Skocz do zawartości

pawelgawel

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pawelgawel

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Insignia
  • Silnik
    4.2 V8
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. To niestety tanie lampy poliftowe 2013+. Wsystko byloby tak proste gdybym mogl je wsadzic do insigni 2009 rok. Dzieki za dobre checi kolego niestety nic ponizej 2000PLN nie znajdziesz bo i ja nie znalazlem. Nie wiem dlaczego probujesz mi udowodnic ze jestes lepszy w znajdowaniu niz ja? Kilka dni temu znalazlem te okazje: https://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-insignia-Xenon-Headlight-Passenger-side-N-S-Near-side-2009-2013/152776413969?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2748.l2649 Ale dzien po zakupie sprzedawca doszedl do wniosku ze za tanio sprzedal i cofnal mi transakcje twierdzac ze sprzedal wczesniej komus innemu i zapomnial o tym. Tymczasem przyszla mi wczoraj kurierem przetwornica zamiennik nowy. Szybki test w nocy i dziala bez zarzutu.
  2. Lampe po niewiadomych przejsciach (urwany uchwyt czy ucho), bez osprzetu (nie komplet z przetwornica) mozna w Polsce wyrwac nawet taniej niz 1100. Jak pisalem wyzej, za szcelna uzywke z osprzetem trzeba dac w Polsce okolo 2 tysiace lacznie z szybka przesylka do UK (pisze 2 tysiace jednak tak tanio jeszcze nigdzie nie znalazlem, ale wierze ze mozna tak znalezc) Jesli sie nie zgadzasz prosze podziel sie linkiem a kupuje natychmiast. W anglii okolo 600 funtow czyli w przeliczeniu na zlotowki troche wiecej jednak czas oczekiwania krotszy. Wiem, ze z Twojej perspektywy teoretycznej wszystko wyglada pieknie i latwo bo przeciez wystarczy zalawic sobie lampe z przetwornica i zamontowac, ale patrzac realnie na problem wcale nie jest tak kolorowo. Mimo wszystko dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam!
  3. Tyle ze ta lampa nowa to 3/4 wartosci samochodu jesli z pelnym osprzetem i przetwornica... Uzywka wiadomo tez moze byc nieszczelna a te chodza juz za okolo 2 tysiace. Chyba lepsza opcja byloby sprzedac auto na czesci, ale z drugiej strony sprzedawac super autko ze wzgledu na nieszczelna lampe tez troche bez sensu
  4. Po dosc dlugiej przeprawie dotarlismy do sedna problemu. Przetwornica byla wypelniona woda i oczywiscie jest niesprawna. Do tego cala lampa jest bardzo nieszczelna i miala okolo 0.75 litra wody na dnie, tak ze nie bylo nic widac kiedy zderzak byl zalozony. Krotki filmik pokazujacy resztki wody w przetwornicy: Nie wiem jakim cudem ona dzialala jeszcze kilka dni temu... Numer czesci przetwornicy to 5DV00972000. Zastanawiam sie czy jakis zamiennik bedzie pasowal np 5DV00961000? Ma ktos pojecie o tym i moze sie wypowiedziec? Mam lepszy dostep do 5DV00961000 niz do 5DV00972000. Oczywiscie bede musial uszczelnic lampe, bo historia szybko sie powtorzy jak zaloze nowa przetwornice.. Czy warto probowac zrobic to samemu, czy raczej szukac specjalisty, o ile tacy w ogole istnieja?
  5. Dzieki Arkos za odpowiedz. Zrobie jak piszesz.Dam znac co z tego wyszlo.
  6. Kicaj to co proponujesz? Wczoraj osuszylem lampe dokladnie od srodka ale kondensacja bardzo szybko sie tu zbiera (klimat UK) Szukac elektryka samochodowego z glowa i organizowac auto zastepcze na tydzien (oby tylko tydzien)? Czy moze da sie w latwy sposob samemu cos bardziej zdiagnozowac zeby zawezic poszukiwania? Przyczyna tak jak pisalem prawdopodobnie wilgoc. Brak komunikacji z canem - nic mi to niestety nie mowi W warsztacie znajomy obstawia przetwornice tak bez wyjmowania lampy, ale to takie wrozenie z fusow.
  7. Panowie temat jest nastepujacy. W lewej lampie zbiera mi sie kondensacja, lampa jest wilgotna od srodka. Zarowka swiatla mijania przestala dzialac. Zresetowanie bledu w warsztcie pomoglo na kilka dni i zarowka swiecila przez jakis czas. Bezpieczniki sprawdzone, zarowka nowa. OP-COM po podpieciu pokazal nastepujace bledy: po wykasowaniu bledow swiatla sie zpoziomowaly, ale lewa zarowka sie nie zapalila. Po odswiezeniu op-com jeden blad wciaz wisi: Wiem, ze lampe musze oddac jak najszybciej do uszczelnienia. Czy mam przetwornice do wymiany? Da sie ja jakos uratowac/zregenerowac?
  8. Dodam do listy funkcji jak bede oglaszal auto na sprzedaz
  9. Dobre jaja Pamietam jak kupilem to auto i chcialem zmienic kilka funkcji jak swiatla Coming Home, kierunkowskazy, otwieranie wszystkich zamkow itp.. i menu w radio bylo tak ubogie, ze nie moglem nic tam znalezc. Teraz jak wszedlem w te same menu jest tam wszysko, lacznie ze zmiana jezyka. Czyzby w ktoryms warsztacie dograli mi jakis update lub rozszerzone menu? To mozliwe? W kazdym razie problem rozwiazany, dzieki wielkie za pomoc!
  10. Witam, posiadam Insygnie z kierownica po prawej stronie (anglik) uzywam auta w Anglii i czasem przyjezdzam z rodzina do polski. Kilka lat temu po wizycie w kilku warsztatch w Polsce zauwazylem, ze komputer pokladowy wyswietla "Predkosc" zamiast "Speed" i wszystko inne jest po Polsku, a bylo po angielsku. Nie bylo to problemem do teraz, kiedy przyszedl czas na sprzedanie auta w UK.Niestety nie pamietam w ktorym warsztacie zmienili mi jezyk menu bo robilem kilka rzeczy w ciagu jednego dnia w kilku miejscach (olej, rozrzad, montaz glosnika, wymiana drzwi). Pytanie brzmi: czy przez OBD2 zmienie jezyk komputera pokladowego? Jesli tak, to jakim sprzetem/oprogramowaniem?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.