Skocz do zawartości

JJank

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana JJank w dniu 2 Listopad 2017

Użytkownicy przyznają JJank punkty reputacji!

Reputacja

1

O JJank

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Vivaro
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Dzięki za szybką odpowiedź. Sprawdzę i dam znać. Gdzie można znaleźć takie rysunki poglądowe z opisami?
  2. Powracam z tematem... Zeszłe lato jakoś się przemęczyłem a od jesieni aż do tego lata problem nie występował więc nie było jak zdiagnozować. Wymieniany był komputer - nic nie pomogło więc na powrót wstawiony jest stary. Ostatnio podczas wystąpienia usterki (kluczyk wyciągnięty że stacyjki,silnik pracuje nadal) zacząłem odpinać po kolei wtyczki w komorze silnika - po odpięciu wentylatora chłodnicy auto zgasło, licznik również. Wtyczka wentylatora odpięta - silnik i zegary wyłączają się prawidłowo. Wtyczka wentylatora podpięta - po wyciągnięciu klucza silnik i zegary nie gasną (po jakimś czasie jak silnik się wystudził wszystko wróciło do normy) Zauważyłem przy okazji, że mimo długiej pracy silnika (w upale) temperatura silnika wg. wskazania na liczniku nie rośnie i wentylator się nie załącza natomiast powstaje problem z nie gaśnięciem silnika tak jakby zwarcie robiło się wtedy kiedy powinien pracować wentylator (chociaż na wskazaniu licznika temperatura nie rośnie). Jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak to wszystko działa albo jakiś schemat podesłać - będę bardzo wdzięczny
  3. Sterowanie z kierownicy stracisz chyba, że dokupisz do radia moduł (od 150zł zaczynają się dedykowane do radia, uniwersalne są droższe). Co do radia to już zależy w jakim przedziale cenowym. Najlepiej nie nowość tylko coś sprawdzonego.
  4. Właśnie nie ma niczego ani na blachach ani na plastikach..
  5. Filcu raczej wolałbym unikać - chłonie wilgoć. Widziałem że są pianki i maty butylenowe czy jakoś tak i to by pewnie pasowało ale gdzie i w jakiej ilości. Tzn czy na blachę mata butylenowa a pianka na plastik czy jakoś inaczej. Czy wystarczy nakleić na środku blachy duży arkusz maty (tak jak zlewozmywaki nierdzewne są wygłuszane) czy trzeba dokładnie powyklejać wszystkie zakamarki. ...
  6. Witam, Czy próbował ktoś z Was wygłuszać auto? Mam wersję 9 osobową zabudowaną plastikami do połowy, nadkola gołe. Ściągnąłem tapicerkę aby dostać się do pasów bezpieczeństwa i ze zdziwieniem stwierdziłem, że nie ma tam żadnego wygłuszenia.... Chciałbym wygłuszyć przy okazji, nie chcę robić rewolucji ale raczej szukam rozwiązania budżetowego. Rozglądałem się za matami i jest tego dość duży wybór, sprzedający zachwalają i zalecają... "najlepiej kupić wszystko". Podzielcie się doświadczeniem jakie macie w tym temacie: jakieś newralgiczne miejsca, gdzie warto a gdzie nie ma to sensu, jakim materiałem. Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje.
  7. Witam, Chciałbym zdemontować podsufitkę ale nie wiem jak to zrobić, mógłby ktoś podpowiedzieć jak krok po kroku to zrobić?
  8. Ale to jest od 2010, ja mam z 2006 roku... Jest tam jeszcze z trafica ale 2000-2001.
  9. Jeszcze nie odebrałem stałego dowodu a już mam ochotę zepchnąć to auto do rowu... Może ma ktoś schematy albo jakąś książkę w pdf? Szukałem w Google i nic niestety nie znalazłem co by dało się ściągnąć i by działało... Jak w ogóle działa podtrzymanie pracy silnika? Albo ewentualnie jak jego gaszenie? Znalazłem kilka przekaźników pod deską rozdzielczą (po prawej stronie od kierownicy) oraz pod maską pod zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodniczego - czy gdzieś jeszcze są przekaźniki w tym aucie?
  10. Przejechałem kolejny 1000km i zdarzyło się tylko i aż 2 razy.... Przy okazji dziś zauważyłem: 1.Wkładam kluczyk do stacyjki - nic 2.Przekręcamy raz - mam napięcie (nawiewy, radio, szyby itd.) 3.Przekręcamy drugi raz - zapalają się kontrolki, 4.Przekręcamy trzeci - pracuje rozrusznik Między 2 a 3 tracę na moment napięcie co przy powolnym przekręceniu kluczyka podczas gaszenia powoduje, że zaczyna gasnąć a za chwilę jakby podtrzymuje pracę silnika i znów gaśnie już na dobre. Jak jest u was?
  11. Mam pytanie w temacie radia 2din, Jak usunąć oryginalne radio? Nie chciałbym czegoś połamać.... Czy radio 2din pasuje bez dodatkowych ramek? Czy po wyrzuceniu oryginalnego radia, wyświetlacz przestanie działać czy zostaną mi godzina, temperatura i data?
  12. Witam! Od tygodnia mam Opla vivaro 1,9 dtci 101KM 2006r. Już się ujawniła pierwsza usterka: Kilka razy po przekręceniu kluczyka i wyciągnięciu go ze stacyjki silnik pracował dalej, wyłączał się tylko nawiew, radio itp. Odłączyłem stacyjkę - nic nie pomogło. W końcu zdusiłem go biegiem. Ale to nie był koniec problemów bo po zduszeniu go biegiem paliły się kontrolki i nie działał centralny zamek z pilota. Po dłuższym czasie 15-20min same zgasły i mogłem zamknąć auto. W domu rozkreciłem stacyjkę i kostkę - mechanicznie wszystko sprawne, mechanizm i styki czyste, kable sztywno umieszczone. Nie jestem jeszcze pewien ale chyba dzieje się to po dłuższej jeździe ale na razie to tylko przypuszczenia. Mało km zrobiłem. Ma ktoś może pomysł co to może być? Jak ewentualnie radzić sobie jak znów będę w takiej sytuacji? Ma ktoś może książkę typu "sam naprawiam" do vivaro?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.