Skocz do zawartości

GGigi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O GGigi

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Model
    Opel Astra IV
  • Inna marka
    brak
  • Posiadasz LPG
    TAK

Ostatnie wizyty

349 wyświetleń profilu
  1. Witam ! Proszę o opinię dotyczącą uszkodzeń lakieru na astrze j z listopada 2017 roku. Pod koniec kwietnia na masce, klapie bagażnika oraz w szczególności na dachu zauważyłem plamy na lakierze różnej wielkości i rożnego kształtu. Na masce są cztery, na klapie 5 a na dachu niestety kilkanaście. Wydawało mi się, że lakier się odbarwia pod niezniszczonym bezbarwnym. Wysłałem maila do centrali ze zdjęciami, oczywiście skierowali mnie do ASO. Kilka dni temu, po "ekspertyzie" ze szkłem powiększającym doradca ASO stwierdził, że uszkodzony jest lakier bezbarwny wierzchni i oczywiście gwarancyjn
  2. Wieczorem otrzymałem odpowiedź z centrali dotycząca przełączania na gaz w bardzo niskich temperaturach: "Dzień dobry, Uprzejmie informujemy, iż w związku z Pana zapytaniem kontaktowaliśmy się z działem technicznym. Potwierdziliśmy, iż układ zasilania LPG działa w temperaturze otoczenia od około -8 do 100 stopni. Poniżej tej temperatury nie działanie instalacji LPG będzie zachowaniem poprawnym. Pozdrawiam," Trudno się było spodziewać innej odpowiedzi, skoro tak stanowi instrukcja. Jeżeli komuś się przełącza w niższej temperaturze to powinien się cieszyć . Opel z tym nic nie będzie robił
  3. Witam! Obserwacje z dzisiejszego poranka: temperatura przy odpaleniu -11. Po lokalnych drogach duże zmiany temperatury, nawet do -16. Po przejechaniu 15 km i temperaturze silnika około 88 stopni samoczynnie się przełączył z dużym szarpnięciem podczas przyśpieszania - temperatura zewnętrzna w czasie przełączenia -10. Wczoraj centrala wysłała zapytanie jak się sprawuje nowe oprogramowanie. Opisałem sytuację z dnia wczorajszego i zadałem pytanie, czy to jest właściwe. Otrzymałem standardową odpowiedź, że skontaktują się z działem technicznym i po uzyskaniu informacji niezwłocznie ją przekażą.
  4. Pomogło, przełączał się w temperaturach w przedziale od +2 do -3 stopni. Wcześniej w takich kontrolka gasła i się nie przełączał. No ale dzisiaj, po raz pierwszy tej zimy temperatura ekstremalna dla instalacji Opla od -14 do -18(w samochodach kolegów z pracy też taka była), mroźna noc na Podkarpaciu. W instrukcji samochodu pisze, że w temperaturze poniżej - 8 stopni instalacja nie powinna działać. Więc może tak jest zaprogramowana. Widzę, że u kolegów w okolicach Warszawy było tylko -6 i problemów nie było. Trzeba obserwować i zobaczymy, dzisiaj kolejna mroźna noc.
  5. Niekoniecznie. Ja zgłosiłem problem do Opel Polska i po dwóch dniach zadzwonili z ASO, że muszę odstawić samochód na dwa dni, bo muszą potwierdzić usterkę. Delikatnie mówiąc odmówiłem, po lekturze forum byłem przekonany, że przyczyna leży po stronie oprogramowania. Następnie był miesiąc ciszy, czekałem cierpliwie na akcję i pod koniec stycznia telefon z ASO, że przyjeżdża ktoś z centrali do mojego samochodu. Czyli wymieniono mi oprogramowanie z ich inicjatywy. Dzisiaj rano temperatura w przedziale od -14 do - 18. Kontrolka cały czas migała, ale się nie przełączył pomimo temperatury okoł
