Skocz do zawartości

bucu1984

Użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O bucu1984

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. bucu1984

    1.9 cdti 150km temperatura

    Raz sie tak narazie zdarzylo. Ze chdzil wiatrak okolo minute moze chwile dluzej po wylaczeniu silnika. Potem juz tego nie bylo dlatego zapytalem czy to normalne. Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  2. bucu1984

    1.9 cdti 150km temperatura

    W necie duzo tych czujnikow i nawet drogie nie sa. Ciezko samemu wymienic taki czujnik? Ludzie z drugiej strony znow pisza ze te czujniki sie nie psuja Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  3. bucu1984

    1.9 cdti 150km temperatura

    Witam podlacze sie do tematu. Pacjent astra h 1.3cdti. Dzis temp na dworzu 16*. Przejechalem w korkach ok 9km. Wylaczylem silnik i wentylator chodzil jeszcze ok. 2min(jechalem na klimie ustawionej na 21 stopni i 2 biegu). Nigdy wczesniej nawet w upaly mi sie to nie zdarzylo. Dlatego sie zestresowalem. Potem jeszcze raz taka sama trasa ale bez korkow i klimy i po zgaszeniu silnika wentylator nie chodzil. Oprocz tego mam pytanie odnosnie temp silnika w czasie jazdy jest 82-85*. Czy jest ona ok? Czy tym wentylatorem powinienem sie martwic? Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  4. bucu1984

    Jaka to klimatyzacja

    Tak to powinno sie nazywac ale zajrzyj do instrukcji astry h i zobaczysz ze ta opcje nazywaja klima elektroniczna Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  5. bucu1984

    Jaka to klimatyzacja

    Pokretlo prawe od nawiewu na dziewiatej Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  6. bucu1984

    Jaka to klimatyzacja

    Wg. Instrukcji astry h jest to klima automatyczna, ale nie jest sterowana elektronicznie. Tak jak piszesz powinno byc pokretlo do temp i nawiewu a po przekrecaniu ich na wyswietlaczu powinny sie wyswietlac aktualna temp i bieg nawiewu. Tak wlasnie mam ja w swojej asterce h a na tej fotce jest bez tej opcji. Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  7. Nie chce zakladac nowego tematu a nic sensownego nie znalazlem. Chodzi o to ze w upal gdy wlacze klime to sprezarka klimy (wydaje mi sie ze to ona)strasznie buczy co klikadziesiat sekund. Chwile pobuczy i przestaje. Poniewaz kompletnie sie na klimie nie znam. Wiem tylko ze klima dziala dobrze i chlodzi ale buczy. Gdy nie ma upalu to zjawisko nie wystepuje. Sam nic w klimie nie robilem od czasu zakupu auta czyli od grudnia 2016, gdyz przed kupbem klima byla nabijana. Pozdrawiam i dziekuje za wszelka pomoc Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  8. Wracajac do mojej sprawy wczoraj zmierzylem napiecie na altku. Wynosilo 14.4v na aku o 0.1v mniej wiec altek i przewody sa ok. Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  9. Gdyby kilku osobom posiadajacym astry h tudziez zafiry ii w dieslu chcialo sie to sprawdzic u siebie w BC to mielibysmy temat z bani bo tak to wychodzi na to ze albo 1. Cos z altkiem, klemami, przewodami. Albo 2. Tak ma byc Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  10. W dniu w ktorym wystapil problem faktycznie klemy byly cieple ale na dworzu bylo 30 stopni wiec wszystko pod maska bylo gorace takze ocena tego nie byla miarodajna. Witam. Jestem po dzisiejszych testach. Mianowicie odpalilem samochod miernik pokazal na aku 14.3v. Pojechalem w miasto i bez klimy bylo 14.0-14.1v. Wlaczylem klime na LO i 3 (przy czym zaznaczam ze dzis na dworzu bylo 20 stopni czyli 10 mniej niz w dniu wystapienia problemu-osobiscie uwazam ze ma to znaczenie ale nie mam na to dowodow) i napiecie w BC podczas jazdy wachalo sie caly czas 13.7-13.9v. Wychodzi na to ze wszystko bylo dobrze. Przesmigalem sie tak 20km i zero spadku voltow. Nie mam wiec pojecia co to bylo i dlaczego mialem spadki ladowania. Bede dalej obserwowal sprawe i powiem mechanikowi zeby to sprawdzil.
  11. Dzieki. Zmierze napiecie na altku. Ale czy to wazne gdaie plus? Nie bedzie tak ze jak przyloze odwrotnie to multimetr wskaze minus przed wynikiem?chyba ze o czyms nie wiem i na altku musi byc plus do plusa i minus do minusa Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  12. Zrobilem dzis test miernikiem na zimnym silniku bo dzis caly dzien samochod stoi w garazu w ktorym jest 19 stopni. Przed odpaleniem na aku bylo 12,6v. Po odpaleniu na BC 14,2 a na mierniku 14,3. Po wlaczeniu klimy na LO i 3 na BC bylo 14,1 a na mierniku 14,2. Jutro jeszcze bede sprawdzal jezdzac po miescie. Jesli pomoglby mi ktos i dal instrukcje jak mierzyc miernikiem na altku to bede wdzieczny. Wysłane z mojego SM-G531F
  13. Niby ma on dwie teorie. Jedna taka jaka jest mi wygodna a druga ze jednak altek do robienia. Zwlaszcza jesli mowic o ostatnich postach tego watku. Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  14. Jesli ktos kto ma astre h nie wiem czy ma znaczenie benzyna czy diesel, moglby sprawdzic jak to u nieo wyglads bylbym wdzieczny. Ewentualnie przeczytam chetnie wypowiedzi innych osob ktore maja w tym temacie cos do powiedzenia. Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  15. Mam nadzieje ze nie dostane bana ale tu mam ciekawy watek. https://astraklub.pl/viewtopic.php?t=832142 Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.