Skocz do zawartości

LUKI'CORSA

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O LUKI'CORSA

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Corsa B
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. LUKI'CORSA

    12 L / 100 km ? Uszczelka pod głowicą?

    ... powiem może ktoś akurat ma taki silnik i sobie wstawi. bo ta skorupa i zawieszenie jest w miare. w sumie to raczej by się opłacało wymienić cały silnik niż robić tę uszczelkę... tylko też nie wiadomo co się trafi ...
  2. LUKI'CORSA

    12 L / 100 km ? Uszczelka pod głowicą?

    Kupiłem te Corse pół roku temu , mechanik stwierdził, ze jest ok. silnik suchy i ogólnie się "trzyma kupy". ale 1500 nie chce inwestować w nią. Jeżeli to uszczelka to raczej sprzedam , tylko chce być pewien, bo nie jestem. Dam znać jak się dowiem na 100%.
  3. LUKI'CORSA

    12 L / 100 km ? Uszczelka pod głowicą?

    Zastanawiam się nad tym, czy to na pewno jest uszczelka pod głowicą. Bo jeżeli tak, to nie opłaca mi się naprawiać. A jeżeli to jest coś innego, to chciałbym wiedzieć co. Ale ok. Przejadę się do innego mechanika.
  4. Witam. Mam następujący problem jak w temacie. na wstępie dodam, ze model silnika to chyba ( 8V(X12XZ) ) ale nie było takiego do wyboru w prefixie. DO RZECZY: Było podejrzenie, że to uszczelka pod głowicą, ponieważ samochód zaczął dymić na biało. ale okazało się że skończyła się benzyna, więc prawdopodobnie zaciągnął wodę z dna baku Podstawowe pytanie - czy ubywa płynu chłodzącego - właśnie sprawdzałem ( a dawno nie sprawdzałem) płyn jest. CO nie znaczy, ze go nie ubywa. Może ubywa go powoli? Za tym, że nieszczelna jest uszczelka pod głowicą przemawiał także fakt, że kolor oleju na korku z olejem to tzw. "kawa z mlekiem" oraz test przeprowadzony przez mojego kolegę na zbiorniczku płynu chłodzącego. Tam się wkłada jakąś rurkę z odczynnikiem i ten odczynnik zmienia kolor jeżeli uszczelka jest walnięta. Nie wiem dokładnie o co chodzi , ale zachodzi jakaś reakcja chemiczna. Kolega twierdzi, ze ta uszczelka jest nieszczelna tylko gdy silnik się nagrzeje. ALE.... Pojechałem do mechanika, aby zweryfikować tę hipotezę i mechanik zbadał ten samochód , wykręcił świece, nie wiem co jeszcze i powiedział, ze według niego panikujemy i samochodowi nic nie dolega.... tylko wlewać benzynę i jeździć. ALE ( jak w temacie) samochód pali około 12L. jak go kupiłem pól roku temu to palił 37gr / km a teraz pali ponad 50 a benzyna nie zdrożałą wiele. Coś jest nie tak i chciałbym dociec co to jest. POMOŻECIE? AHA. Mechanik twierdzi, że kolor oleju na korku świadczy o jakości oleju a nie o uszczelce. O uszczelce świadczyłby kolor oleju na bagnecie.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.