Skocz do zawartości

knypek1991

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O knypek1991

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    Z14XEP
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Witam, jak w temacie Op-Com wyrzuca mi błąd P1405 (4), podmieniłem już inny EGR i nadal to samo, podmieniłem czujnik temperatury zasssanego powietrza ( przepływka) i nadal bez zmian. Meriva przyszła z Niemiec z zajechanym silnikiem, silnik wsadziłem od anglika, którym jeździłem i sam wymontowałem ten silnik chodził bardzo ładnie do końca. Samego błędu wogóle nie idzie skasować nawet na chwilę, nie mam możliwości założenia EGR z anglika bo jest inna kostka, szersza starego typu. Silnik co jakiś czas przebiera. Pytanie jak sprawdzić wiązkę od EGR, mam miernik YATO. Zrzut ekranu błędu
  2. knypek1991

    Rzuca silnikiem na wolnych obrotach

    głowica odebrana, ale mam mały problem z ustawieniem rozrządu, koło rozrządu na wałku wydechowym i ssącym można założyć na dwa sposoby, rowek na wałku przechodzi przez cały czop wałka, czy ma to znaczenie z której strony będą krzywki na 1 cylindrze? Nie zaznaczyłem położenia wałka jak demontowałem głowicę. Chcę aby mnie dobrze zrozumiano, wiem jak ustawić cały rozrząd na znaki, rzecz w tym jak ustawić wałki w którym kierunku krzywki powinny być skierowane, no chyba, że nie ma to znaczenia
  3. knypek1991

    Rzuca silnikiem na wolnych obrotach

    Jeden zawór był już lekko podpalony, ale i już musiał lekko popuszczać, bo kompresja na tym cylindrze była 13,5. Pozostałe 3 bardzo mocno posiadały w gniazda, spec od głowic stwierdził, że muszą być wymienione, robi dla mnie już chyba 10 głowicę więc wierzę, nigdy nie odwalił fuszerki. Dam znać jak Meriva będzie poskładana.
  4. knypek1991

    Rzuca silnikiem na wolnych obrotach

    czapka zrzucona i już w naprawie, 4 zawory wydechowe do wymiany
  5. knypek1991

    Rzuca silnikiem na wolnych obrotach

    Dzięki, jutro sprawdzę. Luzy sprawdzone, albo ich brak . Jako, że na ssących jest ok po 0,25 to na wydechach praktycznie ich nie ma, więc raczej to będzie przyczyną tego, że silnik źle pracuje na wolnych
  6. knypek1991

    Rzuca silnikiem na wolnych obrotach

    Ciężko powiedzieć, samochód przyjechał z Niemiec z takimi objawami. Po dacie na zbiorniku LPG można wywnioskować, że LPG założono w 2008 roku, samochód ma przebieg 120 tysięcy. a znasz jakie powinny być luzy, na ssącym i wydechu?
  7. knypek1991

    Rzuca silnikiem na wolnych obrotach

    Na moje i to co doczytałem to jest z nimi ok, może jak się orientujesz to napisz w jakim zakresie powinny pracować i jutro to sprawdzę. Dzięki rozumiem, że mówisz o pracy na biegu jałowym
  8. knypek1991

    Rzuca silnikiem na wolnych obrotach

    Początkowo myślałem, że to wina egr, bo po odłączeniu kostki i ponownym odpaleniu ( bo auto gasło) silnik pracował o dużo lepiej. Co do sond, to mam sprawdzić jak pracują po odłączeniu przepływki? Jeżeli chodzi o normalną pracę to wszystko z nimi wydaje się ok, pracuję do 1V.
  9. Witam, tak jak w temacie. Mam Merivę i gdy się rozgrzeje zaczyna rzucać silnikiem, dzieje się to tylko na wolnych obrotach, zostało już trochę wymienione i sprawdzone: nowe świece, egr, wymiana uszczelek pod kolektorami ssącymi, sprawdzenie ustawienia rozrządu, sprawdzenie czy nie chwyta lewego powietrza, została sprawdzona kompresja, podmieniona przepływka. Zauważyłem, że po odłączeniu przepływki obroty trochę wzrastają i silnik pracuje ok. Mam Op - Com'a, żadnych błędów w ecu, parametry też wyglądają na ok. Jeżeli ktoś mocny w temacie to mogę zrobić jakieś live data z pracy silnika i zmiany parametrów. Dodam, że auto posiada LPG, ale pracuje na benzynie i gazie tak samo. Dzięki z góry za pomoc.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.