Skocz do zawartości

oceanit

Użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O oceanit

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Insignia
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. oceanit

    Silnik 2.0, 160 KM. Prośba o opinię.

    Widze ze dawno post napisany.postaram sie opisac moja Insygnie z silnikiem 2.0tdi.160km.auto zakupione w Angli z przebiegiem 160 000km posiadala full serwis salonu opla(_wauxhall) po przejechaniu kolejnych 10.000 padla turbina,kolejna wymiana turba po 30.000km..zadnych innych usterek do chwili przejechania 160 000mil czyli okolo 250 000 km.Silnik padl -zatarty na panewkach, pomimo tego ze naprawde dbalem o terminy wymiany olejow ,filtrow przed czasem,podstawowe sprawdzenia serwisowe ,niestety z mojej obserwacji wynika ze te auta nie wytrzymuja duzych przebiegow powyzej 250 000km.Uwazam rowniez ze ten silnik byl mocno przereklamowany 2009 rok produkcjii.Dopiero teraz po kilku latach urzytkowana niezadowolona grupa urzytkownikow powieksza sie .Mozna rowniez sprawdzic na popularnym Autotrader.co.uk.insygni chyba jest najwiecej do sprzedazy-powod auto awaryjne dajace niezle po kieszeni,.Pomimo dobrego komfortujazdy,super niskiego spalania ok5,5l /100km okazuje sie ze mozemy stracic drogi samochod w kazdej chwili.jak zauwazylem wpis jednego z urzytkownkow ...insygnia lubi zacierac sie na panewkach....Ta wada jest nagminna....sprzedaje wiec te 7letnie auto na czesci...bo koszt naprawy jest kosmicznie nieoplacalny ...nawet w przypadu angielskich zarobkow. Nie polecam tego samochodu absolutnie z przebiegiem wyzszym jak 100.000....ten silnik jest awaryjny.napewno bedzie wiecej takich wpisow pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.