Skocz do zawartości

nowyz14xe

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O nowyz14xe

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. nowyz14xe

    temperatura silnika

    Ha ha przecież wiadomo że chodziło o temperaturę zewnętrzna podawana przez czujnik temperatury zewnętrznej samochodu
  2. nowyz14xe

    temperatura silnika

    a czy u was zgadza się temperatura silnika rano z tą na zewnątrz?
  3. nowyz14xe

    temperatura silnika

    Podlaczlem złącze diagnostyczne obd rano bez uruchamianua csilnika. Temperatura silnika w apce pokazana to -11 stopni a temperatura powietrza -4 . Dodam że temperatura na zewnątrz wynosiła -4 stopnie. Czy może być to czujnik temperatury płynu?
  4. nowyz14xe

    temperatura silnika

    Te bąbelki to moim zdaniem jednak efekt otwierania termostatu otwierał się przy ok 90 stopniach w garnku. A na desce rozdzielczej i w apce przy 80 i po otwarciu temperatura na liczniku nagle spadała do 70 i ciężko było jej wstać chyba że na światłach w korku
  5. nowyz14xe

    temperatura silnika

    A może być to czujnik temperatury bo po wrzuceniu termostatu do garnka bąbelki zaczęły pokazywać się przy około 90 stopni? Jak to sprawdzić?
  6. nowyz14xe

    temperatura silnika

    Rano przy pomocy apki diagnostycznej dokonałem pomiaru temperatury otwarcia termostatu. Temperatura na liczniku i apce była taka sama jak puścił termostat czyli 80 stopni. Zakupiony termostat miał puścić przy 92 stopniach.
  7. nowyz14xe

    temperatura silnika

    Wynika z tego, że chyba będę musiał kupić kolejny. Jakiej firmy polecacie, ponieważ na FEBI'im się ewidentnie przejechałem.
  8. nowyz14xe

    temperatura silnika

    Temperatura na liczniku i temperatura z elm 327 są zbliżone więc nowy termostat zakupiony łącznie z obudowa może być zepsuty?
  9. Od niedawna jestem posiadaczem astry II z silnikiem z14xe. Po zakupie zauważyłem niska temperaturę silnika po przejechaniu 30 km (na dworze około 0 stopni) na wskaźniku tem silnika poniżej 80 stopni. Podejrzenie oczywiście padło na termostat. Zakupiłem nowy przeznaczony do tego modelu firmy FEBI. Po wymianie takie same rezultaty. Zrobiłem trasę ok 40 km i temperatura na poziomie 70 stopni może trochę więcej. Gdy odpaliłem silnik na postoju osiągnął temperaturę ok 86 stopni, dopiero zasłonięcie połowy chłodnicy kartonem spowodowało, że podczas jazdy temperatura utrzymuje cię w połowie pomiędzy 80 a 90 stopni. Czy moze być to wina czujnika temp. Termostat wymieniony nowy kosztował 70 zeta i go nie podejrzewam. Co może być przyczyną takiego stanu?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.