Skocz do zawartości

evcia1990

Użytkownik
  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O evcia1990

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. evcia1990

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Za pierwszym razem była zalozona taka uszczelka: http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6786119182 To chyba ta sama co w zestawie z tą zaślepka.
  2. evcia1990

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Co do zaslepki z ostatniego linku, zaklada sie te 3 uszczelki miedzy glowice a egr, czy jako zaslepke to te srodkowa? Ciekawa jestem, czy sa jakies sposoby na wyrownanie nieco powierzchni tej glowicy bez sciagania... Ponoc jest tam slabe dojscie, ale skoro chce uniknac wymiany uszczelki i sciagania glowicy, to trzeba moze cos wykombinowac.
  3. evcia1990

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Uszczelka byla wymieniona na nowa tydzien temu, kupiona najdroższa jaka była, ale jak wspominałam nic to nie pomoglo. Ba, chyba uchodzi jeszcze wiecej. Zamowilam nowy adapter recyrkulacji spalin, dokupie jeszcze ten Reinzosil i założymy. Zastanawiam sie tylko, czy ten nowy "egr" zalozyc na Reinzosil, sama uszczelke bez tego Reinzosilu czy na jedno i drugie (chyba nie zaszkodzi?). Co w przypadku, gdy głowica jest nierowno splanowana na laczeniu z egr?
  4. evcia1990

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Czyli uszczelki nie dawac pomiedzy polaczenie? Oryginalnie tam byla, chyba ze zle zrozumialam, bo wczesniej pisales cos o tym. Moze po prostu kupie druga zaslepke nr 2 uzywke i dopiero?
  5. evcia1990

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Jutro zobacze, ale w gruncie rzeczy wyglada tak, jak na tej aukcji. Ktos ogladajac silnik mowil cos o tym, ze to nie jest typowy egr, ze tam tylko cos przeplywa i nic wiecej, nie wiem jak to inaczej wytlumaczyc. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5105126190 Co do bulgotania jeszcze, to obecnie nie slychac zadnego, od dluzszego czasu. Wydaje mi sie, ze bulgotalo za ktoryms tam razem, po zmianie uszczelki egr, pewnie uklad byl zapowietrzony, czy tam nagrzewnica, jak to moj ojciec twierdzi tylko, ze ten stwierdzil, ze skoro nagrzewnica jest zapowietrzona, to na pewno uszczelka pod glowica. Niemniej, obecnie poza tym uciekaniem plynu, auto naprawde chodzi normalnie, silnik pracuje ponoc bardzo dobrze.
  6. evcia1990

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Moze macie racje. Każe szukac dalej. Napisze po sprawdzeniu. Najbardziej mnie zastanawia, dlaczego moj egr jest bez (nie wiem jak to sie nazywa) tego modulu elektrycznego polaczenia egr z kompem. Tam jest tylko jeden kruciec polaczony wezem gdzies idacym za silnik. Szukajac uzywanego egr'a do mojego silnika, chcialabym znalezc odpowiedni egr, najlepiej uzywany ale sprawny. Kupilabym to i nowa pompe wody, jesli zaden waz nie pocilby sie.
  7. evcia1990

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Obecnie egr jest zlozony na te uszczelke i uszczelke w plynie. Wczesniej, bakelitowa uszczelka byla zlozona na silikon wysokotemperaturowy. Tylko co ma pompa wody polozona po lewej stronie silnika nad rozrzadem, do egr'a po drugiej stronie silnika gdzie widac jakby spod tego egr'a lecialo, badz gdzies z glowicy?
  8. evcia1990

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Myslelismy o tym. Ale jak sprawdzic, czy jest szczelna... Przy kazdym zdejmowaniu Egr'a byla "planowana" w garażowy sposob, czyli szklo i papier scierny. Przykladajac ja do glowicy bez uszczelki widoczny byl minimalny luz pomiedzy jednym a drugim, ale jak doszla uszczelka to luz sie niweluje, czyz nie? Do tego doszla specjalna pasta uszczelniajaca, a za kazdym razem jak na nowo sie zaklada ów egr i nowa uszczelke, plynu ucieka coraz wiecej i coraz bardziej jest widoczny w zakamarkach kolo egr'a. Sugerujesz wymiane pompy wody? Co do ogrzewania to problem jest raczej elektryczny. Niedawno, przy zalaczaniu sie klimatronika, slychac bylo zgrzytanie, chyba tych lopatek, ktore dostosowuja cieplo i przeplyw powietrza. Ojciec wypial wtyczke z silniczka w odpowiednim momencie, kiedy otwierala sie na cieplo i teraz, z racji zimy nawet jak nie chce, leci stala temperatura ciepla do srodka
  9. evcia1990

