Skocz do zawartości

duzyy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana duzyy w dniu 1 Czerwiec

Użytkownicy przyznają duzyy punkty reputacji!

Reputacja

4

O duzyy

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Sieradz
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

911 wyświetleń profilu
  1. Jak pamietam z wertowania internetów to trzeba dołożyć bezpiecznik jeśli brakuje i przekaźnik do skrzynki. Podpiąć wszystko i ma działać.
  2. duzyy

    Błąd p0171

    Czasem nie jest tak, że trzeba uruchomić silnik i poczekać aż się rozgrzeje i tyle? Można też opcomem i wedle instrukcji z forum.
  3. Diagnostyka i czytanie błędów. Można się przyjrzeć sterownikowi silnika.
  4. Masz Merive A. Kod można odczytać opcomem. Poszukaj czy nie ma nikt koło Ciebie.
  5. To w kółku to przecież bagnet do sprawdzania poziomu oleju w silniku. Ten wężyk wyżej będzie miał coś wspólnego z obiegiem cieczy chłodzącej ale może koledzy wyjaśnią lepiej - ja nie mechanik a amator motoryzacji z przypadku :-)
  6. Fakt, w liczniku pojawia się błąd połączenia... Tylko tego ficzera z klimatyzacją nie rozumiem... W sumie nie próbowałem przy fikających wskazówkach bawić się klimatyzacją. Zazwyczaj modliłem się aby auto nie zgasło...
  7. Jeśli wskazówki umierają i pojawia się przy ich zmartwychwstaniu ikonka ręcznego to z reguły pomaga poprawa lub usztywnienie połączenia złączki z licznikiem, opcjonalnie zmiana licznika. Jeśli przy umieraniu wskazówek pokazuje się ikonka ładowania to z reguły była to wina sterownika.
  8. W Merivie odczuwalne i słyszalne są nierówności niestety. Takie auto... Po przesiadce z Laguny na Merive wszystko mi pukało, stukało i było głośno w aucie jak na koncercie... Jestem po wymianie całego zawieszenia i układu kierowniczego i puka, stuka i czuć nierówności. Najgorsze w Mery oprócz martwego pola i głośności jest rzucanie autem podczas wiatru gdy jedziemy około 140... Dramat... Przez Mery nauczyłem się jeździć max 100 km/h. Powyżej jest głośno, niebezpiecznie i dużo pali :-) ps. do wad mogę doliczyć też "wygodę" jazdy w długie trasy. Po mieście czy na krótkie odcinki jest ok ale zrobić z 600km na jeden rzut to już sadyzm - więcej wad nie pamiętam i dobrze się jeździ po zakupy :-)
  9. Miałem się za to zabierać, wyłączyło mi wspomaganie jakiś czas temu ale... Na razie cisza. Zobacz sam. Jeśli lubisz majsterkować to da radę https://m.youtube.com/watch?v=BxaqCHXOHGs Jak uporasz się z odkręceniem krzyżaka i nic nie uszkodzisz i od razu przesmarujesz EPS ( ostatnio jedno i drugie robiłem) to i czujnik skrętu się wymieni.
  10. Wyżej jest podana firma, która się tym zajmuje. Samemu też się to ogarnie. Dodatkowo trzeba tylko krzyżak zdjąć aby włożyć czujnik.
  11. Nie wiem co tam wlał mechanik ale mówił, że niby będzie ok a nie było.. Dlatego kupiłem oryginał GM i na moją prośbę wymienił cały olej plus uszczelke i teraz nie ma problemu. Co do ceny to tak jakoś płaciłem za 1l/50 zł. Numer podałem jaki wyszperałem dla skrzyni manualnej.
  12. Do manuali masz olej o numerze GM 93165290. Kupowałem taki ostatnio 2 litry. Do tego polecam zakup uszczelki oryginalnej GM 9034522. Zlać cały olej i wlać nowy. Olej najlepiej oryginalny, wiem z własnego przykładu, że inny olej powodował głośną pracę skrzyni i ciężko wchodziła jedynka i dwójka o wstecznym nie mówiąc.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.