Skocz do zawartości

mnew

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mnew

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Model
    Opel Astra III
  • Silnik
    1,9CDTI 10
  • Nadwozie
    Kombi
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

963 wyświetleń profilu
  1. Panowie, Jeszcze jedno pytanie: Po wymianie dwumasy należy zrobić geometrię czy wystarczy zbieżność? Z tego co pamiętam w astra h trzeba rozpinać sanki.
  2. Dzięki za informacje. Pozostaje mi oddanie do wymiany.
  3. mnew

    Akumulator

    Możecie polecić jakiś konkretny model ew. moc przy moim zastosowaniu? W sklepie znajomy polecił mi właśnie Toplę, ale cenowo wychodzi sporo więcej niż np. centra. Niestety Westa nie mają.
  4. mnew

    Akumulator

    Słyszałem, że forsa nieco podupadło i z dostępnością trudno. Więcej pozytywnych opinii słyszałem już o topli, ale nikt z znajomych nie ma, więc ciężko stwierdzić.
  5. mnew

    Akumulator

    Niestety akumulator okazał się na wykończeniu, więc dalej stoję przed kupnem nowego. Możecie polecić coś co naprawdę poradzi sobie w temperaturach ujemnych? Myślałem o aku 74ah, z 750 - dotychczas miałem głównie exide, ale dużo osób poleca varta silver. Samochód często stoi pod blokiem kilka dni nie uruchomiony i głównie trasy "koło komina" chociaż różnie z tym bywa. Zależy mi, aby w zimę dał sobie radę (nie chce mi się biegać za każdym razem z aku:) ). Dzięki.
  6. Chyba nie ma co zwlekać - oddaję do mechanika. Z Waszych doświadczeń, który zestaw, firmę najlepiej wybrać - Sachs czy LUK? Astra h 1,9cdti DTL., samochód dla siebie na lata. Dodatkowo na co zwrócić szczególną uwagę?
  7. Rozumiem, że jeżeli będę kupował zestaw to tylko Sachs? Czy poniższy zestaw ma wszystko czego będę potrzebował czy z dobrych praktyk wiecie, ze przy okazji trzeba będzie jeszcze coś wymienić? Niestety obecnie finansowo się na to nie przygotowałem stąd chciałbym przesunąć to w czasie na ile to możliwe bez większego uszczerbku na inne podzespoły. Obecnie samochód porusza się wyłącznie koło komina - bardziej mnie martwi, aby całkowite uszkodzenie nie spowodowało np. zablokowania skrzyni etc.
  8. Leszek z tego co widzę po VIN mam skrzynię M32 (WR). Niestety ostatnio podczas wciskania sprzęgła mniej więcej w połowie słychać dziwne zgrzytanie (jedynie w jednym miejscu). Czy to jest jedynie dwumasa czy może łożysko? Z Waszego doświadczenia na ile to jeszcze wytrzyma? Co w przypadku, gdy rozsypie się dwumasa, blokuje skrzynię czy traci się biegi?
  9. Witam, Panowie, Muszę wymienić akumulator bo coś ostatnio mi często pada. Mam astrę h, 1,9cdti 74kw, kombi. Jakiś czas temu do drugiego auta kupiłem zupełnie nowy 74ah, 680a, czy jest możliwość abym go wykorzystał do astry czy muszę kupić koniecznie nowy (proszę o podanie najkorzystniejszym parametrów)? Ogólnie samochód robi krótkie odcinki. Dzięki.
  10. Leszek tak właśnie myślałem, aby kupić wszystko jednego producenta. Mam jednak nadzieję, że wytrzyma jeszcze trochę co nie zmienia faktu, że trzeba szykować kasę. Skrzynia z tego co pamiętam M32.
  11. Czyli jednak będzie bolało.... $$$. Póki co dzisiaj tylko rano miałem taki problem, potem przy każdym uruchomieniu wszystko było ok - mam nadzieję, że wytrwa jeszcze te kilka tys/km:). Z tego co wyczytałem i widzę po aukcjach to dla wersji 1,9 cdti (DT oraz DTL) koła są te same (podobno różnica między silnikami tylko w sofcie). Czy faktycznie tak jest? Rozumiem, że najlepiej kupić zestaw luka - docisk oraz dwumasa?
  12. Cześć, Panowie od kilku dni zauważyłem, że na zimnym silniku podczas odpalenia bardzo drży pedał sprzęgła. Do momentu aż się rozgrzeje podczas zmiany biegów mniej więcej w połowie (podczas naciśnięcia na pedał sprzęgła) czuć drżenie. Po kilku km jazdy wszystko jest ok.....nie wiem czy można powiązać temp silnika, ale daję jako wskazówkę. Zauważyłem także, że na 6 biegu słychać jakby szumienie (ok 1500 - 2000 obr/min) ustające po naciśnięciu sprzęgła....podczas ruszania na pierwszym biegu "jedynka" delikatni odskakuje do tyłu - na biegu jałowym nie słychać chrobotania. Moje pytanie czy jest to efekt padającego/padniętego dwumasy czy może szukać przyczyny w innym miejscu? Dzięki Wam za odpowiedzi.
  13. Właśnie sprawdziłem szczegóły VIN i co się okazuje: Informacje ogólne: Silnik: Z19DT (diesel, 1.9 CDTI - 120 KM, filtr DPF) Napęd (silnik, skrzynia biegów): SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DTL Naklejka w samochodzie to silnik DTL - mieliście kiedyś podobną sytuację? Pozostaje mi tylko hamownia do weryfikacji?
  14. Właśnie na taką odpowiedź liczyłem:). Dzięki.
  15. Niemcy, To wiem, natomiast pytanie czy różnice są w innych obszarach oprócz oprogramowania np. osprzęt etc?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.