Skocz do zawartości

Gadzik2245

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gadzik2245

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa B
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Gadzik2245

    Corsa b Licznik

    Wszystko już zrobione, tak wiem o tym. Przyczyną były bezpieczniki, dzięki za odpowiedzi, temat do zamknięcia.
  2. Gadzik2245

    Corsa b Licznik

    Świecił się check silnika. Źle ująłem. Corsa dostała nowy przepływomierz ale zamiennik i to jest prawdopodobnie przyczyną że check nie gaśnie. Wiem że to głupie, ale no cóż. Wstawię z powrotem żarówkę ale chcę usłyszeć odpowiedz co mogłem tam zrobić źle. Ciekawi mnie czy wtyczki od nawiewu itp są jakoś połączone i czy coś mogłem nie podłączyć czy cokolwiek.
  3. Siemanko. Mam taki mały problem z corsinką. Postanowiłem sobie wymienić żarówki w liczniku, zegarku oraz pokretlach nawiewu na LED. Wcześniej wymieniałem w liczniku więc myślę że pójdzie łatwo. No i poszło. Skończyłem licznik, wszystko świeci fajnie spoko, wziąłem się za deskę rozdzielczą. Doszedłem do żarówek i po wymianie nie chciały świecić. Mówię trudno i zostawiłem puste miejsca na nie, poskładałem wszystko jakoś do kupy, odpalam samochód a tu na liczniku nic. Świeci się tylko podświetlenie licznika, kontrolka akumulatora oraz jak włączam kierunek to miga taka lampka po prawej na zielono jakby fajka. Żadna z wskazówek ani drgnie. Również zabrakło mi wspomagania a mam ESR. Dodam jeszcze że wcześniej święcił mi się check przepływomierza, więc dostał nowy a check dalej się świecił więc odrazu wyjąłem jego żarówkę żeby mieć spokój. Samochód to Corsa 1.2 16v 99r licznik z obrotomierzem elektryczny. Dajcie znać czy ja coś mogłem tam popsuć i czy mogę to naprawić czy zostaje mechanik. Dzięki!
  4. Gadzik2245

    Dławi się, ma muła

    Zniknął problem opisany ostatnio. Jednak pozostał ten, który jest opisany na samej w górze w pierwszym poście.
  5. Gadzik2245

    Dławi się, ma muła

    Przepraszam, zle zaznaczylem na zdjeciu. Nie chodzi mi o gumki, one sa w bardzo dobrym stanie, bardziej o plastik który otacza sprezynke w środku. Powiem na chłopski rozum. Cewka zostala wyjeta, zdjęte gumki i sprężynki, złożone spowrotem i problem sie pojawił. Wygląda to na spalanie stukowe ale skoro złożone dobrze to chyba problem powinien zniknąć? Chyba, że błąd zapisał sie w silniku
  6. Gadzik2245

    Dławi się, ma muła

    Dzisiaj po wyjęciu cewki doszły dziwne objawy. W silniku zaczęło stukać, dziwnie odpala, z wydechu poszedł biały dym i jakby takie basowe przerywane dudnienie i czuć zapach paliwa. Mam jeszcze pytanie, w tym silniku zawory są samoregulujące czy obsługowe? Dodam jeszcze, że ułamały mi się części zaznaczone na zdjęciu: http://imageshack.com/a/img923/411/YLzBRZ.jpg
  7. Gadzik2245

    Dławi się, ma muła

    Przepraszam, że dopiero teraz odpisuje, ale byłem na wyjeździe i nareszcie mam czas. Check się nie świeci, sprawdziłem cewkę i sprężynki. Są w bardzo ładnym stanie, nie zaśniedzione. Co teraz?
  8. Witam. Od razu chciałbym się przywitać, ponieważ jestem od dziś tutaj nowy. Posiadam Corsinke B z 1999 roku z silnikiem 1.2 16v x12xe. Problem mam taki, iż po rozgrzaniu silnik się dławi, dusi, jakby go zalewało. Na zimnym przyśpiesza normalnie do końca obrotomierza, po rozgrzaniu muli go gdzieś tak od 2 do 3 tys obrotów, powyżej przyśpiesza okej ale przy 4 tysiącach go całkiem odcina. Na jałowym gdy silnik jest ciepły, odcina jest przy ok 4 tys. obrotów, na zimnym o wiele wyżej. Przyśpiesza tak samo, jak pedał gazu wciskam lekko i jak do końca. Jak myślicie co to może być? Obstawiałem związanego coś z zapłonem, dodam, że 10 tys. kilometrów temu wymienione świece. Dzięki za wszelką pomoc!
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.