Skocz do zawartości

bucu1984

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana bucu1984 w dniu 1 Marzec

Użytkownicy przyznają bucu1984 punkty reputacji!

Reputacja

3

O bucu1984

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1.3cdti
  • Nadwozie
    kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1100 wyświetleń profilu
  1. Nie poluzowala się w tej chwili sprawdziłem A czy to w ogóle prawda koledzy że przy wentylatorze włączonym w upał przy Klimie napięcie ma prawo tak spaść bo on potrzebuje dużo prądu? Ja już z tym walczę jakiś czas. Aku ma 2.5 roku nigdy to nawet nie doladowywalem, ale wkurza mnie najbardziej to Że w upały w korku tak obciąża silnik i buczy głośno. Kiedyś myślałem że sprężarka się zaciera Ale to nie Ona. A może poprostu 1.3 czyli 1248cccm I to jeszcze w kombi to za mało dla tej budy i lepiej nie będzie? Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
  2. Dokładnie to napięcie spada różnie. Najbardziej do 12.9v. Czasem do 13.1 czy też 13.3. Od razu rośnie do 13.4-13.6 i tak w kółko jak załącza się wentylator na 3 biegu Ale tylko w upaly. Alternator sprawdzałem. Bez klimy 14.2-14.4. Z Klima Ale bez upałów 13.7-14.0 Martwi mnie to bo w upaly w korku nie da się jechac z włączoną Klima bo wentylator tak zabiera moc ze aby ruszyć trzeba dac prawie 2 tyś obrotów. Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
  3. Witam. Astra h 1.3cdti 2007 rok Mam pytanie czy wentylator w tym samochodzie ma prawo się zepsuć? Jeśli tak czy jeśli przy wlaczonej Klimie w upal gdy wentylator się załącza na 3 bieg to strasznie buczy I napięcie ładowania gdy buczy ten wentylator spada do 12.9v jest objawem jakiejś jego usterki? Dziękuję pozdrawiam Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
  4. Ja mam sprężarke sprzeglowa. Konkretnie Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
  5. Hej. Nie wiem jakiego masz opelka. Ja mam AH 2007 1.3cdti. Sprężarka nie załącza mi się przy takich temp jak piszesz. Wyje ona tylko w upały tzn powoli mi się zaciera więc będę ją wymieniał na wiosnę. Oczywiście też mam klimatronik. Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka Nawet w instrukcji AH pisza ze przy niskich temp nie włącza się sprężarka ale nie pisza jakie to te niskie. Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
  6. To dziwne. Przebieg niski. Już problemy z wieloma rzeczami. Ja mam oryginalny 135000 w tej chwili. Kupiłem że 116500 ale miałem pewność że oryginał po kolizji był. Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
  7. Co do garażu mój wyjazd ma 11 stopni nachylenia. Wyjeżdżam bez sprzęgła i daje poniżej 2000 obrotów. Auto wyjeżdża bez problemu. Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka A jaki przebieg ma auto? Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
  8. Hej. To jest tylko 1248ccm tak ze turbodziura spora. Posiadam taka w kombi. Dopiero ok 2000obr auto zaczyna iść. Co prawda potem już idzie ładnie ale do tego momentu naprawdę jest muł. Wysłane z mojego SM-A600FN przy użyciu Tapatalka
  9. Właśnie wróciłem ale tym razem byłem u innego. W necie piszą że dobrego. Okazało się że w układzie miałem czynnika 600. Powinno być 450. Odciągnął i nabił 450. Oleju powiedział jest ok. Odkręcił jakiś przewód i pokazał mi że w układzie jest syf. Do robienia będzie wymiana sprężarki chłodnicy z osuszaczem i czyszczenie układu ale kazał z tym podjechać albo wiosna/lato albo jak się sprężarka zatrze bo koszty i tak będą te same. Narazie kazał jeździć i zobaczyć czy będzie lepiej. Stwierdził że przez za dużą ilość czynnika silnik mógł tak mulić w upały. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  10. No nie mogę z całą pewnością tego stwierdzić, wiem tylko, że klimiarz dobił mi oleju 30 ml w maju. Mechanik powiedział mi środę, że jak ręką kręcił to czuć było delikatne przycieranie.
  11. czynnik jest w maju dobijalem. W rok uchodzi mi 150 czynnika wiec chyba ok olej tez jest
  12. Mam nalepkę. Wystarczył kanał. Jeszcze zanim kupię sprężarkę zapytam tutaj. Głośno pracuje w upały. Bardzo obciąża wtedy silnik. Ciężko poruszać się w trybie miejskim. Chłodzi dobrze ale podejrzewam że zaczyna się zacierać. Czy to dobry trop? Wcześniej techem zrobiłem test wentylatorów czy wszystkie biegi ok no i ok. Ma ktoś inny pomysł? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  13. Rozumiem że jedyne zamienniki to 93196836 Oraz 93168624? Tak mam to rozumieć? Silniki diesla mają inne sprężarki to znaczy że każdy silnik ma inną i nie lasu na one do siebie? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Kolega poprawi pisownię. Wystarczy wyłączyć słownik w telefonie.
  14. Po sporej gimnastyce mam 13124754 W Internecie najwięcej jest z końcówką 52. Czy to robi jakaś różnicę? Czy te numery oznaczają że takie pasują? http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/9/99/31/171/ http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/9/99/31/171/ Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  15. Witam muszę kupić sprezarke do ah 1.3cdti. Szukałem na obu stronach które podajcie ale niestety nie znalazłem. Podaje vin W0LOAHL3575091989. Jedyne zdjęcie bez kanału jakie udało mi się zrobić to takie . Dalej nie da rady dojść. Widzę jedynie że jest napisane po słowie part 13. Dalej nie daje rady zobaczyć. Mogę prosić o pomoc żeby nie kupić złej części? Z góry dziękuję i pozdrawiam Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.