Skocz do zawartości

styc

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O styc

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra II
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Nie mam teraz kabla dostępnego i będzie ciężko to sprawdzić, ostatnio na jałowym miał 0,31 Bara przy napięciu 1,11V , na zgaszonym silniku pokazywał 0,98 bara przy napięciu 4,67 V
  2. To nie jest wina zaworu a żeby zaślepić zawór egr to trzeba go wyjąć , a jeżeli chces wyciągnąć samą wtyczkę to dla twojej informacji nic się nie zmienia. tak jak pisałem wcześniej w poście egr był podmieniony na inny nowy orginalny i nie było różnicy.
  3. We wcześniejszych postach pisałem egr zaślepiony , przepustnica nowa , brak błędów na komputerze
  4. W końcu zakupiłem manometr, zmierzyłem kompresję wychodzi równo po 12 - 12.1 bara na każdym cylindrze , zabieram się teraz na wymianę sterownika silnika bo chyba nic innego nie zostało bo juz mi się skończyły pomysły , może da się jakoś sprawdzić czy sterownik jest sprawny ogólnie czasem nie da się z nim w ogóle połączyć. A no i czasem go potrafi dławić na drugim biegu że się nie da jechać trzeba bieg zredukować i znowu wbić drugi bieg i juz jedzie normalnie. Ale to się dzieje bardzo rzadko A no i czasem go potrafi dławić na drugim biegu że się nie da jechać trzeba bieg zredukować i znowu wbić drugi bieg i juz jedzie normalnie. Ale to się dzieje bardzo rzadko
  5. Trochę to trwało egr podmieniony na inny podciśnienia wszystkie nowe , map sensor tak samo nic sie nie zmienilo tak się zastanawiam po lekturze forum czy to nie sterownik silnika ? Doszedł nowy obiaw czasem faluja obroty krokowiec nowy.
  6. Czujnik temperatury był wymieniony , regulatora ciśnienia paliwa nie sprawdzałem
  7. Używany , rozłożony na części wyczyszczony założone nowe uszczelki ,nowy krokowiec i czujnik od pedału gazu , na gazie takie same objawy jak na benzynie
  8. Tak zdemontowałem mikser gazu cały ,odpalał lepiej ale tylko trochę szybciej łapał swoje obroty tak po 10s ciągle pedał gazu trzeba było wcisnąć , problem występował także przed remontem
  9. Witam wszystkich Mam problem z odpalaniem samochodu mianowicie silnik to 1,6 8v X16Szr z instalacją gazową II gen Brc żeby auto odpaliło trzeba je odpalać z wciśniętym pedałem gazu i podtrzymywać na obrotach około 2 minut bo w innym przypadku gaśnie po tym czasie auto normalnie już jeździ, jeśli nie wcisnę gazu to nawet nie odpali . W ostatnim czasie wiele rzeczy było robione miedzy innymi remont głowicy , wymiana rozrządu, świece, kable, cewka, cały monowtrysk wymieniony + nowe uszczelki, nowe węże podciśnienia ,map sensor , lambda, czujnik temperatury , zaślepiony egr ,wszystkie filtry a auto jak nie chce odpalać tak nie odpala , może macie jakieś pomysły bo mnie się już kończą ogólnie według mnie jest zalewany przez paliwo bo jak wymieniałem monowtrysk i wszystko wyczyściłem to za pierwszym razem odpalił od pierwszego bez problemu ale już za każdym następnym razem już było to samo , komputer nie pokazał żadnych błędów bloki pomiarowe raczej też wyglądały normalnie ale w załączniku dodaje raport z podpiętego kompa może ktoś wymyśli co jest nie tak
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.