Skocz do zawartości

Cybertom

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Cybertom

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Lokalizacja
    Kąkolewo
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    Z16XE
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

1161 wyświetleń profilu
  1. Kolego pomocny twój post jak nie wiem co zablysnoles naprawdę. A tak serio to gaz był robiony w bardzo profesjonalnym warsztacie bynajmniej najlepszym w Poznaniu nie oszczędzalem na tym i pojadę do nich z ta usterką ponownie. Po prostu szukam po postach roźnych podpowiedzi. O tych silnikach co sie nie czyta to leci wszystko. Poprzednie moje aito mialem 14lat (oczywiście nie opel) i tylko jedna usterka raz cewka to wszystko. A co do kosztów faktycznie mnie nie stać na PB bo robie miesięcznie 2500km co daje kwotę około 800zl miesięcznie dla mnie za dużo.(mimo że pali tylko 6l benzyny i 7 gazu) jedno litrowy silnik spali nie wiele mniej. Zamiast wydziwiac wystarczyło napisać jedz do warsztatu. Sens by był ten sam i posiadałaby wartość merytoryczną.
  2. Witam. Kolejne informacje. Podczas powrotu z urlopu zaczął mocniej szarpać nadal przy przyspieszaniu do 2000tys obrotów . W kompie błąd wypadający zapłon tym razem cylinder 4 poprzednio byl 2 Nie chce mi się wieżyc że to znowu wtyczka aczkolwiek jutro rozbiore wszystko bo panowie od gazu zamocowali ja na trytytki aby nie wyskoczyła. Może blaszki są wypalone chociaż malo prawdopodobne. Czy da się kupić te wtyczki od wtryskow? Juz nie wiem co o tym mysleć. Czy to problemy z gazem czy jednak coś innego z autem. Może sterownik od silnika są ponoć dość wadliwe. Szukam dalej.
  3. Tym razem tylko na LPG tylko gdy jest rozgrzany silnik tzn powyżej 60 stopni i w obrotach od 1000 do 1500 powyżej jest dobrze. Przy bardzo powolnym dodawanie gazu jest ok no i powyżej 1500 nie ma już znaczenia.
  4. Witam Panowie. I moja radość długo nie trwała 500km i znów co prawda pali na wszystkie cylindry ale szarpie na 2 i 3 biegu przy przyspieszanie jak juz się rozkręci jest ok. Znów lecieć 70km żeby rozwiązali problem to aż głupio. Zresztą jestem teraz na wakacjach (jakże nie trafione chłodno i deszczowo nad morzem) będę szukał lub w ostateczności znów przyjdzie mi do nich jechać.
  5. Sprawdzałem ale widać nie dość dokładnie. Listwa nie ma zatrzasków -spinek i dlatego pewnie coś nie stykało Oni sami się z tym męczyli prawie godzinę. Ale grunt ze doszli co było przyczyną.
  6. I się wyjaśniło. Okazało się ze gdy robili przewody przy wtryskach nie osadzili listwy dobrze i wyskoczyła. Trochę dziwne były te objawy ale teraz bynajmniej juz wszystko działa jak należy.Temat można zamknąć. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
  7. Jutro będę dzwonił i się umowie na wizytę. Na sterownik mam 5 lat. Wybrałem stag qbox basic niby ten lepszy a siadł po dwóch miesiacach. Adam1954 a Ty jaki masz sterownik ? Dam znać co wyszło po wizycie.
  8. No i posprawdzalem przewody nic podejrzanego nie znalazłem. Nadal nie pali ani na PB ani na LPG. Natomiast wyciągnąłem główny bezpiecznik od gazu (jednostki sterujacej) i włożyłem go ponownie i zaczął na gazie pracować poprawnie. I działa tak przeź kilka zapaleń auta. Czasami 10 czasami 20 i znów nie pali na jeden gar. Pomaga znowu wyciągnięcie i wsadzenie bezpiecznika. Co sądzicie o tym ? Czyżby nawalil komputer od gazu ?
  9. Sprawdzałem jak działa to działa i na PB i na LPG a jak nie działa to na żadnym. Bez różnicy czy przełączę na PB czy LPG. Wielce prawdopodobne ze wiązka. Spojrzałem na schemat podłączenie instalacji LPG stag qbox basic i filozofii tam nie ma. Sprawdzę te wiązki. Miernik w łapkę i do dzieła.
  10. Musze jednak się umówić na ta poprawkę. Dzis wsiadam rano odpalam auto bo to pracy a tu zonk znów nie pali na drugi cylinder. A firma która zakładna mi gaz miała najlepsze opinie w Poznaniu.
  11. Ok To tak zrobię. Może rzeczywiście gdzieś zrobił kiepski lut. Gruntownie to kusi mnie samemu poszukać bo elektronika to moje hobby. Z drugiej strony spaprał niech naprawi.
  12. Rozumiem ze twierdzisz ze to wina gazownika? Zastanawiam się tylko dlaczego miesiąc pracował na gazie i benzynie bez zarzutu.
  13. Witam. Jakiś miesiąc temu auto zaczęło przerywać na drugim cylindrze. Na początku tuż po odpaleniu potem w trakcie jazdy parę razy szarpnał. Później przez 100km nie palił wcale. Następnie po pół godzinnej przerwie zaczął normalnie palić. Wyrzucił błąd p302. Trochę poczytałem postów i na pierwsze podejrzenie padło świece i cewka. Wymienione i jedno i drugie i niestety nadal są szarpniecia choć błędu nie ma. Dwa miesiące wcześniej zamontowany gaz. Szarpniecia występują i na gazie i na benzynie. Co sądzicie o tej usterce? Przewód sterujący od cewki drugiego cylindra ?
  14. Nie no wyjąłem i cala wiazka wyszła ale żeby wymienić harmonijke to i tak przecież trzeba jedna kostkę przecisnać przez plastik i harmonijke. Chyba ze czegoś nie rozumiem :)
  15. Hej. Oprócz górnych spinek mocujących były mikropekniecia na łączeniu blach. Wszystko uszczelnień masą uszczelniająco-klejącą I nowe nity i na razie jest ok. Co do wiązki za diabla nie mogłem przecisnać kostki przez ten plastik od harmonijki, na szczęście i tak trzeba było wymieniać przewody bo były pouszkadzane wiec po prostu po kolei je rozcinalem przekładalem przez nową harmonijke i lutowalem nowe przewody. Pozdrawiam i dzięki za pomoc
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.