Skocz do zawartości

Berserker1990

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Berserker1990

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva B
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Berserker1990

    Meriva B 2010r 1.7 100KM 74 KW nie pali na ciepłym

    Dziękuję za podpowiedź niestety na zimnym też nie pali na dotyk. Jakie powinno być ciśnienie pompy CR?
  2. Berserker1990

    Meriva B 2010r 1.7 100KM 74 KW nie pali na ciepłym

    Witam ponownie, niestety nadal walczę z problemem braku odpalania na ciepłym silniku, do tej pory: - wymieniony czujnik wałka rozrządu - wymieniony zawór zwrotny na listwie wtryskowej - sprawdzone ciśnienie paliwa - wyczyszczony egr Nowa rzecz którą zauważyłem to to że pompa na zimnym silniku przy pierwszym odpaleniu długo pompuje paliwo ok 20-30 sek, później na ciepłym silniku gdy nie odpala nie słychać pracy pompy. Czy ktoś z Was ma jeszcze jakieś pomysły na usunięcie usterki?
  3. Berserker1990

    Meriva B 2010r 1.7 100KM 74 KW nie pali na ciepłym

    Dzięki Gdyby jednak po czyszczeniu egr nic się nie zmieniło co jeszcze może powodować takie objawy?
  4. Berserker1990

    Meriva B 2010r 1.7 100KM 74 KW nie pali na ciepłym

    Ok. Jutro postaram sie go wyczyscic na pewno to nie zaszkodzi. Adam1954 nie jetem za bardzo znawcą w zagadnieniach mechanicznyc ale czy egr nie powoduje problemów tylko na zimnym silniku lub ewentualnie jak zablokuje się w pozycji otwartej spadek mocy itp. ? Czy idą do niego jakiejś uszczelki które trzeba wymienic przy demontażu?
  5. Berserker1990

    Meriva B 2010r 1.7 100KM 74 KW nie pali na ciepłym

    Nie egr nie sprawdzalem. Sprawdzić mechanicznie? Tzn wyczyscic?
  6. Witam, Samochód nie odpala na ciepłym silniku- na zimnym odpala ale czasem trochę dłużej kręci. Sprawdzone: - czujnik walka rozrządu - wtryski niby są ok - cisnienie paliwa ok - akumulator ok - czujnik temperatury cieczy chlodzacej wskazuje prawidłowo Czasami pojawia się błąd P0113 zbyt wysoka wartość temperatury powietrza wlotowego Przeplywka na biegu jalowym podaje wartosci 8-15 g/s Czy zbyt wysoka wartość powietrza wlotowego może sprawiać problem z rozruchem? i czy jest on w przeplywomierzu?
  7. Berserker1990

    Witamy

    Witam, jestem nowym użytkownikiem. Pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.