Skocz do zawartości

pawi

Użytkownik
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pawi

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Nie uzyskawszy konkretnej odpowiedzi czy podczas wypalania DPFA włącza się grzanie tylnej szyby i bocznych lusterek zamontowane dzisiaj diodę. Póki co pięknie świeci na niebiesko po ręcznym włączeniu grzania. Zobaczymy czy zaświeci podczas wypalania
  2. No dzięki za merytoryczną odpowiedź
  3. Wszystko super tylko gdzie można zakupić zestaw naprawczy? Bo serwis Opla nie ma, pompa u nich ok. 6 tys. zł
  4. Podbijam pytanie z prośbą o wskazanie jakiegoś sklepu najlepiej internetowego gdzie można kupić zestaw naprawczy do pompy wysokiego ciśnienia, skąd mam wiedzieć jakie numery ma ten zestaw naprawczy. Mnie konkretnie interesuje do Merivy 1,3 CDTI 75 KM rocznik 2009. I pytanie czy taki wyciek paliwa może być niebezpieczny pod kątem zapalenia się samochodu ?
  5. tak jak pisałem wcześniej po godzinie stania w garażu w temperaturze +4 st. sprężarka załączyła od razu. Otrzymałem też oficjalną odpowiedź mailem z jednego z serwisów Opla, że przy ujemnej temp. sprężarka nie załączy się z uwagi na zabezpieczenie. Tak też myślałem. Sprawa wyjaśniona
  6. Proste sprężarka w ogóle się nie uruchamia, na tym polega, że milczy, wstawiłem Mery do ciepłego garażu i sprawdzę
  7. To u mnie nie zaskakuje. Z uwagi ze miałem zupełny brak czynnika zdiagnozowano nieszczelności chłodnicy. Nowa chłodnica i po nabiciu sprężarka załączała, było to kilka dni temu. Dzisiaj sprawdzam i sprężarka milczy, czyli co znowu uciekł czynnik?
  8. Czyli przy temp. na minusie sprężarka nie zaskoczy ? Trochę jestem przestraszony bo dzisiaj przy minus 2 cisza, a kilka dni temu nabiałem klime i działała ( moze bylo na plusie ). W drugim moim samochodzie klima działa bez względu na temperaturę.
  9. widocznie użytkownicy Insigni są lekko zacofani, no ale cóż. Ja akurat o diodzie dowiedziałem się i ją zamontowałem mając francuza i z powodzeniem zaszczepiłem pomysł użytkownikom Isi. Widac trzeba czytać wszystkie fora nawet Zafir Czyli pewności nie ma, że w Merivie będzie to funkcjonowało w każdym przypadku ? Dlatego zależy mi aby wypowiedział się ktoś kto diodę ma i ma w tym zakresie doświadczenie. Merivę kupiłem córce, a to bardzo mało doświadczony kierowca i z tym wypalaniem sobie nie poradzi.
  10. Jednak zainicjowałem przynajmniej w przypadku Insigni, no ale nie będziemy się licytować.Kolega jednak nie odpowiedział czy w trakcie wypalania załącza się grzanie szyby i lusterek. Co to znaczy może ale nie musi. W Isi w każdym przypadku wypalania grzanie było. I taka odpowiedź gest istotna żeby podjąć decyzję o montażu diody.
  11. Witam swojego czasu będąc posiadaczem innego Opla mianowicie Insigni zainicjowałem akcję montażu diody led, która sygnalizowała moment wypalania filtra cząstek stałych. Aktualnie wiele Insigni jeździ po kraju z zamontowanymi diodami. W momencie wypalania DPF równocześnie włącza się grzanie tylnej szyby i bocznych lusterek co z kolej wymusza podniesienie temperatury, która niezbędna jest do właściwego wypalenia filtra. To włączenie grzania szyby i lusterek nie jest normalnie sygnalizowane kontrolką w przycisku od włączenia podgrzewania tylnej szyby i bocznych lusterek. Montaż jest w miarę prosty, kwestia wpięcia się pod tylną szybę lub boczne lusterko. Zasadnicze jednak pytanie czy w Merivie podczas wypalania również załącza się "po cichu" grzanie tylnej szyby i boczne lusterka, a może tylko sama tylnia szyba lub same lusterka. Ja zbyt krótko jestem w posiadaniu Merivy i tego nie miałem okazji sprawdzić. W Insigni podczas wypalania tylna szyba i lusterka wyraźnie były ciepłe. Jak jest w Merivie ? Jeżeli okaże się, że też wskażę źródło jak zamontować diodę
  12. pawi

    Ucieka plyn chlodniczy

    swojego czasu przyczyną ubywającego płynu w mojej isi była pęknięta chłodniczka EGR. To najczęstsza przyczyna jest obszernie na ten temat na innym forum.
  13. W związku z bardzo długą reakcją wskaźnika temperatury, która u mnie zaczyna podnosić się bardzo powoli po przejechaniu ok. 10 km chcąc na 100 % wyeliminować niesprawność termostatu poprosiłbym jakiegoś znawcę tematu, aby napisał jak powinny zachowywać się prawidłowo poszczególne gumowe węże ( a trochę ich tam jest) oraz chłodnica w miarę rozgrzewania się silnika, od uruchomienia do osiągnięcia maksymalnej temperatury, której chyba u mnie silnik osiągnąć jednak nie może
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.