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Pisalam w pierwszym poscie, ze bylo sprawdzane takim testerem i wszystko jest okej. Tak, wiem, problem z uszczelka rozwiazany, ale czy na pewno? Nie wiem czy chodzi nam o to samo, ale pare dni temu znajomy wkrecal manometr zamiast kazdej ze swiec i na kazdym pokazywalo ok 13.
  10. evcia1990

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Kolega-mechanik wyciągnął egr i wymienil uszczelke od niej na nowa, te drozsza i lepsza, bo wczesniej juz byla wymieniana na bakelitowa. Niestety, plynu dalej ubywa, a mam nawet wrazenie ze jeszcze wiecej. Widac ewidentnie, ze plyn uchodzi gdzies spod egr'a i splywa przy wlocie filtra oleju, az na skrzynie...ale jak to możliwe? Moze glowica akurat od tej strony jest peknieta? Juz tyle osob, to ogladalo i nikt nie ma pojecia skad to uchodzi. Jedni kaza mi tak jezdzic i dolewac plynu, inni zabraniaja jezdzic, gdyz jednoznacznie wkazuja na uszczelke pod glowica. Jakies rady?
  11. evcia1990

    Czy to uszczelka pod glowica?

    Pompa wody ponoc sie "poci" Czyli normalna rzecza jest, że bulgocze plyn w zbiorniczku?
  12. Witajcie. Niebawem wiosna i powoli trzeba się zabierać za lokalizacje problemu i usuniecie go w mojej Corsie C 2004r, 1.2 ecotec benzyna. Ubywa mi plynu chlodniczego, dosc sporo. Krople plynu spoczywaja na obudowie skrzyni biegow, ktora widac po prawej stronie silnika, pod wlotem filtra oleju. Pare osob ogladalo, lecz nie moglo zlokalizowac wycieku. Uchodzi nieco wody z tlumika, raz smak wody, raz nieco slodki. Nie kopci, silnik pracuje idealnie. Nie ma szlamu pod korkiem oleju, w plynie nie ma nic podejrzanego. Wczoraj sprawdzany byl testerem, tzw niebieskim plynem, usytuowanym w rurce, wlozonej do zbiorniczka wyrownawczego - BARWY NIE ZMIENIL. Czasem slychac bulgotanie przy cisnieciu corsy na nizszym biegu. Przy przycisnieciu pedalu gazu na postoju BILGOCZE PLYN w zbiorniczku i na chwile go przybywa. Pomozcie, bo zwariuje. Dziekuje z gory za pomoc.
  13. evcia1990

    Mruga check engine i auto gaśnie

    Po długiej nieobecności. Auto odebrane od elektronika. Problemem byl komputer, ktory rozszczelnil się i podczas wiekszej wilgotności powietrza powodował przepiecia, nierówna prace przepustnicy, odcinanie zaplonu. Pozdrawiam
  14. evcia1990

    Mruga check engine i auto gaśnie

    Bylam u elektronika polecanego przez wiele osob. Sprawdzal wszystko pokolei. Musze mu zostawic auto, ale stwierdzil, ze nie ma tragedii z autem. Mowil, ze albo jest gdzies przerwana wiazka i musi sprawdzic instalacje, jak rowniez podmienic sterownik ecu, bo moze byc gdzies przepalony.
  15. evcia1990

    Wyciek płynu z części o nieznanej nazwie

    Uszczelka od zaworu egr zostala wymieniona. Zapowietrzyl sie uklad po dolaniu plynu chlodniczego i dzialy sie dziwne rzeczy. Otoz weze i chlodnica byly zimne, a temp plynu na liczniku w chwile wzrosla do 93stopni i wlaczyl sie wentylator (ogrzewanie w srodku na max cieplo a lecialo zimno). Po jakims czasie poziom plynu opadl, pare razy po ponownym odpaleniu dolewalam plynu i wreszcie po dziwnych skokach temp, ogrzewanie w srodku zaczelo ocieplac wnetrze, termostat sie zalaczyl. Jednak, pojawilo sie mnostwo pary wodnej z tlumika i zaczelo z niego leciec woda jak z kranu, smak wody SLODKI. Moze ta uszczelka byla dobra? Moze to uszczelka pod glowica? Ostatnio bylam u elektronika i powiedzial mi, ze auto traci gdzies cieplo... Macie jakies pomysly?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.