Skocz do zawartości

Shavier

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Shavier

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra I
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. Odstawię go do mechanika po prostu niech do niego zajrzy, dziękuję Ci bardzo za pomoc!
  2. Dziękuję Ci bardzo. Odczytałem kody 12 oraz 35 12-rozpoczęcie diagnostyki 35-Zawór regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód; brak (lub zła) regulacji biegu jałowego (GM Multec, Bosch Motronic) Co oznacza na chłopski rozum nr 35? Co wymienić?
  3. Do tej pory? Ogólnie chodziła idealnie aż do wymiany uszczelki pod głowicą, nigdzie w okolicy żaden mechanik nie ma złącza żeby podpiąć moją asterkę i zczytać błędy, ale dziękuję zajrzę jak odczytać błędy. Poza tym ma ktoś jakieś sugestie? Gdzieś czytałem, że to może być wina uszkodzonego ECU, jest możliwość że to właśnie on powoduje duże spalanie i dławienie się? Dodam, że podczas delikatnego dodawania gazu tego problemu nie ma.
  4. Witam! Przychodzę do Was drodzy forumowicze z dość sporym problemem z jakim się borykam od dłuższego czasu. Mianowicie chodzi o to co na filmie (pozwolę sobie dodać link do YT) Asterka jest mułowata, gdy chcę dodać gazu występuje taki problem jak w linku wyżej, na gazie chodzi ładnie, ale też muł i w dodatku bierze 12L gazu. Mam nadzieję, że mi pomożecie lub dacie sugestie gdzie szukać problemu, pozdrawiam.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.