Skocz do zawartości

Pawel bialek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Pawel bialek

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Antara
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Dzięki za zdjęcia i schemat, w sobotę to rozbiorę zobaczę co tam jest nie tak, może się bieżnia wytarła albo zabrudziła. Tylko nadal to nie wyjaśnia zmiany wskazania po odłączeniu klemy ( skasowaniu kompa). Dzwoniłem do ASO - nowa opornica 96629373/374- 265 zł dostępna.
  2. Cześć. Mam podobny problem, natomiast mam parę pytań: czy ktoś rozbierał tą opornicę od pływaka, co się tam uszkadza? czy ścieżki, czy szczotki? a może to kwestia zanieczyszczenia? Dodatkowo nie potrafię zrozumieć czemu po zdjęciu klemy wskazanie wraca do normy(tak zrobiłem), natomiast po nocy,auto znowu wskazuję złą wartość. Jeśli byłaby to usterka mechaniczne (zaciety pływak) wskazanie było by stałe( stała oporność). Czemu po odcięciu zasilania na chwilę wraca do normy? Chce uniknąć bezsensownej wymiany pływaka, bo może przyczyna leży gdzie indziej? Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam.
  3. Jest jakiś przycisk do 4x4?(ja nie mam, może w nowszych wersjach był, ale nie wydaje mi się) To jest Haldex 4 generacji, włącza się gdy przednie koła stracą przyczepność. Jak sprawdzić? najlepiej na śliskim ( błoto,lód,śnieg)
  4. To normalne, tak ma być, na włączonym silniku będziesz ją mógł otworzyć jeśli zaciągniesz ręczny.
  5. To nie jest normalnie, regulacja nawiewu w Antarze działa jak we wszystkich autach. Moim zdaniem rezystor. Ale przepalający się rezystor może sugerować zatarty silnik w dmuchawie. Jeśli chodzi o klapę- to normalne. Przy włączonym silniku jej nie otworzysz, chyba że zaciągniesz ręczny.
  6. No właśnie. A kasuje się ją tak- wyłączyć zapłon, nacisnąć pedał gazu do końca, włączyć zapłon, puscić pedał, nacisnąć pedał 3x albo 4x ( nie pamietam, ale na pewno działa, kasowałem inspekcje w sobotę) .
  7. A " żółta kontrolka oleju kluczyk z olejarka" to nie jest czasem inspekcja oleju??
  8. Znalazłem u siebie krople płynu hydraulicznego pod autem, pojawiło się to kilka dni po wymianie końcówki drążka kierowniczego, wiem że nie powinno mieć do znaczenia, ale może coś tam jest inaczej niż w innym aucie? Szukam wycieku, dam znać jak znajdę, Jeśli macie jakieś rady do śmiało.
  9. Cześć. Problem rozwiązany. Gość zakładający alarm (jeszcze nie za mojej kadencji) przechodził kablami od czujnika otwarcia maski przez przelotkę do wnętrza auta, zrobił w niej otwór, a kable były owinięte szmacianą izolacją która nasiąkała wodą, dlatego kapało pomimo że nie było deszczu ( izolacja nasiąkała wodą w deszcz, nie wysychała i woda nadal się sączyła). Pozdrawiam, Dzięki za rady.
  10. Hej, jak dostać się do parownika klimy, gdzie on się znajduję? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  11. Niestety nie znalazłem żadnej nieszczelności, śladów wody czy zacieków...prawie całe wnętrze rozebrałem i nic nie widzę...
  12. Mam wrażenie że dywanik nasiąka od spodu, rozebrałem podszybie na zewnątrz i sprawdziłem czy kanały odpływowe są drożne,są...macie jakiś pomysł lub mieliście podobną sytuację?
  13. Serdecznie witam i pozdrawiam wszystkich. Mam antare z 2007 roku. Ostatnio zauważyłem że zbiera się woda pod dywanikiem kierowcy. Może ktoś tak miał i ma dla mnie jakieś rady? Z góry dziękuję.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.