Skocz do zawartości

Quzar

Użytkownik
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Quzar

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra IV
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Quzar

    Meriva 1.7 dti - falowanie obrotów

    Ogólnie sprawdzenie wszystkich mas oraz kabli... z tego co zauwazalne to w kilku miejscach widać świeże lutowania, głównie na grubych przewodach od akumulatora, alternatora... Ładowanie 14,4 V przy akumulatorze. Prawdę mówiąc faktycznie pomogło, brak falowania... mam nadzieję ze na dłużej niż po wymianie zaworu SCV (2-3 miesiące) Rozbieżność cenowa i diagnozy bardzo od siebie odbiegały... zawsze tak? od 100-do 7 tysięcy. Pozdrawiam.
  2. Quzar

    Meriva 1.7 dti - falowanie obrotów

    i pomogło... aczkolwiek po sprawdzeniu trzeci wtrysk odbiega lekkko od normy pracy pozotałych... Jeszcze troch pojeżdzę zanim zdecyduję się na regenerację wtrysków. Pozdrawiam.
  3. Quzar

    Meriva 1.7 dti - falowanie obrotów

    Witam, temat ciekawy, i również borykam się z problemem. Astra J silnik A17DTJ 110km. rocznik 2011 przebieg "słuszny" autostradowy a więc jak to u mnie było: zauważyłem zgłosiłem-mechanikowi- falowanie w zakresie 800-850-900 teoretycznie reszta O.K diagnoza zawór scv filtr paliwa i przy okazji cały przegląd oleje, filtry itp...- po wymianie było ok. przez dwa miesiące. Powtórka z rozrywki - polecili zajrzeć do specjalisty złota rączka tylko od diesla: diagnoza: jak tylko zaczyna falować coś zaczyna się przestawiać przy turbinie,prawdopodobnie zawór elektro-pneumatyczny przetwornik powietrza do sterowania turbosprężarką - Pan zostawi, sprawdzimy zadzwonimy...Poczułem się jak w programie "Będzie Pan zadowolony" coś mnie tkneło nie zdecydowałęm się zostawić.... Podjedę... podpytam moze coś innego ustalę gdzie indziej padło na diesel servis pod logiem Bosch. Miła pani, zeszła posłuchała... postawiła diagnozę Pompa, wtryski,zawór scv "ponownie" itp.(wtryski denso nie regeneruje się itp) Przekazała informację o opiłkach w paliwie wydostających się z pompy, działających na elektrozawór scv i psujacych wtryski....itd... Koszt na spokojnie ok 7 tysi. albo wogóle to lepiej już sprzedać samochód... Dziś z luźnej rozmowy wynikło ze moze to być również ładowanie akumulatora na wolnych obrotach, szybkie sprawdzenie i faktycznie,na aku 12,4 ładowanie na alternatorze 14,2 znaczy gdzieś ginie... (zadnych problemów z odpalaniem, akumulatorem) Zostawiłem do sprawdzenia przewody, szynę czy sterownik ładowania... Jutro będę wiedział czy pomoże...mam nadzieję ze TAK czy faktycznie moze tak być ? ktoś podpowie, doradzi ?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.