Skocz do zawartości

Ravv

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Ravv

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Calibra
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Ravv

    16v Ecotec muli i gaśnie

    Sonda nie była sprawdzana. Dzięki, sprawdzę te parametry pracy, ale gdzie tam szukać problemu (jakie wskazania będą nieprawidłowe)?
  2. Ravv

    16v Ecotec muli i gaśnie

    W miarę jasnej diagnozy... Co to może być... Nie oczekuję korespondencyjnej naprawy a po prostu rady od kogoś, kto mógł zmagać się z podobnym problemem. Lewego powietrza nie łapie, a komp nie pokazuje żadnych błędów. Mechanik zaś jest zaufany, ale po prostu nie zna auta, więc nie obrazi się za sugestię. Nie będę stał i podpowiadał, ale też nie chcę bulić za jego pracę wykonaną na próżno, na zasadzie: "wymieńmy to i zobaczymy" itd., bo można nieźle popłynąć z kasą, a efektu nie mieć żadnego. Wiec nie bądź taki wrażliwy Jeśli to już cała sugestia, to dziękuję...
  3. Witam, Szukałem po forum, ale nie znalazłem takiego problemu. Mam Cali 2.0 Ecotec bez gazu i następujący problem. Regularnie traci dynamikę. Po prostu nieraz nie ma przyspieszenia, wolno wchodzi na obroty. Sytuacja wraca do normy niekiedy po ponownym odpaleniu, a niekiedy po jednym, dwóch dniach - nie ma reguły. Później znów problem wraca przy którymś z kolejnych odpaleń. I tak w kółko. No i dużo pali, ale to może bez związku. Dodam, że raz na jakiś czas pojawia się też problem z trzymaniem obrotów. Jeśli tylko falują na jałowym to pół biedy. Zdarza się jednak, że po odpaleniu gaśnie, jeśli zaraz nie wcisnę gazu. Później przy każdym jego puszczeniu na dłużej niż zmiana biegu również gaśnie (podczas jazdy). Zapala bez problemu ponownie, ale sytuacja się powtarza. Znika po mocnym podgazowaniu na jałowym, ale, jak powiedziałem, po kilku tygodniach problem wraca. Dodam, że w aucie zaledwie jesienią zeszłego roku wymieniany był kompletny rozrząd, świece i termostat. Problemy zaczęły się niedługo potem, kiedy wyskoczył błąd czujnika wału. Został wymieniony (oryginalna używka od omegi), żadnych innych błędów nie wyświetla, ale opisany na początku problem trwa. Krokowiec został przeczyszczony. Co to może być? Potrzebuję w miarę jasnej diagnozy, bo niestety nie ogarniam specjalnie mechaniki, a i nie mam warunków, żeby grzebać w silniku. Chciałbym zatem wskazać potencjalne źródło problemu zaufanemu mechanikowi, żeby nie wydawać kasy na szukanie po omacku. Z góry dzięki za pomoc.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.