Skocz do zawartości

henryk10

Forumowicz
  • Zawartość

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O henryk10

  • Urodziny 09.07.1949

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Model
    Opel Corsa C
  • Inna marka
    nie posiadam
  • Silnik
    Z12XE 16 V
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

771 wyświetleń profilu
  1. Jesli uda ci się kupić te brakujące elementy to uzupełnij to co brakuje.Z fotki widać może da się naprawić .
  2. Raczej jest nie możliwe bez demontażu .Po pierwsze brak miejsca demontaż pierścieni osadczych nie możliwy.Jedyne wyjście pobranie czynnika i demontaż sprężarki.
  3. Uszkodzone łożysko sprężarki brak prostolijnego biegu paska.Sprawdzenie mocowania sprężarki.
  4. henryk10

    1.2 55kW 16V Z12XE opel corsa c 1.2 benzyna

    Stawiam na rozrusznik.Wyjąć i sprawdzić uzwojenia na przebicie.Objawy wskazują ewidentnie na przebicie.
  5. Witam.Sytuacja trochę dziwna.Mam Corse C z 2001r Przełącznik identyczny stosowany w Oplu .Pozycja skrajna w lewo światła wyłączone.Pozycja środkowa włączone światła pozycyjne.Pozycja skrajna prawa włączone światła mijania.Przy kluczyku w stacyjce czy bez działa sygnalizacja dżwiękowa .Wyłączone światła mijania sygnalzacja dżwiękowa światła pozycyjne również dzwiekowa.Skrajna lewa światła wyłączone brak sygnalizacji.W VW Polo miałem sytucje identyczną.
  6. Po odpowietrzeniu efekt jest taki że pedał jest w miare twardy.Po pewnym czasie staje się mięki .Po podpompowaniu znowu twardy.Morał jest taki że instalacja się zapowietrza.Na moje sprawdziłbym szczelność całej instalacji .Ale to nie moja bajka.
  7. Została zainstalowana inna pompa bez redukcji z gniazdami o gwincie takim jak koncówki rurek.Efekt jest taki ż płyn dochodzi do cylinderków i zacisków z przodu..Co dalej to nie wiem bo nie mam czasu cały czas siedzieć u niego w warsztacie.Co do uszczelnienia przy mocowaniu do serwa to prawdopodobnie nie uszczelnia ono trzpienia popychacza serwa..to jest mój wniosek.Widocznie ktość coś tam grzebał.
  8. Wszytko jest ładnie pięknie ale ceny pompy do wartości auta.Znając klijentów tego gościa to naprawa może wyniesć max.100zł. Przynoszą różne pierdoły z szrotu.A potem po dwóch tygodniach są z powrotem.Co do podmiany serwa od corsy B to decyzja nie zależy z mojej strony.Właściciel już dawno mógł zmienić to auto ale ma węża w kieszeni.Nie zdaje sobie sprawy że to już zabytek.
  9. Dzięki za odzew.Ja tylko z grzecznosci miałem mu pomóc odpowietrzyć.Twierdzi że auto to nie ma korektora hamowania.Miał tylko usunąć te usterkę z tylnymi kołami. Zabrał sie za wymianę rurek z przodu a nie za tył.Jego problem jest teraz to auto doprowadzić do kultury.Ja swoje naprawiam sam.Zadne z tych ośmiu co miałem nie widziało warsztatu.A że mam 69 lat to przez ten czas trochę wiedzy nabyłem.Ta pompa to mnie zaciekawiła bo takiego typu jeszcze nie spotkałem..Na temat nie mam zamiaru pisać bo tylko zaśmiecam nie potrzebnie forum.Jego problem jako fachowca by to rozgryz.
  10. Kolega wybaczy moją dociekliwość ale ciekawi mnie do czego służą te małe otworki w ostatnim elemencie pompy ? W pompach jest popychacz z manszetą lub oringiem i pierścień\ osadczy.Ogranicza on skok elementów pompy.
  11. Każda pompa którą miał ciekła na przy kołnierzu mocowania do serwa. .Zalana bez montaźu ciekła tak jak na fotce . Z racji wieku auta jest ciężko do kupienia nowa.Ja posiadam ósme z kolei auto miałem do czynienia z kilkoma pompami ale każda miała pierścień sprężysty na końcu.A te nie mają.Posiada uszczelniacz wciśnięty na końcu bez zabezpieczenia .Gość twierdzi że w takim stanie kupił ją na allegro.Po montażu i sprawnej instalacji i otwartych odpowietrznikach płyn powinien sam wyciekać a tego nie ma.
  12. Nową też kupił z allegro i to samo.Płyn podczas odpowietrzania w zbiorniku podnosił się i opadał.Brak tłoczenia.Mnie się wydaje że na wyjściu powinien być zeger by z otworków na drugim zdjęciu nie wyciekał płyn.Jest tam pierscień uszczelniający na pierwszym zdjęciu ale nie jest niczym zabezpieczony.
  13. Witam.Do znajomego mechanika trafiła leciwa Corsa A .Nie zaliczyła przeglądu z powodu kiepskich hamulcy kół tylnich.Wymienione zostały cylinderki,szczęki .bębny.Problem zaistniał przy odpowietrzaniu.Pompa nie dawała możliwości odpowietrzenia.Wyciek między serwem a czołem pompy.Druga pompa to samo.Prośba jest taka potrzebny jest szkic wnętrza pompy bowiem na moje rozeznanie ni ma zabezpieczenia elementów końcowych pompy na połączeniu z serwem.
  14. henryk10

    Krzywe koło tylne lewe - co to jest?

    Do znajomego trafiła Corsa B z 1996 r.Usterka podobna z tym że koło kładło się środka.Przyczyna wygnity element łączący tylną belkę z elementami tylnej piasty .Wymiana tylnej belki kompletnej.Spawanie tego elementu jest ryzykowne z względu na zużycie materiału .
  15. henryk10

    1.7 DTI silnik gaśnie po ruszeniu

    Po pierwsze dotyczy wymiany rozrusznika czy sprawdzono kostkę >>>automat rozrusznika .Po drugie przy pozycji kluczyka w stacyjce na I w dieslu włączają się świece żarowe.N imi steruje wyłącznik czasowy włącza i wyłącza kontrolkę.Jeśli się ona nie zapala to poknocili sprawę .Racje ma kolega Adam 1954 podpięcie pod kompa i to w porządnym warsztacie.W tych rocznikach istnieje taka rzecz jak immobilizer W benzynie gdy coś nie gra silnik pochodzi chwile i zgaśnie .Pompa wtryskowa każda posiada zawór odcinający gdy odcięte zostaje zasilanie silnik gasnie.Czyli komputer jeszcze raz komputer .
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.