Skocz do zawartości

robertnowy

Użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O robertnowy

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa C
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. robertnowy

    Silnik wyje w miarę dodawania gazu. 1.4 90KM

    u mnie po wymianie tulejek tez cisza:)
  2. robertnowy

    Silnik wyje w miarę dodawania gazu. 1.4 90KM

    Wszystko sprawdzone. Jestem dopiero po wymianie rozrzadu i moj problem dotyczy tulejek pod obudowa rozrzadu co powoduje problem z pompa oleju.... Link http://forum-mechanika.pl/threads/corsa-c-1-0-silnik-wyje-po-zmianie-rozrzadu-prosze-o-pomoc.3904/ Wydawalo mi sie ze po zdjeciu paska ustawalo ale tylko cichlo.....
  3. robertnowy

    Silnik wyje w miarę dodawania gazu. 1.4 90KM

    Napinacz wymieniony bardziej obstawialbym sprezarke bo jest maly luz ale nie za bardzo mi sie chce ja wyciagac z racji tego ze czynnik szlak trafi. Wpadlem na pomysl zeby kupic pasek do corsy bez klimy i ominac sprezarke i wszystko bedzie jasne
  4. robertnowy

    Silnik wyje w miarę dodawania gazu. 1.4 90KM

    Witam podobny problem mam z corsa 1.0. Wyje cos na silniku po zdjeciu paska ustaje. Alternator i sprezarka klimy sprawdane tylko reka.... Ale takie sprawdzanie nic nie daje bo halas jest powyzej 1500 obrotow
  5. robertnowy

    Corsa C 1.0 wysokie ciśnienie oleju

    Jeszcze raz dzięki. Fajnie że uzyskałem tak szybko odpowiedzi bardzo pomocne. Pozdrawiam!
  6. robertnowy

    Corsa C 1.0 wysokie ciśnienie oleju

    Wróciło do normy:) Jeszcze jedno pytanie z innej beczki. Kupiłem pompe wody nową ale do silnika Z10XE a nie Z10XEP i ta pompa różni się od tej co mam w aucie(czujniki u mnie sa montowane do pompy a w kupionej brakuje tej przejsciowki). Czy ta pompa bedzie pasowac po kupieniu tej blaszki czy nie bardzo?
  7. Witam! Jestem nowy na tym forum. Bardzo proszę o cenne uwagi dotyczące mojego problemu. Otóż przy wymianie uszczelki pod głowica okazało się (uszczelka juz zmieniona auto przejechalo pare km ale dziwnie chodziło) ze cisnienie na magistrali olejowej zamiast 1,5 bara wynosi na biegu jalowym ponad 4 bary. Rozebrałem obudowe pompy oleju wzrokowo sprawdzilem pompa ma drobne zarysowania ale przecież prawidlowo robi cisnienie. Zawór przelewowy(nadmiarowy) jest troszke porysowany i wyglada jakby kiedys byl zapieczony. Nadmiernynych luzów nie zauwazylem. Rozruszalem go i wszystko zlozylem do kupy jutro kupie simmering walu, odpale i ponownie zmierze cisnienie oleju. Moje pytanie, co moze jeszcze odpowiadac za zwiekszone cisnienie oleju? Obstawiam ze tylko pompa i zawor przelewowy..... czy sie myle. Silnik byl przedtem w dobrej kondycji
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.