Skocz do zawartości

mlody92

Użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mlody92

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Witam, Ostatnio w autku namnożyły się małe problemy. Astra zaczęła mi brać olej 0,5l / 1000km. Przy rannym odpaleniu z rurki leci niebieskawy dym. Nigdy nie robiłem auta z turbiną dlatego przed remontem chciałbym sprawdzić czy to turbo czy uszczelniacze poszły do sąsiada. Jak sprawdzić czy turbo jest ok? Chciałbym sprawdzić od strony wydechu ale nie wiem w którym miejscu go odkręcić. W intercoolerze i dolocie są jakieś śladowe ilości oleju. Mam jeszcze drugie pytanie. Gdzie można zdobyć rurę z łącznikiem elastycznym do astry h 2.0 200KM. Bo nigdzie nie mogę tego dostać. Pozdrawiam
  2. dzieki wielkie, czyli nie trzeba do żadnego serwisu jeździć odpowietrzać później pompy? potem wystarczy wlać płynu i popuścić przewody przy niej i jak zacznie lecieć płyn to zakręcić i później odpowietrzać przy zaciskach, tak?
  3. Arkos, ostatnio właśnie niby ten stelaż odkręcałem i zabrakło pewnie z 2cm do wyciągnięcia a bałem się mocniej giąć przewody... Czyli pewnie nie ma szans wyciągnąć bez jej rozkręcania.
  4. Witam, mam nietypowe pytanie. Czy da radę wyciągnąć jakoś serwo bez demontażu pompy abs? Dodam, że próbowałem już raz je wyciągnąć ale pompa blokowała. Może trzeba coś odkręcić dodatkowo pod nią? Serwo mi syczy podczas jazdy i chciałbym je wymienić, a boje się odkręcać pompę, żeby jej nie zapowietrzyć. (nie wiem jak się odpowietrza pompę) Pacjent: astra h z20ler Podrawiam
  5. Adam, dzięki wielkie. Czyli już wiem, że prawdopodobnie moja przyczyna to oring mechanizmu od ręcznego z minuty: 19:12 Dzięki wielkie! W poniedziałek czeka mnie wyciąganie zacisku
  6. Witam, Wycieka mi płyn z prawego tylnego zacisku tylko nie wiem co jest tam uszkodzone. Czerwona strzałką zaznaczyłem miejsce z którego prawdopodobnie wycieka płyn hamulcowy, a zielony obszar to miejsce gdzie wyciekający płyn się znajduje. Miejsce łączenia przewodu z zaciskiem oraz obszar odpowietrznika jest suchy, więc te miejsca odpadają. Zastanawia mnie tylko co jest blaszką od ręcznego. Czy czeka mnie zakup tylko zestawu naprawczego czy całego zacisku? I co to tam jest? Z góry dziękuję, Pozdrawiam, Piotr
  7. to ja to wiem, dlatego chce sprawdzić korekty, a nie mogę ich znaleźć.
  8. Witam, Gdzie mogę szukać parametru korekty/adaptacji długoterminowej paliwa? Czy w astrze 2.0T z20ler da się to sprawdzić OP-com china? Chciałbym to sprawdzić, bo na pb komputer pokładowy pokazywał mi spalanie ok. 10l/100km, a na lpg już 12.
  9. mlody92

    Astra h - 2.0T z20ler, błędy, logi

    Chyba udało się ogarnąć turbo. Oprócz tego, że przy zaworze podciśnienia koło kolektora był delikatnie peknięty wężyk który nachodzi na króciec (może nawet się trzymało dobrze, ale wymieniłem) to pęknietą mam membranę z zaworze bocznikowym. Czy ten zawór pasuje do silnka z20ler? http://allegro.pl/zawor-dv-opel-ford-st-turbo-z20let-z16-i7009868388.html?reco_id=23ae6f5a-bb33-11e7-9a41-6c3be5bb11b0
  10. mlody92

    Astra h - 2.0T z20ler, błędy, logi

    a jeszcze pytanko. Jak sprawdzić elektrozawory podciśnienia? Bo ściągnąłem rurkę od zaworu bocznikowego i od regulatora ciśnienia paliwa i mogę zasysać i dmuchać i powietrze przelatuje. Czy na wyłączonym silniku tak się dzieje? Elektrozawór zamyka przepływ gdy jest on włączony? I jak sprawdzić zawór bocznikowy, bo jak dmuchałem w niego to było ciężko ale powietrze uciekało, a jak zasysałem to szło lekko.
  11. mlody92

    Astra h - 2.0T z20ler, błędy, logi

    Super. Dzięki wielkie!!!
  12. mlody92

    Astra h - 2.0T z20ler, błędy, logi

    byłby ktoś moze miły podrzucić schemat podciśnień do z20ler, bo szukam i nie mogę znaleźć.
  13. mlody92

    Astra h - 2.0T z20ler, błędy, logi

    Dzięki wielkie, myślałem, że od razu powinno być 0.6. Czyi wszystkio niby jest ok. Ciekawe czemu mi ten zawór bocznikowy cały czas wyrzuca, że jest błąd.
  14. mlody92

    Astra h - 2.0T z20ler, błędy, logi

    Na wolnych obrotach miałem 0,99-1kPa. A jeszcze pytanko. Czy trubina nie powinna szybciej ładować 0,6? - przypominam tylko, że wykres jest dla 2 biegu. W ptk postaram się sprawdzić na 3 lub 4.
  15. mlody92

    Astra h - 2.0T z20ler, błędy, logi

    nie kliknąłem "załącz ten plik"
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.