Skocz do zawartości

kluczu

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kluczu

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Meriva A
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Pierwszy raz zauważyłem to jak temperatura nad ranem spadła do 2*C... Od tego momentu to występuje - czyli od kilku dni. Wiem, że cewka jest nowa. Nie wiem jak w przypadku świec... Auto odkupiłem od znajomego, który nie wie czy świece zostały wymienione. A jak to wiadomo - jazda na gazie obciąża instalację. ogarnę świece na nowe i dam znać.
  2. Ale tylko przez 200-300 m? No ewidentnie cos go blokuje w pierwszych chwilach od uruchomienia...
  3. Witajcie, Zauważyłem, że podobny temat juz była, ale o ile pamiętam, to tamtemu użytkownikowi brak mocy w silniku występował non stop. Od kilku dni po odpaleniu silnika "po nocce" przez moment występuje brak owy brak mocy - do 2.000 RPM silnik szarpie. Po przekroczeniu tych obrotów dostaje nagłego strzała. Wręcz nienaturalnie. Przyspiesza jak rakieta. Objaw ten występuje tylko przez pierwsze 200 - 300 m. Potem jest wszystko ok. Silnik zapala ładnie. Obroty trzyma równiutko, nic nie szarpie. Na "jałowym" po lekkim dodaniu gazu też wszystko jest ok - silnik nie ma problemu z delikatną przegazówką. Tylko podczas pierwszych chwil od momentu ruszenia z miejsca owy problem ma miejsce. Naczytałem się o czujniku położenia wału korbowego, ale to by dawało objawy juz po odpaleniu. Czujniki wałków rozrządu, ale auto ciągnie na obrotach do samego końca. EGR, przepustnica - ale to by falowały obroty - tak mi się wydaje. Może świece zapłonowe - nim nabiorą chociaż minimalnej temperatury, to nie dają pożądanej iskry?
  4. kluczu

    Witamy

    Witajcie! Jestem posiadaczem Merivy A z 2003 r. Silnik to poczciwa jednostka 1.8 XE.... Koła R16'' 205/50 - obecnie ma założone nowe zimówki Pirelli Snow Patrol 3 Tak, tak... Jak Opel to z LPG. Owszem ma LPG, ale nie ja ją zakładałem tylko mój znajomy, który eksploatował ją wcześniej. Samochód ma obecnie przejechane 190 tys km. Robię nim około 800 km na tydzień i spisuje się fajnie. Oprócz poboru oleju, około 05 - 0,6 L/1000 km i czasami wywalającego się błędu P0170 (prawdopobnie przez uszkodzone złącze elastyczne), to nic póki co się nie dzieje z tym autem. Pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.