Skocz do zawartości

Avernus

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Avernus

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    GLIWICE
  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1394 wyświetleń profilu
  1. Wymieniłem wentylator ten z opisu z SKV na 4 piny i działa 1 i 2 bieg wentylatora nie ma żadnych problemów.
  2. Dobra po temacie Przełożę tylko ten rezystor z tego zamiennika do swojego bosch wiatraka i tyle
  3. Ale jakbym miał 3 pinowy to bym nie miał żadnego problemu tylko ja mówię o tym 4 pinowym ceramicznym gównie
  4. ale przecież nie muszę zakładać całego wiatraka tylko zamienię te rezystory i dalej będę miał z boscha ?
  5. okej a co z tym wentylatorem co go podlinkowałem z allegro i też jest taki zamiennik 4 pinowy : http://opelczesci.com.pl/pl/p/WENTYLATOR-REZYSTOR-4-PINOWY-OPEL-ASTRA-3-III-H/1548
  6. tak zgadza się z końcówką 300 bosch czyli ten wentylator z allegro pasuje i rezystor też, a też chcę się upewnić bo nr się zgadzają z zamiennikiem. ? No właśnie serwis zamówił wizualnie podobny do mojego teraz wiem że to z astry G ale on jest bez kabli i po drugie dwa bolce różnią się od tego co ja mam
  7. @ArKos to ten wentylator nie będzie pasować Ja mam ten co trzeba z wentylatorem kupić bo mam na 4piny bo ten co ma być nie jest dostępny osobno chyba że z astry G, merivy jest wizualnie taki sam ale inne ma te bolce i jest bez kabli. Nowy ori wentylator z boscha kosztuje 800zł Wg. gościa z aukcji raz montowali metalowe później ceramiczne te oporniki a później opel wrócił zaś do metalowych i ważne żeby wtyczka 4 pin się zgadzała.
  8. Witam. Potrzebuje wiedzieć czy ten wentylator będzie pasować do moje auta ( Astra H z16xep 105KM 2004 ) https://allegro.pl/oferta/wentylator-chlodnicy-0130303300-opel-astra-h-iii-8110812401 Sprawa jest taka że nie działa mi 1 bieg wentylatora chłodnicy na klimatyzacji, okazuje się że mam 4 pinowy rezystor taki z zieloną otuliną który nie jest dostępny osobno. Czy ten z aukcji będzie pasować mimo innego rezystora ale wtyczka jest na 4 piny Proszę o poradę. ] Dziękuje @ArKos- najlepszy elektryk mam nadzieję że coś wymyśli i dopomoże
  9. Ktoś jeszcze ogarnia wymianę cimu i ma też na zbyciu poliftowe z esp i sas. Śląskie ? Gliwice i okolice najlepiej Astra H 1.6 z16xep 2004 Pozdrawiam
  10. Co zauważyłem jeszcze to objawia sie że jade 120km/h puszczam gaz i auto samo zwalnia do 100km/h i dotknie w tym momencie pedał gazu żeby utrzymać te 100km/h więc jedynie je musne delikatnie i wtedy występuje szarpięcie i nie zawsze to sie dzieje
  11. Silnik Z16XEP 105km przebieg 135tys km,. Prosta droga, jadę 120km/h mam ponad 3k obrotów i 5 bieg oraz noga na gazie. Puszczam gaz, prędkość spada, obroty też i auto się po prostu "turla" samo. Jak spadnie do 100km/h i 2800obr. Szarpnie mi mocno autem, aż mnie bujnie do przodu. Bardzo odczuwalne. Brak błędów, nie zawsze to występuje, obroty na jałowym równe, spalanie chwilowe 0.6-0.7 l/h, cewka zmieniana na delphi, świece GM zmieniane, przepustnica czysta, kanały kolektora czyste, egr był kiedyś czyszczony. Nie sprawdzałem kompresji, luzów zaworowych. Bo auto normalnie jeździ jak p
  12. Jak do lekarza ;/. Można pw w kwestii zapytania się czy ogarniacie daną usterkę w aucie i na jakie ewentualnie koszty bym musiał się szykować. Nie oczekuje pomocy czy rozwiązania problemu na pw.
  13. Już jestem umówiony na wyprogramowanie klap z powodu błędu 111306 i przy okazji egr. Za cenę 400zł czyli 200zł za jedno. Czy będzie czuć różnicę w jeździe? Ja wiem że mogę kupić ten potencjometr z poloneza starej corsy b i dać komuś do naprawienia tylko nikt za darmo tego mi nie ściągnie i założy, a druga sprawa czytałem wszystkie tematy i nie zawsze pomagała wymiana potencjometru po prostu loteria i uznałem że 200zł i mieć z tym spokój na zawsze to chyba najlepsze rozwiązanie?
  14. @ArKos @adam1954 Podłączyłem ten egr usunąłem sobie błędy ( błąd że go odpiąłem) i jadąc do pracy wczoraj zapaliło mi się auto z kluczykiem i pokazał błąd 111306 później jak zgasiłem i od nowa odpaliłem auto to błąd już do końca dnia ( bo jeszcze sobie jeździłem po sklepach) się nie pokazał jest tylko na zapłonie. Z tego co wyczytałem błąd 111306 jest od klap wirowych czy coś takiego i zatkanych kanałów egr. Ja miałem już czyszczone te kanały, ale czemu po podpięciu egr takie coś wyskoczyło To może być przez ten egr czy co ? Bo na zapiętym dalej szarpoli. Najlepsze że jak
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.