Skocz do zawartości

Drwal85

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    189
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Drwal85

Informacje o profilu

  • Płeć
    Kobieta
  • Model
    Nie Opel
  1. to nie jest czasem chłopaki poduszka skrzyni i biegów? jak tak to pytać w sklepach lub allegro to znajdziesz na pewno. ale tak jak piszę, nie jestem pewny co do tego.
  2. problem rozwiązany jest już po remoncie i objawy wszystkie minęły
  3. nie spróbujesz to nie wiesz wsadź gumową i posmaruj smarem sylikonowym jak kolega wyżej pisał. jest 1:1 to to i to musi być dobre myślę, że nic innego w tym temacie nie usłyszysz, jak spróbować coś wybrać i samemu się przekonać. Pozdro.
  4. dokładnie, geometria pomoże wymieniałem całe zawieszenie na sport i robili mi też przód i tył
  5. gumowa, a dodatkowo można ją posmarować sylikonem czerwonym odpornym na temp. będzie wszystko grało, zobaczysz.
  6. Mi przyniósł zamierzony efekt DAROMV6 a komfort też jest. To nie są duże wydatki, żeby sobie kolega spróbował z tymi podkładkami. No ale zrobi co będzie uważał za stosowne.
  7. Było to widoczne u mnie gołym okiem ale każdy mechanik gadał, ze niczym to nie grozi! mylili się....
  8. u mnie objaw znaleziony Koło pasowe się ruszało podczas pracy silnika i czujnik wału przyłożony do niego źle odczytywał dane o pracy silnika. Skutek ruszania koła: urwało mi wał korbowy przez to, a dokładnie 1,5 cm wału od miejsca dokręcania tego kółka. Więc ludziki, jak wam te koło lata to jak najszybciej do mechanika!!!!!! unikniecie wydatku kwestii 1300 zł. Mechanik się za to chwycił i będę miał gotowe to pod koniec tygodnia.
  9. Tak, ja włożyłem też gumy pod sprężyny i zamontowałem amory KYB olejowe auto poszło do góry i jest super dojechałem 2 tyg temu nad morze i z niego wróciłem bez problemu
  10. kupowałem od niego gumy pod sprężyny one mają 3 cm grubości i o tyle ci dźwigną przejechałem na nich już 3 tys km i jest nadal ok. Ale ja dawałem pod sportowe sprężyny z MTS. Najlepiej zmień sprężynki na seryjne ale HARD utwardzane. Kosztują troszkę ale są dobre.
  11. u mnie kolego nie pomogło, wymieniałem silnik krokowy a przepływomierza nie mam w moim silniku
  12. kolego sprawdź cewkę zapłonową. Jak ci auto nie będzie chciało odpalić to zrobisz to w ten sposób: - naszykuj sobie świece jedna zapasową co będziesz miał przy sobie. Odpinasz 1 kabel od świecy i wkręcasz do niego właśnie tą świece. Teraz jest Ci potrzebna 2 osoba. ty trzymasz ten kabel z świecą i zbliżasz do obudowy silnika a twój kolega czy koleżanka włazi do auta i próbuje uruchomić jeżeli nie przeskoczy Ci iskra na obudowę to raczej będziesz miał cewkę padniętą hehehee Jeżeli przeskakuje iskra to jest inna przyczyna. Miałem podobny problem, i pokazał mi to mój dobry mechanik Pozdro.
  13. akumulator działa tylko podczas uruchomienia a potem już alternator daje prąd. Sprawdzany napięcie daje dobre. Zobaczymy, podjadę do elektryka jeszcze.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.