Skocz do zawartości

bogoes

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana bogoes w dniu 12 Sierpień 2019

Użytkownicy przyznają bogoes punkty reputacji!

Reputacja

16

1 obserwujący

O bogoes

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz
  • Model
    Opel Corsa D
  • Silnik
    A13DTC 75KM
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1234 wyświetleń profilu
  1. A ja znalazłem z kolei coś takiego: http://www.cklasapl.com/opel_astra-1810/ograniczenie_pr_281_dko_347_ci_jazdy-2057.html , dotyczy wprawdzie astry... ale może...
  2. Może przeczytaj ten wątek: https://forum.opel24.com/topic/85995-problem-z-czujnikiem-kąta-skrętu/?tab=comments#comment-704737 co do sposobu składania. A oprogramowanie przypuszczam, że jak ma w maxiecu obsługę opli, to powinna być możliwość... u mnie jest możliwość kalibracji w programie ogólnodiagnostycznym Wow Snooper (DS150) ale wpisz w forumową wyszukiwarkę o czujniku kąta skrętu, bo jest sporo przydatnych wątków w temacie, no i spróbuj skalibrować bez komputera (odłączenie aku na kilka minut, podłączenie, kluczyk w pozycję zapłon bez odpalania i kręcenie kierownicą na maxa w jedną stronę, na maxa w drugą i powrót do prostych kół, trochę ciężko idzie, bo wspomaganie nie działa, ale idzie... i powinno być skalibrowane, jak jest wszystko złożone poprawnie. Choć warto byłoby sprawdzić na kompie, jakie błędy Ci się pojawiły.
  3. Nie wiem jak w Antarze, ale w corsie można włączać i wyłączać tę funkcję w opcjach komfortu (personalizacji), opcję tą można wykonać do każdego kluczyka osobno, np. przypisując te ograniczenia dla kluczyka dawanemu żonie, U mnie jest to funkcja P6 (dostępne jest 7 ustawień), wszystko wykonuje się za pomocą manetek kierunkowskazów i spryskiwaczy. Przykładowy filmik z YT (jest też bodajże opis na stronie DixiCar): https://www.youtube.com/watch?v=VsHEyfHGIRc Sorki, ale nie umiem wstawić poprawnie, także trzeba przez link... widzę, że szczegóły są w linku podanym przez @adam1954
  4. No wiesz nie będę się wymądrzał, bo sam nie robiłem kalibracji, jedynie odczytywałem dane z czujnika kąta skrętu przez opcoma (koła na wprost=0, a po skręcaniu do oporu ok. +/-500)... Ale ponieważ co jakiś czas pojawia mi się błąd C0460 (na szczęście póki co bez skutków ubocznych), to troszkę poczytałem po forach o kalibracji. I wynika, że po każdym odpięciu złączy w kierownicy potrzebna jest kalibracja (TECHem lub OpComem, lub bez komputera), można odczytać opcomem, czy czujnik skrętu jest skalibrowany, może więc warto poszukać na forum kogoś z opcomem z Twoich stron. Oczywiście zakładam, że nic nie przestawiłeś i wszystko złożyłeś prawidłowo. Warto też poszukać na YT filmików o zdejmowaniu kierownicy i CIM, czy kalibracji. W każdym razie, ja uważam, że kalibracja nawet jak nie pomoże, to na pewno nie zaszkodzi.
  5. Może przestawiłeś czujnik kąta skrętu kierownicy, a może tylko trzeba skalibrować, poczytaj tu:
  6. Jeżeli masz na myśli nr30 bezpiecznika, to wg rysunku z instrukcji obsługi, to jest to bezpiecznik 7,5A od sterowania klimatyzacją.
  7. Pewnie zależy jaką wersję kupisz, my w pracy robimy to ok.5-8 razy w tygodniu, jest to proste, choć mnie już lekko wkurzające (śruby kanapy 4/6szt., elementy przegrody kanapy/przestrzeni ładunkowej).. jest też możliwość montażu tylnej kanapy bliżej lub dalej od przednich siedzeń... my mamy Vivaro z 2013r. Całość zajmuje ok. 10min.
  8. A może wszystko jest sprawne... natomiast jakimś cudem ktoś włożył odwrotnie wtyczkę czujnika, wprawdzie powinna nie pasować, ale już widziałem, jak niektórzy na siłę potrafią takie cuda.... tak się składa, że na środkowym pinie jest sygnał, a z jednej strony +5V, a z drugiej 0V, w przypadku zamiany dzielnik napięcia działa dokładnie odwrotnie, a tak jest u Ciebie, bez gazu max. doładowanie, gazujesz spada doładowanie.
