Skocz do zawartości

jarwis71

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jarwis71

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Antara
  • Silnik
    2.2 230KM
  • Nadwozie
    500Nm
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. jarwis71

    Szum turbiny

    Podmieniłem już gruszkę od turbiny i dalej to samo. Pojechałem więc do serwisu Boscha i tutaj niespodzianka. Powiedziałem, że hamuje mi turbina. Więc wstępna diagnoza jest taka, że to początek końca któregoś z wtrysku. On wyhamowuje turbinę. Ale auto oddam dopiero 28 sierpnia do nich i wtedy napiszę co i jak. W tym czasie jeżdżę bez wpiętej wtyczki od przepływomierza i jest ok. Świeci tylko chceck na desce i pokazuje tryb awaryjny. Dostaje stałą dawkę powietrza w ilości około 14 g.
  2. jarwis71

    Szum turbiny

    Próbowałem już wszystkiego, łopatki chodzą super, wystarczy dzwignią ruszyć i widać co się dzieje. Załatwiłem już sterowanie do turbiny, w poniedziałek podmienię i zobaczę czy trzeba będzie demontować turbinę czy nie. Może wystarczy ta podmiana. Jeśli nie to regeneracja chyba Próbowałem już wszystkiego, łopatki chodzą super, wystarczy dzwignią ruszyć i widać co się dzieje. Załatwiłem już sterowanie do turbiny, w poniedziałek podmienię i zobaczę czy trzeba będzie demontować turbinę czy nie. Może wystarczy ta podmiana. Jeśli nie to regeneracja chyba
  3. jarwis71

    Szum turbiny

    Podciśnienie jest i sterowanie elektroniczne również. Najprawdopodobniej dostaje sygnał ze sterowania i podciśnienie reguluje łopatki. Tak to sobie wyobrażam. Sprawdziłem wszystkie przewody podciśnienia i są ok. O tym zaworze egr co piszesz to też słyszę coś takiego. Gdy obroty przekroczą 1200 to cichnie ten odgłos. Ja odłączyłem wąż podciśnienia od gruchy egr i wtyczkę od zaworu założyłem na taki sam moduł rezerwowy z innego zaworu egr. Czyli zawór pracował na sucho i egr był zamknięty i tego odgłosu nie było. Myślałem nawet o zaślepieniu kolektora w ten sposób bez odłączania go programowo. Suma sumarum na 99% przyczyną tego szumu w filtrze jest geometria łopatek w turbinie. Turbina do zdjęcia i oddanie jej na konkretny sprzęt do zrobienia. Wiem, że w Oleśnicy na ul. Wrocławskiej tego typu rzeczy robią dosyć dobrze.
  4. jarwis71

    Szum turbiny

    Panowie mam ten sam problem. Podłączyłem urządzenie marki foxwell do swojej antary i wszedłem w sterowanie turbiny. Zmieniłem wartość w elektrozaworze z 5 do 10 % i szum ustał. Ale auto jest słabsze. Więc to jest chyba powód tych szumów w obudowie filtra. PROBLEM W TYM, ŻE TEJ WARTOŚCI NIE MOŻNA WPISAĆ NA STAŁE ANI ZMIENIAĆ CO 1% TYLKO CO 5. PO ODŁĄCZENIU URZĄDZENIA WRACA DO WARTOŚCI ZADANEJ PRZEZ PRODUCENTA CZYLI TUTAJ 5%. WAŻNE, ŻE MOŻNA COKOLWIEK SPRAWDZIĆ. WYGLĄDA NA TO, ŻE TO STEROWANIE ŁOPATKAMI NIESTETY, WIĘC CHYBA ZAKUP TURBINY ALBO ZAMIANA TEJ GRUCHY ZE SZROTU JEŚLI UDA SIĘ DOSTAĆ
  5. jarwis71

    Zawor cisnieniowy gruszkowy

    Po odłączeniu węża podciśnienia nie otwiera się klapka wpuszczająca spaliny. Sam zawór EGR jest sterowany elektronicznie w większości aut. Najlepiej odłączyć wężyk podciśnienia i zdjąć sterownie zaworu egr nie odłączając wtyczki żeby chodził na sucho, wtedy zobaczysz jaka jest różnica.
  6. w antarze jak bedzie przerwany cykl wypalania to olej napędowy znajdzie się w misce olejowej. Zwracajcie uwagę na stan oleju w silniku, szczególnie jak jeździcie na krótkich trasach. Zawsze można wypalić fapa na sztywno programem. W pewnym momencie jest już niestety za późno. Nie wierzcie w żadne regeneracje, bo jak ktoś nie pilnuje tego to ma problem niestety. Są środki odpowiednie i samemu można zaabsorbować przez wężyk i sondę taki środek, zawsze to coś i pomoże. Pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.