nie próbuj regenerować wtryski denso, nie ma żadnej firmy która to dobrze zrobi ( patrz wcześniejsze posty), 2. nie wierz że firma serwis bosch (Dakro) naprawi Tobie wtryski wspaniałymi maszynami, 3. posłuchaj pracy silnika zanim pojedziesz do Twojego mechanika, który może Cię zrobić w jajeczko, słyszysz rechot tzn siedzi wtrysk ( michała filmik) 4. kup nie regenerowane wtryski, nie oszczędzaj, jeśli Cię stać kup nowe i to wszystkie 5.ciesz się że masz już sprawne auto, 2 miesiące naprawy- serwis 1.5 miesiąca i nie zrobione. 6. a najlepiej aby Twoje auto działało cały czas bez jakiejkolwiek naprawy - niestety ten typ pojazdu ma ciekawe problemy Żegnam, myślę że te rady pomogą Tobie w naprawie auta.
  3. podgorski

    Problem z pracą silnika

    Witam, po krótkiej przerwie cd informacji o moim samochodzie. Miałeś rację Michale , 3 wtryski padnięte niby po regeneracji. Trzeba wymienić, żeby mieć spokój 4. Pomiar ciśnienia w normie. Czekam teraz na wymianę i zobaczymy co się zmieni w pracy silnika.
  4. podgorski

    Problem z pracą silnika

    Śliczne dzięki za odpowiedź, za pewnie to samo mnie czeka, 10 wizyta, opcja wymiany wchodzi przez mojego nowego mechanika wraz z zamawianiem. Dobrze że minęło 3 lato od Twojej wymiany, ceny trochę się zmieniły. Dzięki jeszcze raz za podpowiedź, dla innych użytkowników tego forum, życzę Wesołych Świąt. A ja czekam na dalszy rozwój wydarzeń.
  5. podgorski

    Problem z pracą silnika

    Czy wymieniałeś wszystkie, czy tylko parami ? Nie będę dyskretny ile kosztowały, gdzie zamawiałeś i jak dawno to ci się przytrafiło? Mimo to dzięki za pierwsze realne wiadomości z pierwszej ręki.
  6. podgorski

    Problem z pracą silnika

    Wiadomo, że są to ulubione w tym samochodzie DENSO, a u Ciebie już po naprawie czy dopiero się do tego zabierasz?
  7. podgorski

    Problem z pracą silnika

    Witam, rechot podobny do tego co słychać, tylko bardziej teraz wolniejsza praca silnika, przy klimatyzacji - bywa teraz różnie wchodzi na obroty. Czyżby powoli się coś zaczyna dziać ?
  8. podgorski

    Problem z pracą silnika

    Cd relacji z naprawy, w tym silniku i roczniku nie da się zerować kąta. Silnik pracuje normalnie powyżej 2000 obr gorzej gdy przechodzi do biegu jałowego gwałtownie praca silnika się zmienia na "terkot" traktora - nie zawsze ale coraz częściej, potrafi już na zimnym silniku. Nie było tego, żaden błąd nie wyskakuje obroty falują silnik drga. Pisałem,że na klimatyzacji chodzi równiej już nie ale na wciśniętym pedale sprzęgła równo. Chce się do końcówki dopisać samochód g......? Zobaczymy co dalej 10 idzie do innego mechanika. Nadmienię że samochód powyżej 2000 rwie do przodu jak szalony i bez problemu, nie dymi.
  9. podgorski

