Skocz do zawartości

adasku10

Użytkownik
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adasku10

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa B
  • Inna marka
    Brak.
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Tak zrobię. Dziękuję za rady.
  2. Dokładnie tak jaj mówisz. Nie ma ciepłego powietrza z nawiewu.
  3. Moja Corsa b 1.0 12v X10xe ma jakieś dziwne objawy. Mianowicie temperatura bardzo szybko dochodzi i przekracza 100 st., auto traci moc. Płyn chlodniczy jest, chłodnica jest gorąca podczas jazdy. Po otwarciu maski gdy pojawiła się podwyższona temp. Szedł dym biały i coś syczalo. Tak jakby coś wyciekalo i odparowywalo na gorącym silniku. W okolicy pompy wody to się dzieje plus słychać jakieś grechotanie przy pracy silnika. Czy to może być pompa wody i przez nią temp tak wariuje ?
  4. Wycinajac kata z mechanikiem myśleliśmy, że trafiliśmy w punkt i przyznam reszty wydechu nie sprawdzalismy. Teraz z perspektywy czasu patrząc faktycznie mogło tak być ze najpierw wydech był zapchany szlo wszystko przez siłę, może to spowodowało pęknięcie wkładu kata. Trudno zobaczymy po wizycie. W zasadzie to tłumnik od nowości jest 20 lat ma to swoje juz wyrobił.
  5. Komputer wykazal jeden błąd P0130 obwód sondy lambda 1 rząd cylindrów 1 czujnik sygnał nieprawidłowy. Jednakże po ogladaniu tego jak się zachowuje auto mechanik stwierdził że prawdopodobnie jest zapchany tłumnik. Przegazowane auto wręcz wyrzuca kawałki jakiegoś kamienia. Czy trzeba zakupić tlumnik czy da się go jakoś oczyścić z tego kamienia ?
  6. Pojadę na komp to mi sprawdza i napisze co i jak. Sonda i EGR nie były sprawdzane tylko wiem, że takie błędy wyskoczyly. EGR wyskakiwal o wiele wcześniej lecz z małą częstotliwością. Auto pali o wiele więcej niż wcześniej.
  7. Takie objawy były też przed wycięciem kata także raczej to nie od tego.
  8. Pojadę na kompa pewnie znowu wykaże sondę lambda i EGR. Takie objawy mogą się pojawić przy sondzie i EGR ?
  9. Auto się mocno dlawilo przez kata -był pęknięty wkład. I te błędy co podałem wywaliło przed jego wycięciem. Teraz tak jak pisze. Gdy dodam mocniej gazu to jest szarpniecie i check engine. Gdy zdejmę nogę z gazu to gaśnie. Powolne dodawanie gazu nie powoduje pojawienia się błędu Czy może to być sonda lambda lub EGR? Bo EGR juz kiedyś mi wywaliło. Jaka wiązkę mam sprawdzić ?
  10. Forumowicze Podobny problem jak przedmówca. Tylko motor inny Corsa B 1.0 12v. Przy dodawaniu gazu spadek mocy i szarpniecie. Załącza się wtedy check engine. Jednak gdy nastąpi szarpniecie a ja zdejmę od razu nogę z gazu to check nie zapala. Głównie się to dzieje na 4 i 5 biegu. Auto było wcześniej na komp, ma wycietego kata. Od momentu wycięcia było ok auto aż rwalo. Podczas badania komp wywalił błędy Obwód sondy lambda 1 rząd cylindrów 1 czujnik sygnał nieprawidlowy Obwód przepływomierza powietrza Temperatura powietrza dolotowego obwód sygnał nieprawidlowy Obwód recyrkulacji spalin brak sygnału Obwód czujnika położenia zaworu recyrkulacji spalin sygnał nieprawidlowy.
  11. adasku10

    Corsa C 1.2 check engine - Szarpanie silnika

    A opcja wycięcia katalizatora i zaspawanie i jeżdżenie bez niego to dobry pomysł ?
  12. adasku10

    Corsa C 1.2 check engine - Szarpanie silnika

    Byłem dziś na komputerze. Wykazał 5 błędów - obwód sondy lambda, 1 rząd cylindrów, 1 czujnik sygnał nieprawidlowy P0130 - obwód przepływomierzu powietrza sygnał nieprawidlowy P0100 - temperatura powietrza dowodowego - obwód P0110 - obwód układu recyrkulacji spalin -brak sygnału P0403 - obwód czujnika położenia zaworu recyrkulacji spalin -sygnał nieprawidlowy P1405 Po diagnozie kazali odpalić auto. Przegazowali, dusilo się. Szukali dalej. Poszli obejrzeć wydech i niby mało co dmucha. Prawdopodobnie wysoka temperatura, grzanie silnika, szarpanie, duszenie się auta jest spowodowane zapchanym katalizatorem lub zapchanym wydechem. Teraz moje pytanie. Katalizator da się wyczyścić, ? Czy trzeba nowy ? Kupić można sam katalizator ? Czy jest on połączony z kolektorem dolotowym ?
  13. adasku10

    Corsa C 1.2 check engine - Szarpanie silnika

    To i tak udam się na kompa. Na podmianke mam termostat i stara pompę wody. Przepływomierz, EGR odpada. Zobaczymy co wskaże komputer.
  14. adasku10

    Corsa C 1.2 check engine - Szarpanie silnika

    Dziś jak odpaliłem auto i z tyłu z rury wydechowej słychać jakiś świst, gwizd a wcześniej tego nie było. Dotychczas autko normalnie parkotalo jak je odpaliłem. Może coś zapchane jest ? Wczoraj otworzyłem maskę i słychać grechot. Jak kupiłem pompę rok temu nowke Hepu nie taka tanią przecież mechanik przy zakładaniu stwierdził że ma trochę luzu. Nie chciało mi się tego reklamować bo auto juz było rozebrane itp. Tak jak pisałem już z rury wydechowej słychać świst, gwizd a wcześniej tego nie było. Wymienię filtr paliwa zobaczymy czy coś pomoże. Warto się udać na kompa ? Komp wykaże słabe ciśnienie paliwa + ewentualne problemy z pompa wody ?
  15. adasku10

    Corsa C 1.2 check engine - Szarpanie silnika

    A jak go sprawdzić ? Na kompie wyjdzie ze coś z nim nie tak ? Uwaga - nowy objaw wczoraj za pierwszym razem nie odpalił. .... Zapomniałem dodać że te objawy pojawiły się ostatnio jak zdarzyło mi się jechać na ostrej rezerwie. Ale jakby pompa paliwa wciągnęła syfu to raczej by takich objawów nie było ? Ze strony pompy wody słychać jakiś grechot. .......wymieniałem ja rok temu firma Hepu. Miała lekki luz. Po odpalenie słychać jak coś tam grechocze. ....
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.