Skocz do zawartości

katoga64

Użytkownik
  • Zawartość

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana katoga64 w dniu 27 Luty

Użytkownicy przyznają katoga64 punkty reputacji!

Reputacja

1

O katoga64

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    UK
  • Model
    Brak
  • Inna marka
    nie
  • Silnik
    1,4benzyna
  • Nadwozie
    Honda Jezz
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. katoga64

    Opony letnie

    A te kapcie to do Opla kombi...... " Dunlop Sport Bluresponse" szukasz czy do Ferrari ? U mnie siedza NORMALNE letnie Dębice i daja rade.,
  2. katoga64

    Jak sposób na sroki?

    Porzadny pokrowiec na auto powinien pomoc.
  3. Tak. Posprawdzam wtyczki i kable bo "gaz" mi czasami wariuje Na wolnych obrotach szczególnie.
  4. A gdzie jest ten sterownik bo nie moge go zlokalizowac
  5. Jak w temacie.Czy ktoś jest w prosty sposób opisać na czym to polega ,gdzie jest podłączony . Od czasu do czasu obroty silnika same się podnoszą na wolnych obrotach i spadają bez dodawania gazu.
  6. Wielkie dzieki w sobote zabieram się do wymiany .
  7. Dzięki za podpowiedz. Jeszcze jedno pytanko ....jakiś patent na przyrdzewiałe odpowietrzniki żeby ich nie pourywać.
  8. Mam zamiar wymienić płyn hamulcowy DOT4 w Combo. Przebieg 135000mil. Czy można to zrobić samemu bez konsekwencji zapowietrzenia układu?
  9. katoga64

    szukanie przyczyny problemu w combo 1.3 cdti

    Ciekawy choć stary temat szkoda ze nie ma końca.
  10. Problem ogarnoł mechanik bo mnie się skończyły pomysły .Podmiana czujników, pomp ,czyszczenie zbiornika ,diagnostyka. Tanio nie było . Jak to na wyspach.
  11. Powodem zapalenia się kontrolki "auto z kluczykiem" był czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Regeneracja w moim wykonaniu (wymiana uszczelek) pomogła gdyż pompa działa sprawnie tak samo jak i przed wymiana oringów ...tylko ją uszczelniłem i to za grosze. Główną przyczyna zamulania była druga pompa ta w zbiorniku mocno przytkana syfem z baku. I to tyle.
  12. Właśnie co uszczelniłem pompę zestawem uszczelek BOSCH wycieki ustały ,ale po cieżkim odpaleniu (na holu) bo bateria padła od kręcenia zapowietrzonego układu auto STRACIŁO MOC i zapaliła się kontrolka "auto z kluczykiem" przejechalem się z 10 km w celu odpowietrzenia układu .Nic nie pomogło .Teraz odpala z kluczyka ale potrzeba go trochę popiłować. Co robić ?
  13. katoga64

    Problem z zapalaniem

    W dniu dzisiejszym mechanik (z Polski) wymienił dwa czujniki jak na zalączonych fotkach.Auto narazie jest w trakcie obserwacji bo w warsztacie pali 10/10 bez problemów. Test pokarze czy to było przyczyna robienia z Combo-Zetora. Drugie zdjątko ma za duży plik i się nie załaduje Sorrki.
  14. katoga64

    Problem z zapalaniem

    Wtyryski wyciągnoł mechanik bo jeden był zapieczony wstawił regenerowane i wprowadził kody w kompa. Chodzą poprawnie po dodatkowej wymianie pompy ciśnieniowej też po regeneracji. Nic to nie pomogło Obecnie autko pali na trzy próby raz jak widac na filmie. Na wolnych obrotach do 1500-2000 rozpedzając sie na 2-biegu silnik wydaje dziwny dzwięk potem wszystko jest ok (3-bieg i wyżej) ma dynamikę jazdy przyspiesza bez problemu chodzi normalnie. Ręce opadaj myslę choć nie jestem fachowcem ale problem może byc z elektryką.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.