    Problem z pracą silnika

    Witam, cd reperacji, wymiana przepustnicy, trochę lepiej ale dalej obniżają się obroty pracy na gorącym silniku, po dodaniu gazu praca normalna aż do ponownego obniżenia obrotów, nie gaśnie . Dokładniejsze czyszczenie egr cały rozebrany - może nie fachowo, kąt po oczyszczeniu wyniósł 34 stopni a powinien mieć 36. Ciągle ale już mniej spadają obroty. Ciekawostką jest,że przy włączonej klimatyzacji obroty są normalne. Jeszcze próbowano ustawić - proszę nie śmiać jestem laikiem, wtryski na punkt zerowy na komputerze ale nie można tej było tego wykonać na tym komputerze. Jutro mam jechać do mechanika który ma komputer z oprogramowaniem dokładniejszym bo opla. Zobaczymy co z tego wyniknie. Postaram się kontynuować ten temat może komuś się to przyda. Pozdrowienia, chyba że już to ktoś przechodził.
  10. Witam serdecznie wszystkich klubowiczów i proszę o radę. Mam opla 1.7 cdti silnik z1.7 dth który do tej pory zbytnio nie sprawiał kłopotów, aż do tego miesiąca / marzec/. Zaczęło się od tego że silnik głośno zaczął chodzić, trząsł się ale pracował równo. Diagnoza mechanika wtryski, po sprawdzeniu, wymienione zostały końcówki wtryskiwaczy gdyż przelewały.I tu zaczyna się problem, po wyjechaniu od mechanika - cichutka praca silnika cacy- po rozgrzaniu do temperatury zaczyna silnik spadać z obrotów aż do nierównej pracy silnika. Słychać nierówną pracę silnika, jak by się dławił. Reklamacja, sprawdzenie wtrysków 3 razy wszystko w porządku na maszynie, złożenie ponownie to samo. Następna diagnoza, egr brudny oraz kolektor ssawny zaprawiony a egr cały czas otwarty. Po przeczyszczeniu nie powiem działał ale znów do rozgrzania historia znana. Również po zmianie wtrysków 4 na 3 bowiem po rozłączeniu każdego najrówniej pracował na trzech po rozłączeniu 4. To również nic nie dało. Nie wiem - mam prawo - ,a co najważniejsze grupa mechaników też nie wie co jest przyczyną tego zjawiska. A ja już mam dosyć bowiem za chwile każą mi wymienić cały samochód albo silnik a koszty są i to znaczne. Wspomnę że na komputerze brak jakichkolwiek błędów. Z góry dziękuję za rady, przekaże swoim mechanikom.
  11. Jeszce raz dziękuje, wesolych świąt.
  12. Dzieki za szybką odpowieć i radę wykorzystam, sterownik jest oplowski był sprawdzany sprzętem oplowskim. Zapiszę błędy jakie wyrzucił no i sprawdzę wtyczkę. Jeszcze raz dziękuję.
  13. Witam wszystkich, mam problem który ciągnie sie już od 1,5 roku a jest mianowicie prawdopodobnie uszkodzony sterownik EBERSPACHER HYDRONIC D3W Z ( prawdopodobnie):. Po usilnym badaniu ogrzewacza po skasowaniu błędu dogrzewacz pracował 3 tygodnie a później zablokował sie ( dym brak pracy dmuchawy? głośnego swistu). Tam gdzie sprawdzałem nie mogli znaleść żadnego sterownika nie ma. Nie wiem ile kosztuje nowy ,czy wogóle się opłaca sprowadzać z niemiec - wersja mechanika, a czy regenerowane lub używane można dostać? i czy są dobre. Proszę o rady czytelników forum, czy mieli podobne perypetie. Wiem że teraz zbliża się lato i nie będzie on potrzebny ale po lecie jest zima i powoli człowiek mysli o tym a ciepelko jest o jest.
  14. podgorski

    problem z webasto

    Witam,ja w swoim aucie mam tzw dogrzewacz choć mówi się, że jest to webasto - nie ma pilota, miałem podobny problem ostatnio musiałem wymienić świecę oraz siateczkę bardzo kopcił. W końcu sam się wyłączył i nie chodził. Nie wiem jak się wyłącza to ustrojstwo ale wiem, że po wymianie tych części pracuje dogrzewacz ekstra nawet nie widać , że pracuje - dymienie. Szybko się teraz nagrzewa silnik i jest ciepło wewnątrz. Pozdrawiam
  15. Witam ,dziękuję za pomoc, ale na zasadzie prób i błędów, fotele, przewody, wtyczki i nic aż zajrzałem do bezpieczników? docisnąłem wszystkie bezpieczniki dłonią problem znikł. Czy ma jakiś na to wpływ np poluzowany, niedociśnięty bezpiecznik. Jak sądzicie jeżdżę już 3 dzień bez problemów. Pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.