Skocz do zawartości

splitz070

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana splitz070 w dniu 12 Maj 2019

Użytkownicy przyznają splitz070 punkty reputacji!

Reputacja

2

O splitz070

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

389 wyświetleń profilu
  1. Załóż sobie chlapacze.. Albo kup następna Fabię.. Wysłane z mojego P30 przy użyciu Tapatalka
  2. U mnie był przerywany kabelek we wiązce (harmonijka między drzwiami a słupkiem). Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  3. Po prostu dolewałem pod sam korek tak że było widać paliwo. Po kilku dniach zaczęło śmierdzieć benzyną ale tylko podczas jazdy gdy szyby były uchylone. Sprawdziłem korek wlewu i ten się sam odkręcił, nie całkiem ale na tyle że był luźny. Wpierw chciałem wymienić korek ale okazało się że przez to moje dolewanie zalałem cały filtr i prawdopodobnie opary robiły tak duże ciśnienie że korek się popuszczał. Wszystko to działo się w lecie podczas upałów. Po zaprzestaniu tankowania "na dolewkę ile wlezie" problem sam ustąpił. Paliwo nie śmierdzi, a korek się nie odkręca. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  4. W moim przypadku pomogło zaprzestanie dolewania pod korek. Po tym zabiegu korek przestał się samodzielnie popuszczać ale smród benzyny minął dopiero po kilku tygodniach a najbardziej był odczuwalny w trakcie jazdy gdy okno było trochę uchylone. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  5. Miałem ten sam problem. Okazało sie że korek wlewu paliwa sam się popuszczał. Do tego kilka razy na siłę tankowałem jak najwięcej mimo że pistolet odbił to ja dalej jeszcze troszkę i jeszcze troszkę przez co prawdopodobnie zapałem filtr i później smród był przez długi czas. Od tamtej pory gdy pistolet odbije to koniec oraz dobrze korek dokrecam. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  6. Mój wujek miał 4 lata Chevroleta Traxa właśnie z tym motorem i ta sama skrzynią biegów. U niego spalanie wynosiło ok 10 litrów, a on jeździł praktycznie tylko w cyklu miejskim. Jechałem tym autem z Rzeszowa do Łodzi w lecie, klima całą drogę i zmieścił się w 9 litrach. Kolega Zafirą z 1.6 turbo mieści się w 10 litrach... Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka W marcu jechałem z okolic Rzeszowa do Krakowa i z powrotem. Ok 360 km z czego 90% autostrada. 5 osób i trochę rzeczy w bagażniku, prędkość +-130 km/h...Astra wyszła 7.6 litra.. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. Sprzęgło wygląda normalnie, głównie jeżdżę sam do pracy gdzie właśnie muszę pokonać dwa dość spore wzniesienia przez co spalanie wzrasta do prawie 8 litrów. Jeśli jeżdżę po w miarę równych drogach spalanie oscyluje pomiędzy 6 a 7 litrami. Ostatnio byłem z rodziną na Słowacji, wyszło ok 300 km i średnie zużycie na komputerze mówiło o ok 6 litrach co potwierdziło się przy tankowaniu do pełna bo, tak podczas tankowania też przeliczam średnie zużycie żeby nie było że tylko w to co komputer pokazuje wierzę. Poszukam zdjęć bo kiedyś robiłem zużycia to wrzucę. Samochód mam trzy lata i o dziwo sprzęgło jak sugerował przedmówca wygląda i pracuje normalnie, KZFR też działają, katalizator nie jest zapychany.... Tym motorem nie da się jechać poniżej 2 tysięcy obrotów więc nie nie zamulam auta, wręcz przeciwnie na autostradzie dostaje po tyłku bo jak już tam wjadę to Jadę ok 130-140 km/h a to wiąże się z obrotami rzędu ok 4 tysięcy. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. U mnie w z16xer spalanie na biegu jałowym bez włączonej klimy wynosi 0.8 a z klimą 1.2 [emoji6] Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  9. Astra H kombi z tym motorkiem u mnie waha się pomiędzy 6.2, a 7.8 litra (dojazd do pracy ok 17 km, jazda przez miasto i poza nim). Na autostradzie udało mi się zejść nawet poniżej 6 litrów ale rzadko po niej jeżdżę. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  10. Może to pomoże Astra H: Poszukaj jeszcze na YouTube filmów bo jest ich kilka. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  11. Witam. Panowie po wymianie termostatu (na orginalny) i upływie ok ośmiu miesięcy wywaliło mi błąd ECN 218217 czyli p2182-17 tak? Czujniki przy termostacie sprawdzone w tym jeden (ten droższy) wymieniony. Na komputerze w Test Mode wskazania zmieniły się na wartości otwierania/zamykania termostatu? Od ok 85-96 stopni, a przed pojawieniem się błędu 102-106 stopni Celsjusza. Te ostatnie wartości to jest jakaś średnia wyliczana z czujników? Za co się teraz zabrać? Termostat wymieniony po raz drugi i możliwe że niepotrzebnie bo jedyne co udało mi się wygrzebać to dwie informacje, jedna na anglojęzycznym forum, a druga na elektrodzie że problem tkwi w wiązce lub wtyczce lub czujniku w okolicach chłodnicy ( załączony screen). Byłbym wdzięczny za pomoc. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  12. W mojej Astrze, w tym silniku pasek miał 9 lat i 145 268 km przejechane gdy kupiłem auto od pierwszego właściciela. Pasek wizualnie był w bardzo dobrym stanie. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
  13. Kurde nie pamiętam jaki to był model [emoji848] Zapłaciłem za sztukę ok 35 PLN Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.