Skocz do zawartości

Avernus

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    GLIWICE
  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

1333 wyświetleń profilu
  1. Dobra po temacie Przełożę tylko ten rezystor z tego zamiennika do swojego bosch wiatraka i tyle
  2. Ale jakbym miał 3 pinowy to bym nie miał żadnego problemu tylko ja mówię o tym 4 pinowym ceramicznym gównie
  3. ale przecież nie muszę zakładać całego wiatraka tylko zamienię te rezystory i dalej będę miał z boscha ?
  4. okej a co z tym wentylatorem co go podlinkowałem z allegro i też jest taki zamiennik 4 pinowy : http://opelczesci.com.pl/pl/p/WENTYLATOR-REZYSTOR-4-PINOWY-OPEL-ASTRA-3-III-H/1548
  5. tak zgadza się z końcówką 300 bosch czyli ten wentylator z allegro pasuje i rezystor też, a też chcę się upewnić bo nr się zgadzają z zamiennikiem. ? No właśnie serwis zamówił wizualnie podobny do mojego teraz wiem że to z astry G ale on jest bez kabli i po drugie dwa bolce różnią się od tego co ja mam
  6. @ArKos to ten wentylator nie będzie pasować Ja mam ten co trzeba z wentylatorem kupić bo mam na 4piny bo ten co ma być nie jest dostępny osobno chyba że z astry G, merivy jest wizualnie taki sam ale inne ma te bolce i jest bez kabli. Nowy ori wentylator z boscha kosztuje 800zł Wg. gościa z aukcji raz montowali metalowe później ceramiczne te oporniki a później opel wrócił zaś do metalowych i ważne żeby wtyczka 4 pin się zgadzała.
  7. Witam. Potrzebuje wiedzieć czy ten wentylator będzie pasować do moje auta ( Astra H z16xep 105KM 2004 ) https://allegro.pl/oferta/wentylator-chlodnicy-0130303300-opel-astra-h-iii-8110812401 Sprawa jest taka że nie działa mi 1 bieg wentylatora chłodnicy na klimatyzacji, okazuje się że mam 4 pinowy rezystor taki z zieloną otuliną który nie jest dostępny osobno. Czy ten z aukcji będzie pasować mimo innego rezystora ale wtyczka jest na 4 piny Proszę o poradę. ] Dziękuje @ArKos- najlepszy elektryk mam nadzieję że coś wymyśli i dopomoże
  8. Ktoś jeszcze ogarnia wymianę cimu i ma też na zbyciu poliftowe z esp i sas. Śląskie ? Gliwice i okolice najlepiej Astra H 1.6 z16xep 2004 Pozdrawiam
  9. Co zauważyłem jeszcze to objawia sie że jade 120km/h puszczam gaz i auto samo zwalnia do 100km/h i dotknie w tym momencie pedał gazu żeby utrzymać te 100km/h więc jedynie je musne delikatnie i wtedy występuje szarpięcie i nie zawsze to sie dzieje
  10. Silnik Z16XEP 105km przebieg 135tys km,. Prosta droga, jadę 120km/h mam ponad 3k obrotów i 5 bieg oraz noga na gazie. Puszczam gaz, prędkość spada, obroty też i auto się po prostu "turla" samo. Jak spadnie do 100km/h i 2800obr. Szarpnie mi mocno autem, aż mnie bujnie do przodu. Bardzo odczuwalne. Brak błędów, nie zawsze to występuje, obroty na jałowym równe, spalanie chwilowe 0.6-0.7 l/h, cewka zmieniana na delphi, świece GM zmieniane, przepustnica czysta, kanały kolektora czyste, egr był kiedyś czyszczony. Nie sprawdzałem kompresji, luzów zaworowych. Bo auto normalnie jeździ jak przystało na wolnossące 105km. Tankuje zazwyczaj na BP i mam zamiar też zobaczyć czy jak zmienię na Orlen czy będzie jakaś poprawa
  11. Jak do lekarza ;/. Można pw w kwestii zapytania się czy ogarniacie daną usterkę w aucie i na jakie ewentualnie koszty bym musiał się szykować. Nie oczekuje pomocy czy rozwiązania problemu na pw.
  12. Już jestem umówiony na wyprogramowanie klap z powodu błędu 111306 i przy okazji egr. Za cenę 400zł czyli 200zł za jedno. Czy będzie czuć różnicę w jeździe? Ja wiem że mogę kupić ten potencjometr z poloneza starej corsy b i dać komuś do naprawienia tylko nikt za darmo tego mi nie ściągnie i założy, a druga sprawa czytałem wszystkie tematy i nie zawsze pomagała wymiana potencjometru po prostu loteria i uznałem że 200zł i mieć z tym spokój na zawsze to chyba najlepsze rozwiązanie?
  13. @ArKos @adam1954 Podłączyłem ten egr usunąłem sobie błędy ( błąd że go odpiąłem) i jadąc do pracy wczoraj zapaliło mi się auto z kluczykiem i pokazał błąd 111306 później jak zgasiłem i od nowa odpaliłem auto to błąd już do końca dnia ( bo jeszcze sobie jeździłem po sklepach) się nie pokazał jest tylko na zapłonie. Z tego co wyczytałem błąd 111306 jest od klap wirowych czy coś takiego i zatkanych kanałów egr. Ja miałem już czyszczone te kanały, ale czemu po podpięciu egr takie coś wyskoczyło To może być przez ten egr czy co ? Bo na zapiętym dalej szarpoli. Najlepsze że jak ten błąd się świecił to auto nie szarpało Narazie nie mam dostępu do kompa ( techa) bo przez elm327 żaden z programów nie widzi tego błędu Co robić ? Bo ja już nie wiem co to z tym opelem się dzieje bo nie miałem nigdy wcześniej tego 111306 i dziwne że pokazał się po jakimś czasie po tym jak podpiąłem egr
  14. Odpiąłem egr i jakby lepiej auto jedzie i nie szarpie aż tak. Czy mogę nie mieć błędu, a egr szwankuje, a po odpięciu auto normalnie jedzie @ArKos Dam jeszcze edit. jak pojeżdżę na odpiętym dzień lub dwa i później podepne czy poczuje jakoś różnice
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.