Skocz do zawartości

mich10892

Użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mich10892

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Inna marka
    Seat
  • Silnik
    1.7 DTI
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

610 wyświetleń profilu
  1. Już samochód uruchomiony, jest tak jak napisał @adam1954 , w modelach sprzed 2003 roku ECM jest oddzielnym modułem, po wymianie sterownika nie wymaga on programowania. Dzięki za odpowiedzi :)
  2. Czy można prosić @ArKos o wypowiedź w tym temacie lub jak napisał @adam1954 kogoś kto siedzi w Dieslu ?:)
  3. Dziękuję za szybką odpowiedź! Czyli rozumiem że jeżeli auto jest starsze niż 2003 w tym przypadku z 1999r. moduły sterujące pompy wtryskowej i silnika są oddzielnie, więc programowanie immobilizera w tym przypadku jest zbędne ?
  4. Mam problem z Astrą G silnik x20DTH, nie odpala, mechanik stwierdził uszkodzenie sterownika pompy wtryskowej, twierdzi również, że w tym silniku po wymianie sterownika na inny należy zaprogramować immobilizer, czy tak rzeczywiście jest?
  5. ok, sprawdzę te wartości na wolnych i przy 3500 obr. i przemyję takim preparatem. Dzięki
  6. Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z Merivą 1.7 DTI, zaczęła spalać więcej ropy, sprawdziłem wszystkie przewody paliwowe, nie ma wycieków. Po przeczytaniu kilku tematów z forum chciałbym sprawdzić czy przyczyną nie jest przepływomierz, niestety nigdzie nie mogę znaleźć jakie wartości powinien pokazywać w OPCOMie, i jak dokładnie go sprawdzić. W tej chwili na biegu jałowym pokazuję około 37 kg/h. Dodatkowo chciałem sprawdzić czy po odłączeniu przepływomierza zmieni się coś z dynamiką silnika, po odłączeniu silnik słabiej wchodził na obroty, ale nie zapaliła się kontrolka oznaczająca błędy "samochód z kluczykiem", a chyba powinna się zapalić ? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  7. mich10892

    Przewody gumowe układu chłodzenia ! Przestroga !

    Udało mi się znaleźć numer tego przewodu (bocznik termostatu) zamienniki są dostępne za małe pieniądze. Może w przyszłości komuś się przyda. Numer: Opel 6336084
  8. mich10892

    Przewody gumowe układu chłodzenia ! Przestroga !

    Ok, dzięki za szczegółową pomoc Mam nadzieje że uda mi się to jakoś wymienić
  9. mich10892

    Przewody gumowe układu chłodzenia ! Przestroga !

    Mam ten sam problem również w roczniku 2003 1.7DTI. marcinmotors czy krótki wąż wymieniałeś od góry ? Jeżeli tak to jak sobie zrobić do niego dostęp? Czy wyjęcie filtra paliwa wystarczy ?
  10. Faktycznie, wielkie dzięki. Problem rozwiązany!
  11. Dzięki, właśnie sprawdziłem, w gnieździe 30 nie było żadnego bezpiecznika, włożyłem i rejestracja świeci Czy oświetlenie bagażnika i schowka to również bezpiecznik 30 ? Czy jakiś inny ?
  12. adam1954 to już znalazłem, nie widzę tam bezpiecznika "oświetlenie tablicy rejestracyjnej"..
  13. Witam wszystkich, Niedawno zakupiłem Merivę 1.7 DTI 75KM, niestety nie działa oświetlenie tablicy rejestracyjnej. Żarówki są sprawne. Jaki numer bezpiecznika jest odpowiedzialny za oświetlenie tablicy rejestracyjnej? W instrukcji użytkownika nie znalazłem takiego bezpiecznika. Czy ktoś wie może jak są poprowadzone przewody od opraw żarówek? Wiem że idą do prawego boku ale co dalej to nie widać. Nie wiem czy to ma ze sobą związek ale nie działa również oświetlenie bagażnika i schowka. Również żarówki są sprawne. Ewentualnie czy ktoś posiada schemat elektryczny, albo czy jest gdzieś na forum,ja niestety nie znalazłem.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.