Skocz do zawartości

MatJas

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MatJas

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa B
  • Inna marka
    ford
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Mam klimę, zdjęcia zrobię, jak będę miał czas, ale jest tak jak piszę. Kupiłem termo-włącznik i wymieniłem (prawie 200 zł za niego dałem), i okazało się, że to nie on. Do wymiany był czujnik, który znajduje się pod termo-włącznikiem (on kosztował około 40 zł)
  2. W chłodnicy mam dwa czujniki, jeden termo-włącznik, a pod nim jest drugi, który kupiłem pod nazwą czujnik wentylatora
  3. Dobra, rozwiązałem problem. Problem nie leżał w samym termo-włączniku, a w samym włączniku wentylatora, wymieniłem i wszystko jest w porządku. Dzięki wszystkim za pomoc. Temat do zamknięcia
  4. Tak, chłodnica jest dróżna, cały układ jest odpowietrzony. Mam zalany płyn z K2. Umówie się na poniedziałek na diagnostykę Zauważyłem też, że przy skręcaniu wskazówka od temperatury tez skręca (skręcam w prawo, to wskazówka opada, jak w lewo to rośnie) Dzisiaj wiatrak zaczął się załączać zaraz po odpaleniu silnoka na zimnym silniku
  5. Pomiar z deski, piszę to, co mi pokazuje Myślałem nad kablami, ale wszystkie wydają się w porządku
  6. Przepraszam, nie zwróciłem uwagi . Wiatrak startuje przy +/- 91°C Ale czujnik kupiłem taki, że powinien załączać wentylator przy 102°C
  7. Czujnik jest dobry, na starym czujniku było to samo. Ale na starym było tak od ok. Miesiąca
  8. Witam, Mam problem z wentylatorem na chłodnicy, otóż gdy termostat otwiera obieg na chłodnice i ta dostaje ciepło, to wentylator cały czas chodzi. Problem nie występuje zaraz po odpaleniu, gdy chłodnica jest jeszcze zimna. Uprzedzając, wymieniałem czujnik załączania wentylatora. Kable wydają się w porządku, zaczęło to szwankować około miesiąca temu. auto to corsa B 1.4 44kW
  9. Powiedział, że ten termostat otwiera się w innych temperaturach, niż stary. Ponoć stary był od innego modelu Jeszcze będę kombinował, żeby odnaleźć tamten termostat, który był wsadzony, ponieważ cały czas mam wrażenie, że silnik za bardzo się grzeje
  10. Po odpowietrzeniu, temperatura po załączeniu wentylatora zaczęła spadać poniżej tych 95°C, jednak nie jest to dalej to 90°, które miałem przed wymianą. Jutro pojadę do mechanika i spytam się o co chodzi. Temat do zamknięcia.
  11. Nie wiem, czy do końca o to chodzi, ale przy otwieraniu korka słychać syknięcie. To oznacza, ze jest sprawny?
  12. Odpowietrzanie układu polega na otworzeniu korka od zbiorniczka na uruchomionym silniku? Czy są jakieś dodatkowe kroki? Jak mam być szczery, to nie mam pojęcia. Oddałem auto do mechanika i stwierdził, że z niego kapie (miałem problem z wyciekiem) i wymienił. Ale faktycznie teraz już nic nie kapie z auta
  13. Witam, mam taki problem z moją Corsą B. Jakiś czas temu mechanik wymieniał mi termostat i chłodnice w aucie i temperatura silnika utrzymuje się na poziomie 95°C, czasem 1-2 mm wskazówka jest mniej. I gdy postoję chwilę, temperatura momentalnie rośnie prawie do 100°C, włącza się wentylator i temperatura spada powyżej 95°C, przez co wentylator się nie wyłącza. Jeśli się już włączy, to chodzi dopóki nie wyłączę silnika (tak jakby nie był w stanie zrobić odpowiedniej temperatury). Co może być nie tak? Przed wymianą termostatu cały czas temperatura utrzymywała się na poziomie 90°C i po osiągnięciu 102°C załączał się wentylator i temperatura spadała do 90.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.