Skocz do zawartości

KaKa13_duck

Użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O KaKa13_duck

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. KaKa13_duck

    Wymiana uszczelki pokrywy zaworów

    Dziękuję koledzę za podpowiedź A jak to jest z tą pasta wysokotemperaturowa czy sylikonem?
  2. Panowie pytam o pewne szczegół dotyczący wymiany ww uszczelki. A mianowicie dokrecajac ja kluczem dynamometrycznym jaka siłę powinienem ustawić? Druga sprawa dotyczy użycia sylikon wysokotemperaturowego po obu stronach załamania uszczelki. Spotkałem się z 2 opiniami. Jedni mówią używać drudzy że nie. I 3ci najważniejszy temat który spędza mi sen z powiek. A mianowicie w jaki sposób poradzić sobie z jego odpaleniem. Gdy odkrece przewody paliwowe to prawdopodobnie będę miał potem problemy z uruchomieniem silnika. Może któryś z was robił już coś takiego i ma wskazówki dotyczące tej że wymiany. Pozdrawiam
  3. KaKa13_duck

    Wymiana rozrządu i pompy wody w Y17DT

    Na pewno spróbuję. Jak coś będzie szło nie tak to będę pytał. Czy tą książkę o której wspominałeś mogę dostać na ch....u. Jeżeli nie chętnie ją kupię i zagłębie tajniki swojej mery
  4. KaKa13_duck

    Wymiana rozrządu i pompy wody w Y17DT

    Nigdy jeszcze tego nie robiłem. W razie problemów mam znajomego mechanika co się nieco zna. Skoro piszesz że są punkty na kołach to fajnie. Wiem już czym poblokowac więc myślę że nie będzie tak źle. Pompę wody chce wymienić gdyż poprzednim razem przy wymianie rozrzadu nie była ruszana. Więc teraz wypadało by ją wymienić. Kojarzę sobie ze pompa oleju była na pewno wymieniana i któreś z kół zębatych rozrzadu.
  5. KaKa13_duck

    Wymiana rozrządu i pompy wody w Y17DT

    Dziękuję za wskazówki. Bardzo dobrze opisane. Czy są to screeny z jakiejś książki? Dziękuję za wskazówki. Bardzo dobrze opisane. Czy są to screeny z jakiejś książki?
  6. Witam wszystkich użytkowników forum. Planuję wymianę rozrządu w opelku. Mam kilka pytań które mnie nurtują: 1-jakiej firmy dobrać osprzęt jeżeli chodzi o pasek i pompę. Podobno ina się nieco popsuła z jakością... co do pompy też nie mam koncepcji może ktoś coś zaproponuje.... 2-czym blokować koło pasowe, wałek rozrządu i pompę paliwa. Bez tej koncepcji raczej sobie nie poradzę gdyż nigdy tego nie robiłem, a ograniczony budżet w tym roku skłania mnie do próby założenia go samemu. 3-w którym miejscu znajduję się punkt 0. Obracając kołem pasowym muszę zgrać wszystko ze sobą. 4-w jaki sposób zdejmuję i zakłada napinacz...bo z rolką powinienem sobie poradzić Przy okazji mam zamiar wymienić pompę wody. Ale to już osobny rozdział mojej pracy
  7. Numer bezpiecznika to 31, w skrzynce tuż obok kierownicy. Pozdrawiam i dziękuje wszystkim za pomoc
  8. Okazało się że wymieniony bezpiecznik nie miał przejścia ale był cały. Problem z głowy. Dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam
  9. Dlaczego w pinie 16 ma być 12v skoro ten pin odpowiada za klime i wentylator?
  10. Nie korzystam z e-mule, szukałem schematu przez dr googla na kilku stronach, nie korzystam z torrentów więc moje możliwości są nieco ograniczone, może za słabo szukam...Dziękuje za schemat postaram się sprawdzić go w najbliższym czasie bo pogoda ku temu nie sprzyja a auto stoi pod chmurką. A co w przypadku gdy napięcie będzie się zgadzało, a co gdy okaże się że jest inne niż 11-14V? Pozdrawiam i dziekuję
  11. być może masz rację kolego, tylko że przy tym sterowniku są 2 wtyczki górna i dolna oznaczone literą M i K. Czy muszę kupować całą książkę by wiedzieć który pin w moim przypadku jest nr A19 i A2?
  12. Tylna lampa świeci. Nic nie musiałem podginać. Dzisiaj podpiąłem auto pod op-com i okazało się że nie może się skomunikować z komputerem, podejrzewam brak zasilania. Bo dane z deski program zczytał bez problemów. Są też przy akumulatorze a konkretnie przed nim takie 3 przekaźniki czarny i czerwony, które mogą być odpowiedzialne za komunikację z komputerem może to to...albo szukać bezpośrednio przy trzech wtyczkach nad samym komputerem... które się wypina i jest tam sporo pinów...ma ktoś schemat który pin odpowiada za co??? Nie sprawdzałem gniazda przyczepki. Ale dlaczego dopiero po 1 dniu jazdy od zajściu z przyczepką nie mogłem go odpalić?...problem tak jak wspomniałem jest z zasilaniem komputera, gdyż nie mogłem odczytać z niego błędów
  13. Jestem świeżak więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z odpaleniem auta. Zaczęło się od tego że odpinałem przyczepkę i nie wyłączyłem świateł, były włączone pozycyjne. Przy odpinaniu zrobiło się zwarcie. Zapaliły się a na chwilę stopy i zgasły. Przy okazji zginęło jedno światło pozycyjne właśnie z tyłu. Myślałem że spaliła się żarówka. Dzień po tym zdarzeniu pojechałem do pracy i w czasie przerwy postanowiłem wymienić żarówkę na nową, jednak ta nie chciała świecić. Autem bez problemu poruszałem się do właśnie tego momentu. Zacząłem po kolei sprawdzać bezpieczniki wyjmując je i wkładając. Okazało się że są ok. Te na podszybiu również. Potem okazało się że nowa żarówka zaczęła świecić tylko nie wiem jak to się stało skoro wcześniej się nie paliła. Od tego momentu nie mogę odpalić auta. Problem w tym że zawsze jak przekręcałem kluczyk to zapalał się "check engine" a teraz się nie pali, nawet nie mrugnie. Rozrusznik kręci. Czy podłączając auto do kompa pod obd 2 coś wykryje, przy przekręconej stacyjce oczywiście, czy silnik musi być uruchomimy?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.