Skocz do zawartości

damiyc

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O damiyc

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Combo
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Sorry poprostu szukam jakiegoś pomysłu, turbo jest ok wszystko luźno chodzi geometria bez zarzutu dlatego nie mam pojęcia co jeszcze może odpowiadać za to że zawór się nie zamyka
  2. Witam! Temat stary ale może ktoś odpisze. Nie działa ciegno od turbo. Po odpaleniu gruszka nie podciaga ciegna, zero błędów na kompie ale brak mocy. Gdy podłączyłem przewody omijając zawór ciegno działa. Sprawdziłem zawór przy aku na krótko i działa bez problemu. Wydaje mi się że Ecu nie wysyła sygnału do zaworu.Mimo wymiany map sensora nic to nie pomogło. Wskazania Map sensora to od około 100kpa na biegu jałowym około 200kpa podczas jazdy tak że myślę że jest ok. Mimo to zawór dalej nie działa. Zmierzylem napięcie na wtyczce około 12.20v gdy odepne wtyczkę od map sensora zmienia się na 12.90v i lekko pociąga gruszkę ale nie znacznie. Brak pomysłów może ktoś ma jakiś pomysł?
  3. Mimo wymiany map sensora nic to nie pomogło. Wskazania Map sensora to od około 100kpa na biegu jałowym około 200kpa podczas jazdy tak że myślę że jest ok. Mimo to zawór dalej nie działa. Zmierzylem napięcie na wtyczce około 12.20v gdy odepne wtyczkę od map sensora zmienia się na 12.90v i lekko pociąga gruszkę ale nie znacznie. Brak pomysłów może ktoś ma jakiś pomysł?
  4. A Ecu skąd wie kiedy ma puścić sygnał? Bo jeszcze zastanawiam się nad czujnikiem doładowania Map sensor?
  5. Witam! Temat stary ale może ktoś odpisze. Nie działa ciegno od turbo. Po odpaleniu gruszka nie podciaga ciegna, zero błędów na kompie ale brak mocy. Gdy podłączyłem przewody omijając zawór ciegno działa. Sprawdziłem zawór przy aku na krótko i działa bez problemu. Wydaje mi się że Ecu nie wysyła sygnału do zaworu. Także może ktoś wie gdzie leży problem?
  6. Dzięki chlopaki. Padł jeden z wtryskow. Wypalona końcówka
  7. Witam Panowie i Panie! To mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość Mam problem z moim combo 1.3 cdti Silnik nie chcę wogóle zagadać i potrzebna mi jest w tej kwestii pomoc o to co udało mi się ustalić - Po podłączeniu do komputera jeden błąd związany ze świecami żarowymi P0683 (sądzę że w tym winy nie odpalenia nie ma) - Zero innych jakichkolwiek błedów typu immobiliser - Pompa w baku sprawna - Ciśnienie na listwie po zapłonie 0,60 przy próbie odpaleni ponad 250 myśle że jest ok - Bezpieczniki ok, Nie wiem jak z przekaźnikami - Na Samostart Pali ale zaraz gaśnie tyle tylko ile samostartu w dolocie - Paliwo dochodzi do wtrysków Myśle że wina leży w elektronice ale nic komputer by nie wykrył jak ktos ma inne przypuszczenia niech pomoże. Co mogę jeszcze sprawdzić? Na co zwrócić uwagę? Pomocy bo już nie mam pomysłów...
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.