  9. Program pod daną markę zawsze jest lepszy od uniwersalnego, ale są i przyzwoite do większości marek, takie jak napisał @ja37 ... ja używałem WoW Snooper Wurth i ten polecam. Ten program z interfejsem i wspomniane przez @ja37 można niedrogo kupić u małych rączek.
  10. Może warto znaleźć jeszcze z 2-3 kolegów z astrami z takimi wadami i z tego samego okresu produkcji i razem ruszyć na walkę... poszperać po innych oplowskich i asterkowych forach, bo jak mówią w kupie siła... a każdego pojedynczego użytkownika, to zawsze oleją.
  11. Być może coś jest z turbiną (niedoładowanie lub przeładowanie), bez podłączenia kompa i odczytania błędów ciężko cokolwiek prorokować, zwróć uwagę, czy kontrolka z kluczykiem nie pojawia się, gdy obroty na 4 lub 5 biegu przekroczą wartość 2800 ... bo czujniki obrotów kół bym raczej nie brał pod uwagę, bo świeciałaby się kontrolka ABSu... także najpierw komp, później opis na forum... i czekanie na porady
  12. Kurcze poszukaj kogoś z opcomem (w końcu nie mieszkasz w dżungli), albo na szybko kup na olxie: https://www.olx.pl/oferty/q-op-com/ ... bo tyle czasu już piszesz, a bez kompa nie ogarniesz, tylko będzie coraz więcej mniej lub bardziej sensownych pomysłów... swoją drogą ja też nie potrafię wypedałować błędów. Ja Ci swoje już napisałem w wątku i na maila i ciężko coś więcej doradzać komuś, kto nie sprawdza do końca porad... i czeka na kolejne.
  13. Ja tam obstaję przy błędzie immobilisera... może uszkodziła Ci się pestka w kluczyku, może w jakiś sposób się rozprogramował i trzeba zaprogramować, najważniejsze jest odczytanie błędów, jak nie masz opcoma, to spróbuj apką DTC OPL READER (jak masz interfejs typu ELM327), tam odczytasz te same błędy co opcomem... a najlepiej poszukaj kogoś z opcomem z Twojej okolicy (np. z forum), kto może do Ciebie podjechać.
  14. U mnie na wyświetlaczu zamiast chwilowego spalania i przejechanego dystansu km (tych kasowanych) były też literki "F", nie zwróciłem uwagi na wskaźnik poziomu paliwa... okazało się, że był to błąd IMMO P1613-00 "Brak lub nieprawidłowy sygnał immobilisera", pozostałe objawy (brak kręcenia rozrusznika) też były... u mnie wystarczy wykonać pełen cykl ponownego uruchomienia, czyli wyjście z samochodu, zamknięcie pilotem (bardzo ważne), pierwszy raz kilkanaście minut próbowałem siedząc w samochodzie i dopiero, jak pobiegłem z trójkątem i wróciłem do auta, to odpalił od razu. jak mi później tłumaczył pracownik ASO, mimo zmieniania na drugi kluczyk samochód nie odpali bez wyjścia i zamknięcia samochodu, bo komputer cały czas uważa, że jest ciągłość nieuprawnionej próby uruchomienia... ponowne otworzenie i jest OK.... miałem tak 3razy, nie pamiętam, czy wszystkie były przed wymianą baterii w pilocie, czy także po. EDIT: Znalazłem foto z "F" i poziom paliwa też spadł do zera.
  15. No tak do końca to bym się nie cieszył, a nawet na Twoim miejscu marzyłbym, żeby przyczyna była pomiędzy bezpiecznikiem, a modułem A105- bo dalej ten moduł jest połączony z wieloma rzeczami i przyczyn może być wiele i pewnie bez dokładniejszych schematów serwisowych będzie ciężko znaleźć przyczynę... a pod komputer podłączałeś, może tam są jakieś konkretne błędy podane. Pewnym plusem jest w mojej ocenie to, że przepalenie występuje w różnych momentach i z tego co piszesz nie jest zależne od włączania określonego urządzenia (przynajmniej nic nie zauważyłeś), więc to potwierdzałoby, że gdzieś jednak coś delikatnie zwiera... trzeba szukać. np. odpalić auto (jak się da) i kręcić kierownicą prawo/lewo, może zdjąć osłony kolumny i poruszać wiązką przewodów... ale jak pisałem, ja zacząłbym od sprawdzenia błędów komputerem i sprawdzenia przewodu zasilającego od bezpiecznika do modułu.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.