Skocz do zawartości

duzyy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana duzyy w dniu 16 Maj

Użytkownicy przyznają duzyy punkty reputacji!

Reputacja

3

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

775 wyświetleń profilu
  1. W Lagunie tak miałem to okazało się, że poprzedni właściciel zamiast wymienić poduszkę skrzyni biegów to na sztywno ja zrobił i uderzały elementy o siebie...
  2. Rozwiązanie problemu : Niestety wymiana piast i łożysk z przodu nic nie dała. Nawet nowe tylne tarcze z klockami ani regeneracja wszystkich zacisków. Tarcze wymienione zostały jeszcze 3 razy... Przy trzecim razie w akcie desperacji zakupiłem na allegro cała "nogę" czyli kompletną zwrotnice z zaciskiem, piastą, łożyskiem, amortyzatorem itd i zostało to założone na stronie kierowcy, gdzie tarcza była nagminnie krzywiona. Ósmy miesiąc już mija i tarcza ma się dobrze. Hamować można w końcu bez strachu.
  3. Jako iż może się komuś przyda rozwiązanie historii z drgawkami na luzie na postoju czy to na zimnym czy rozgrzanym silniku: Na dwa lata odstawiłem temat gdyż nie uśmiechało mi się płacić za nietrafione diagnozy czy wymianę sprawnych części. Czekałem aż coś samo padnie. Przypadkowo znajomy zmienił samochód i opowiedział mi jak to przy przeglądzie robionym przy silniku wykrył, iż koło pasowe jest zespawane na sztywno zamiast wymienione na nowe. Poprzedni właściciel przycebulował 300 zł... Objawy miał takie: drgania na postoju i duży hałas przy większych prędkościach. Zaryzykowałem, drgawki pasowały do moich jak i Meriva była głośna gdy jechało się ponad 100 km/h i zostało wymienione koło pasowe że śrubą plus nowy pasek który po 20 tyś km zaczął halasować i drgawek nie ma, i w aucie ciszej przy większych prędkościach. Może komuś się przyda.
  4. duzyy

    Sonda lambda

    Sondy są inne. Przed katalizatorem masz sondę regulacyjną, a za katalizatorem jest sonda diagnostyczna.
  5. Teraz to już po zawodach. Wszystkie termostaty reklamowałem i obecnie na używce jadę. Może w wolnej chwili wrócę do wymiany, obecnie planuje kompleksowo wymienić zawieszenie i po tym zabiegu będę się bawił.
  6. Niby tak... Tylko, że zaczynałem od najtańszego termostatu a skończyłem na najdroższym możliwym i nic to nie dało. Dałbym i 200 zł gdyby działał poprawnie i nie miał wycieków.
  7. Dobre... U mnie jest problem odwrotny. Na postoju ładnie trzyma temperatura i wentylator działa gdy potrzeba ale podczas jazdy gdy dojeżdżam do świateł czy do ronda i jadę na luzie hamując to temperatura spada na wskaźniku z prawie środka do prawie drugiej kreski i za chwilę podnosi się do prawidłowej wartości. To samo jak zjeżdżam z górki na luzie... Kupiłem Febi i ten sam problem. Gates i też to samo. Wahler też nie dał rady. Swag też był. Vernet(Colorstat) działał wzorowo ale miał wycieki i nie dało się go uszczelnić i przez niego prawie zakupiłem nową sprężarkę klimy gdyż była mokra... W końcu założony został używany z demobilu i działa jako tako ale ruchy wskazówki są dalej... To do jakości części jakie są obecnie w sprzedaży :-)
  8. Trzeba włożyć czujnik z blokada na prostych kołach. Zdejmujemy dolny drążek z maglownicy i obracamy wałem kierownicy i wtedy wkładamy zablokowany czujnik. Sam ostatnio miałem błąd czujnika kąta skrętu i miałem już się z tym bawić ale jakoś usterka nie wraca, więc na razie na czym innym się skupiłem :-)
  9. Jak pamiętam to centralny programować można sposobem że stacyjką wtedy, gdy już dany kluczyk był przypisany w aucie i uległ rozprogramowaniu. Nowy przypisać można przez np. Op coma. Gdy dokupiłem drugi kluczyk do Mery i nie chciało mi się iść po interfejs to próbowałem metody że stacyjką i żadna nie działała. Po 15 minutach i rzuceniu mięsem iż miało być szybciej poszedłem po interfejs i w ciągu 2 minut centralny był zrobiony jak i immo zaprogramowane. To tyle z mojej walki :-)
  10. Programowanie pilota i immo to dwie różne rzeczy. W opcomie 2 minuty roboty.
  11. Mi ASO wygrało soft bez EGR i szarpanie przy zmianie biegów znikło ale zostały drgania na luzie. Raz są, raz ich nie ma... Czekam aż coś padnie lub się urwie i po roku prawie nic się bardziej psuć nie chce.
  12. Oo temat podobny do mojego problemu. Czekam z niecierpliwością na rozwiązanie :-)
  13. Mając interfejs OpelTech można wgrać oprogramowanie do sterownika silnika, które nie wymaga zaworu EGR. Silnik w mojej Merivie, czyli Z16XE wychodził w dwóch wersjach - z EGR i bez EGR. Usługę wyprogramowania EGR wykonało mi ALSO Opla za śmieszne pieniądze.
  14. Błędy w komputerze jakieś są? Miałem takie objawy i też cudowałem. Winowajcą był EGR. Po programowym wyłączeniu auto pracuje jak należy.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty && budowlanka / nieruchomości / finansowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.