Skocz do zawartości

Bba_Lukas

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bba_Lukas

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała
  • Model
    Opel Sintra
  • Silnik
    X22XE
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Wymiana odmy pomogła przy wolnych obrotach po starcie silnika. Przed wymiana silnik działał jakby na 3 cylindry, teraz jest ok. Jak na razie jednak pozostał problem szarpania przy przyspieszaniu. Jutro zajmę się adaptacją centralki- zobaczymy.
  2. Dzięki RG za dojaśnienie, będę w weekend w domu - wykonam. Tak to dokładnie ten przewód o , którym piszesz Kacper, na zdjęciu doskonałe dojście , w rzeczywistości brak dostępu 😊
  3. W ogóle nie miałem pojęcia o pojęciu adaptacja centralki Zrobię jak piszesz , tylko dopytam czy centralka "dostroi" się automatycznie po tych 100km? Oczywiście na razie ruszam tylko temat PB, później zajmę się LPG. Nie sprawdzałem kompresji, nie mam czujnika,teraz widzę,że to koszt 50zł ,więc chyba kupię i sprawdzę co? Aha , zapomniałem dodać , że namierzylem też uszkodzony przewód idący od pokrywy zaworów w stronę podszybia , gumowy wąż z lewej,górnej strony pokrywy . Są dwa obok siebie , jeden szerszy-pierwszy od lewej i drugi węższy drugi od lewej , uszkodzony jest ten węższy-dziurawy i pogryziony. Czy ktoś podpowie mi jaką rolę on spełnia ?
  4. Wymiana uszczelki bardzo trafiona, gniazda na świece, łącznie ze świecami zalane olejem, że szok. Kupiłem komplet elringa, wymieniłem już ze 2 tygodnie temu, ale autko nie jeździ,bo ja sam cały czas w delegacji po całej Polsce, więc nie wiem tak na prawdę na ile pomogło i czy w ogóle dobrze złożyłem. Kupiłem przewody NGK i świece dedykowane w katalogu NGK BKR5EK , z tego co zauważyłem po ok 5km jazdy autko niestety zaraz po odpaleniu pracuje nierówno na PB jakby 3 cylindry, dopiero po chwili , lub dodaniu gazu wchodzi na równe obroty, podobnie przy gwałtownym dodaniu gazu podczas jazdy dusi się na PB jaki na LPG
  5. Nie Migel, nie mam jeszcze takowego numeru, ale mówisz warto się zainteresować? 😊 Finalnie byłem w miejscu gdzie kiedyś był intercars , ale ku mojemu zdziwieniu jest zupełnie inny sklep motoryzacyjny i tam zamówiłem tak jak piszesz rafalgrzegorz BKR5EK NGK wraz z przewodami NGK na poniedziałek 8 rano. Były jakieś Polskie przewody w atrakcyjnej cenie , ale odpuszczam sobie półśrodki , bo wcześniej czy później to się zemści. Może uda się wszystko zamontować w pn, łącznie z wymianą uszczelki pod pokrywą zaworów, dam znać czy problem z szarpaniem na LPG zniknął.
  6. Dziękuję za podpowiedzi , właśnie do intercarsu się wybieram, u mnie w Bielsku-Białej czynne do 14 , więc mykam .
  7. Witam. Przeszukałem internet i nie mogę znaleźć konkretnej informacji jakie dokładnie świece dobrać do mojej Sintry . Wiem już , że wielkość gwintu to M14x1,25 , długość gwintu 19mm, ale nie wiem jaką dobrać ciepłotę do silnika 2.2 z gazem. Znalazłem ngk LPG 1 numer 1496, tylko ta irydowo platynowa świeca kosztuje ponad 50zł za sztukę... Przewody kupię po prostu dobrej jakości z odpowiednią wtyczką. Samochód przerywa na niskich obrotach i pod górkę na gazie więc na pierwszy rzut idą właśnie świece, przewody i wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów. Pozdrawiam.
  8. Dziękuję Wam za pomoc. Z Waszymi wskazówkami udało mi się samodzielnie wymienić łączniki stabilizatora, końcówki drążka kierowniczego i górne mocowania amorka, wraz z lożyskami. Dzięki temu pozbyłem się luzów na kierownicy i tępego bicia przy skręcie (wina zatartych lożysk amortyzatorów ) pozostał problem odbijającej kierownicy, stawiam na pompę wspomagania.
  9. Źle dokręciłem do zwrotnicy. Dzisiaj wymieniałem prawą stronę więc zciągnąłem też lewe koło, dokręciłem mocniej końcówkę drążka i jest ok 😊 luzu brak.
  10. Migel dzięki za zainteresowanie, gość rozbiera chevrolety trans sport, zawieszenie to samo co w sintrze, ma sporo części jeśli ktoś potrzebuje. Tutaj nr 600 426 210. Stabilizator już zamówiony 😊
  11. Części przyszły dość szybko, zamówione w sobotę, a były już we wtorek Dzisiaj zająłem się lewą stroną, wymieniony łącznik stabilizatora- niestety okazało się, że sam stabilizator jest uszkodzony , pęknięta część łącząca stabilizator z łącznikiem, trzyma się tylko na jednym oku. Co teraz? spawanie? Chyba nie wchodzi w rachubę, jak myślicie? Znalazłem na alledrogo za 600zł... Nie do śmiechu mi z tym Tak czy inaczej łącznik rozcięty kontówką, inaczej nie dało rady- zapieczone. Kolejna końcówka drążka,też udało się wymienić, stara część to masakra jakaś - normalnie w rękach chce się rozlecieć... Tutaj pytanie: z jaką siłą dokręcić tę końcówkę drążka, nie robiłem tego na siłę, dokręciłem z czuciem. Gdy założyłem koło okazało się, że nadal jest luz. Kiedy chwycę za koło i poruszam nim w każdym kierunku jest odczuwalny luz parę milimetrów, nie wydaje mi się aby to było ok. Luz jest odczuwalny na połączeniu końcówki drążka kierowniczego z tym gniazdem przez które przechodzi szpilka. Jeszcze nie wymieniłem górnego mocowania amortyzatora. Czy to też może być powodem? Pozdrawiam. O na tym połączeniu odczuwalny jest luz, przez który wg. mnie lata całe koło Czy macie jakiś pomysł?
  12. Czy to dobre wybory ? Łącznik stabilizatora plus gumy - https://sklepjeep.redcart.pl/p/3512/1354741/laczniki-gumy-stabilizatora-przedniego-opel-sintra-laczniki-stabilizatorow-sintra-opel.html Końcówki drażków kierowniczych - https://sklepjeep.redcart.pl/p/3416/1354126/koncowka-drazka-kierowniczego-opel-sintra-rts-koncowki-drazkow-kierowniczych-sintra-opel.html Górne mocowanie amortyzatora - https://sklepjeep.redcart.pl/p/2760/1354252/kpl-2-szt-gornych-mocowan-amortyzatora-opel-sintra-st-2973-mocowanie-amortyzatora-sintra-opel.html Poduszka amortyzatora o której piszesz Olu znajduje się w mocowaniu amorka , dobrze rozumiem ?
  13. Witam, odgrzebie po 2 latach 😊 mam problem z otwieraniem i zamykaniem z pilota, nie działa. Piloty(obydwa oryginalne sintra) sprawdzone-sprawne. Jeśli przekręcę kluczykiem centralny działa,ale nie mrugają kierunkowskazy. Sprawdzałem bezpiecznik-jest ok. Przy wkładaniu bezpiecznika słyszę "cyk" tak jakby za skrzynką bezpieczników. Czy ktoś wie gdzie tkwi problem ? Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.