Skocz do zawartości

KaKa13_duck

Użytkownik
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana KaKa13_duck w dniu 5 Styczeń

Użytkownicy przyznają KaKa13_duck punkty reputacji!

Reputacja

2

O KaKa13_duck

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

579 wyświetleń profilu
  1. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    Problem leżał w aku po stronie masy. Po podmiance na inny okazało się że ladowanie na światłach led jest 14,25V a po wlaczeniu świateł i nawiewu 14V. Pozdrawiam Ps. Sprawny aku ma min. 12,5 12,6V jeżeli jest mniej to trzeba sie liczyć z kosztem 300zl i jego wymianą
  2. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    Dokladnie tak, ale to już jutro na spokojnie... Szczęśliwego Nowego Roku
  3. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    Nie wiem czy ma to coś wspólnego z tym że gdzieś zapodziała mi się nakrętka od masy, jest większa i obudowana plastikiem, nakręciłem zwykłą nakrętkę...Jutro będę miał czas to popatrzę co jest nie tak. Macher od alternatora wspominał żebym naładował dobrze akumulator...tylko zastanawia mnie fakt po co...jaki to ma wpływ na altermator chodzi konkretnie o tą nakrętkę
  4. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    Tylko jest 1 mały problem, altek po regeneracji na stole u mechaniora wzorcowo pokazuje 14v a u mnie nadal 11,6v Pytanie z czym może być problem, posprawdzam wszystkie bezpieczniki, wyczyszczę kabelek od masy bo jest przyrdzewiały, mam pytanko dotyczące zielonej kostki. jakie napięcie powinien pokazywać multimetr jeżeli podepnę aku i przekręcę zapłon...może to coś z kostką...
  5. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    trochę zeszło zanim się zebrałem. Pokrótce opisze co i jak: 1. odepnij aku 2. odepnij podciśnienie oleju 3. ja spuściłem płyn chłodniczy po to żeby mieć więcej miejsca żeby wyciągnąć altka 4. odkręciłem 3x T25 żeby zdjąć plastikową osłonę 5. zdjąłem gumowego węża z chłodnicy żeby mieć więcej miejsca 6. klucz 15 i napinam napinacz żeby zdjąć pasek, następnie 12 i odkręcam 1szą śrubę trzymającą altka 7. Wypinam wtyczkę odchodzącą od miski olejowej, zdejmuję gumowy wężyk olejowy oraz ten pleciony klucz 13 lub 14 nie pamiętam 8. 2 x 14stka po to żeby odkręcić długą dolną śrubę trzymającą altka. 9. 13stka żeby odkręcić mase 10. zostaje wtyczka z plusem do wypięcia, u mnie koloru zielonego 11. i w taki sposób małym manualem wychodzi altek
  6. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    Wszystko poszło gładko. Wystarczyła mała łapka i wyszedł. Żeby było wygodniej go wyjąć spuściłem płyn i zdjąłem dolny wąż z chodnicy... Teraz do regeneracji... Czy musowo wymieniać to uszczelnienie na pompie wacum? Nie chodzi już o koszta tylko jak rozmawiać z panem serwisantem
  7. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    Cos sie wymyśli. Myślę ze da radę. Dziękuję.
  8. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    Bardzo tempo chodzi na tym kolnierzu. Okolo 5mm góra dół . Sprobuje jutro. Dzis już nie dałem rady. Szybko robi sie ciemnio
  9. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    Zdemontowalem wszystko. Problem jest z ta dluga sruba gdyz posiada kołnierz przez ktory przechodzi. Alternator sie rusza. Tylko jak wybic albo sam nie wiem. Od nadkola nie da rady. A mam wrażenie ze z drugiej strony raczej nie pojdzie...
  10. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    Ktora wersja? Może ściągnął bym go z ch....a
  11. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    Dzięki Adaś. Który to już raz ratujesz skórę młodego adepta mechaniki...Ps. z jakiego źródła te pdfy? Jeżeli można wiedzieć
  12. KaKa13_duck

    Jak zdemontować alternator w Combo C 1,7CDTi

    W mojej Mery to samo...problem z altkiem, najpierw zagotował akumulator aż się rozszczelnił bo ładowanie było ponad 17V a potem spadło do 13,5V. Pytanie czy rzeczywiście da się go wyjąć bez rozszczelniania klimy. W tym modelu jest sporo środka chłodzącego więc i koszt nabicia też jest spory. Z tego co wyczytałem to jest trochę rozbierania, ale nie w tym problem....pytanie czy rzeczywiście jest to możliwe w silniku Y17DT. U góry jest dobrze opisana wersja corsy. Z góry dziękuję za odpowiedź, jutro zabieram się do pracy
  13. KaKa13_duck

    Odma olejowa

    Wystarczy podważyć w miarę ostrym śrubokrętem i samo wyskakuje. Tylko z wyczuciem bo to plastik. Pod spodem jest gumowa membrana a pod nia malutka sprężynka. Nic skomplikowanego. Ja użyłem sylikonu wysokotemperaturowego ktory wczesniej posłużył mi do uszczelki pod klawiaturą. Jak narazie zrobilem 30km i jest spokój
  14. KaKa13_duck

    Wymiana rozrządu i pompy wody w Y17DT

    Sprzęt działa i całkiem nieźle tryka. Było trochę zabawy ale się udało. Musze dokręcić jeszcze poduszkę silnika bo jak jadę to słychać silnik ake nie tak jak dawniej. Opuściłem go ale już przy składaniu mialem wrazenie ze powinien pójść w górę jeszcze o 0,5cm. Pogoda sie popsuła więc dziś sobie odpuszczę. Dadam ze podczas pracy na postoju wszystkie odgłosy dochodzace spod maski sa ok. Jeszcze raz dziekuje Adamowi za pomoc
  15. KaKa13_duck

    Wymiana rozrządu i pompy wody w Y17DT

    Super. Dziekuje dzisiaj skladm wszysyko do kupy. Napiszę czy wszystko sie powiodło
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.