Skocz do zawartości

Komodo

Użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Komodo

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Problem z cisnieniem rozwiazany na 100% winny byl korek od zbiorniczka wyrownawczego ten nowy tez byl walniety na to wyglada. Kupilem jeszcze jeden i jest ok. Wczoraj wymienilem wszystkie filtry i problem z duszacym sie silnikiem przy wcisnietym pedale gazu wystapil mi tylko raz gdzie wczesniej bylo to ciagle. Dziwna sprawa. Wiec problem do konca nie rozwiazany. Podlacze go pod komputer i zobacze co tam pokaze.
  2. Witam wszystkich. Posiadam auto astra h gtc 1.4 90KM (Z14XEP) i mam z nim taki problem. Po ruszeniu i wcisnieciu gazu do dechy przy biegu 1,2 zadziej wyzszych silnik zaczyna dlawic sie i w zaleznosci od mojej dalszej operacji pedalem gazu, gdy popuszcze do polowy i wcisne znowu wszystko jest ok gdy trzymam ciagle duszacy sie silnik wyskakuje check engine i auto przechodzi jakby w tryb awaryjny. Do tego mam duze cisnienie w ukladzie chlodniczym. Raz pekl mi waz. Wymienilem korek i wydaje sie byc wieksze niz na starym. Plynu nie ubywa, jest czysty oleju tez nie. Wszystko inne jest jak najbardziej ok tylko nie wiem czy te dwie wyzej wymienione rzeczy sa ze soba powiazane czy nie i co la tego auta moze dolegac. Astre juz taka kupilem jakies 2 miesiace temu a jezdze nia bardzo malo. Dziekuje
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.