Skocz do zawartości

staly

Forumowicz
  • Zawartość

    178
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana staly w dniu 31 Sierpień 2012

Użytkownicy przyznają staly punkty reputacji!

Reputacja

4

O staly

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    x16szr
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Jutro dokładnie obfocę autko i wrzucę do odpowiedniego działu na forum.
  2. Nie pękam z tego powodu Grunt że mimo kilku wad, nie utrudniających jazdy auto sprawuje się dobrze. Trakcja jest w porządku i frajda z jazdy ogromna, miny innych zdziwionych kierowców, bezcenne:)
  3. Licznik jest oryginalny z Corsy GSI na linkę natomiast silnik jest c25xe z skrzynią F25
  4. To trochę tzw kiszka. Ciężko będzie to uzdrowić aby pokazywało prędkość Stąd takie pytanie: Czy ten sygnał do prędkościomierza w Calibrach przy skrzyni F25 jest podawany na licznik w postaci sygnału analogowego z czujnika abs czy może za pomocą linki. Może lepiej będzie lepiej zakupić gotowy licznik z Cali Co do zawyżania to tak myślę iż zawyża gdyż na wolnych obrotach silnik ma ok 1000 obr natomiast, później przy gazie w podłodze obrotomierz się zamyka. Chyba c25xe nie ma aż takich wysokich obrotów.
  5. staly

    Linka prędkościomierza

    Podany link nie działa.
  6. Witam. Mam pytanie odnośnie sygnału na obrotomierz/prędkościomierz?? Sygnał na prędkościomierz podawany jest linką z skrzyni biegów. Czy z każdej skrzyni jest jakieś inne przełożenie i może oszukiwać? Chodzi mi o połączenie licznika z Corsy GSI z skrzynią z Calibry F25. Czy po połączeniu będzie okłamywał? Mam jeszcze pytanie odnośnie obrotomierza. Skąd czerpie on sygnał. Mam wrażenie że zawyża on obroty. Czy można skalibrować go ??
  7. staly

    Linka prędkościomierza

    A ma może ktoś fotkę gdzie znajduje się wejście linki w skrzyni F25??
  8. Mam pytanie odnośnie linki prędkościomierza w Cali. Gdzie dokładnie w skrzynie wchodzi ta linka? Czy może ktoś dysponuje fotką obrazującą to? Będę wdzięczny za pomoc.
  9. Z podanych rysunków wynika iż tylko zmienia się długość paska. Dobrze widzę?
  10. Cześć. Mam pytanie odnośnie sprężarki klimy w silniku c25xe. Czy ktoś się orientuje czy można całkowicie odkręcić sprężarkę klimy i ją pominąć? Jak wtedy wygląda prowadzenie paska? Nie ukrywam iż w to miejsce dobrze pasowałby kompresor:)
  11. staly

    parownik poprawnie wyregulowany,mimo to łapie "doła"

    To musisz dalej rozkręcać na parowniku. Za duże widełki masz teraz na ATT. W tym przypadku silnik będzie wariował, ATT nie będzie nadążał z składem mieszanki bi nie będzie dawał rady szybko przymykać/odmykać przewodu.
  12. staly

    parownik poprawnie wyregulowany,mimo to łapie "doła"

    I udało Ci się wyregulować tą instalację??
  13. staly

    parownik poprawnie wyregulowany,mimo to łapie "doła"

    Rozkręć trochę na parowniku i jeszcze raz zróc naukę. Metodą prób i błędów dojdziesz do tych ok 100
  14. staly

    parownik poprawnie wyregulowany,mimo to łapie "doła"

    Nie do końca. ATT ustala mieszankę i oscyluje między uboga/bogata. Liczbą kroków wartościami plus oraz minus ustalasz jego otwarcie. Np jeśli ustawisz 100 i +/-20 na otwarciu i sonda ma idealny przebieg sinusoidalny to przy ustawieniu 120 i liczbie kroków +/- 20 przebieg byłby praktycznie linią prostą ze wskazaniem na bogatą mieszankę. Poprostu att nie zejdzie mniej niż ilość kroków którą zadasz. Najlepiej jakby te widełki +/- były jak najwęższe wtedy przy dodawaniu szybko gazu czas reakcji jest krótki. CUTT of mam wyłączony. Przez jakiś czas miałem włączony ale silnik lubił się dławić i gra nie była warta świeczki.
  15. staly

    parownik poprawnie wyregulowany,mimo to łapie "doła"

    Jak na benzynie nie chodzi poprawnie to na bank jest źle ustawiona instalacja. Ja to robię tak: 1. robię naukę 2. później ustawiam krokowca na 100 i śrubą na wolnych obrotach na parowniku tak ustawiam aby mieszanka oscylowała między bogato a ubogo. 3. dodaję gazu, ok 3500obr/min i obserwuję jaka jest mieszanka jeśli jest za ubogo to zwiększam otwarcie krokowca, ale mam zasadę że nie więcej niż do 25. Wtedy znów na wolne obroty i lekko ze 100 zwiększam, u mnie na 114 i wtedy mieszanka się lekko wzbogaca, wykres już nie jest sinusoida lecz większość jego ch-ki jest w górnej części. Później znów podregulowałem +/- ilościąkroków i śmiga. Najwiarygodniej to zrobić podczas jazdy, wtedy pod obciążeniem ch-ki są takie jakie powinny być i auto zarówno na PB jak i LPG pracuje równo i nie przerywa i nie ma różnicy na czym się jeździ. Zanim tak wyregulowałem mieszankę prawie 2 lata jeździłem do fachowców i zalecali wymianę wielu rzeczy
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.