Skocz do zawartości

matp3

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O matp3

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.7 CDTi
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Cześć! Zanim napisałem ten post przeszukałem forum pod kątem mojego pytania, niestety nie znalazłem odpowiedzi która mogłaby mnie nakierować. Problem w mojej Astrze wygląda następująco: Po osiągnięciu temperatury silnika/wody ok. 45-50 stopni Celsjusza występuje wycie z komory silnika słyszalne od strony pasażera w okolicy schowka. Buczenie jest prawie niezauważalne na wolnych obrotach na luzie. Najwyższe natężenie buczenia występuje w okolicach 1500-2000 obrotów i najbardziej dokuczliwe jest podczas hamowania silnikiem, powyżej 2100 obrotów buczenie znika (np. jadąc autostradą przy obrotach 2500 jest cudownie). Wykonałem test w taki oto sposób: Podczas hamowania silnikiem wcisnąłem sprzęgło oraz starałem się utrzymać wysokie obroty silnika. Nie spowodowało to żadnej zmiany natężenia buczenia. Jeśli wcisnę sprzęgło w trakcie hamowania silnika i pozwolę mu zejść z obrotów, jest cisza. Buczenie jest porównywalne do hamowania starego autobusu... doprowadza mnie do szewskiej pasji. Wymieniłem rozrząd (już trzeba było) wraz z pompą wody, nic to nie dało. Proszę o wskazówki co może być przyczyną takich odgłosów i ewentualnie pokierowanie do jakiego mechanika się udać (np. ogólnego, specjalisty od skrzyń czy może najlepiej ASO). Bardzo dziękuję z góry za pomoc, obiecuję udzielać się na forum i dzielić wiedzą którą już posiadłem w trakcie użytkowania Astry Pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.