  6. Witam i pozdrawiam! Od środy mam nowe oprogramowanie i działa samoczynnie. W czwartek i piątek przy temperaturze odpowiednio +6 i +2 przełączył się przy temperaturze około 55 stopni po przejechaniu około 4 km. Dzisiaj rano, celowo nieodpalany od piątku, przy temperaturze -3 przełączył się po około 5 km i temperaturze silnika około 68 stopni. Ale tak było również gdy przełączałem go palcem - im niższa temperatura na zewnątrz, to wyższa temperatura pojazdu. Tego nowe oprogramowanie nie zmieniło. Jeżeli chodzi o szarpanie przy przełączeniu to jadąc stałą prędkością nie jest odczuwalne, przy przy
  7. Kiedyś na ten temat wypowiedział się ArKos - guru na tym forum, może warto rozważyć przyczynę opisana przez niego: "Zdecydowałem się napisać o pewnej przypadłości, którą wczoraj odkryłem. Nie dotyczy ona nie przełączania się na gaz, a nieprawidłowej pracy na gazie. Objawy: na gazie telepie silnikiem, przerywa, nie ma mocy, komunikat "awaria pojazdu...", ew. błąd p0171 (uboga mieszanka). Jeden lub kilka objawów opisanych. Na benzynie praca prawidłowa - brak uwag. Każdy z samochodów to produkcja sprzed max 2 miesięcy. Diagnoza tej usterki była dla mnie wybitnie upierdliwa, bo nie było s
  8. Witam! Podczas dzisiejszej wizyty w ASO zmieniono oprogramowanie i człowiek, który specjalnie przyjechał zapewnił mnie, ze powinno działać bezproblemowo. Szczegółów nie dowiedziałem się, Pan bardzo się śpieszył i szybko pojechał dalej. Byłem jedynym klientem z tym problemem w moim ASO. Zobaczymy w przyszłym tygodniu, gdy nocami wrócą ujemne temperatury. Pozdrawiam.
  9. W pobliżu, ale 150 km nas dzieli - Rzeszów. Pozdrawiam.
  10. Witam i pozdrawiam! Do mnie dzwonili dzisiaj z ASO. Jestem umówiony na środę. Ponoć przyjedzie ktoś z centrali. Prawdopodobnie zostanę "szczęśliwym" użytkownikiem wersji testowej. Czyli ruszają w teren, 300 km od Warszawy na południowy - wschód. Może nie jest nas aż tak wielu i akcja zostanie przeprowadzona po cichu.
  11. Ja też pisałem na wyżej przytoczony adres. Oczywiście zaznaczałem potwierdzenie odczytu wiadomości i automat potwierdził wpływ. Kolejnego dnia rano otrzymałem wiadomość od Pani z Działu Obsługi Klienta o rejestracji zgłoszenia i udzieleniu odpowiedzi po wyjaśnieniu sprawy. Wiadomość wysłana 10 - go, a odpowiedzi cytowane wcześniej otrzymałem 15 - go. Pozdrawiam.
  12. Witam ! W piątek otrzymałem odpowiedź z Działu Obsługi Klienta dotyczącą mojego zgłoszenie o problemach z LPG: "Uprzejmie informujemy, iż w związku z Pana zgłoszeniem kontaktowaliśmy się z serwisem. Poinformowano nas, iż będę umawiać z Panem termin wizyty serwisowej celem weryfikacji zgłaszanego objawu. W związku z tym oczekujemy na wyznaczenie terminu diagnostyki samochodu." Z mocno podniesionym ciśnieniem odpisałem (nie będę cytował) i po godzinie kolejna korespondencja: "W odpowiedzi na wiadomość uprzejmie informujemy, iż nieprawidłowości dotyczące przełączania się LPG występuj
  13. Napisano dziś, 18:11 Wczoraj rano, przy temperaturze 1st C znowu nie przełączył się na gaz i musiałem ponownie uruchamiać silnik. Zadzwoniłem do aso, mają jakiś raport odnośnie mojego auta do Niemiec wysyłać. U mnie czar prysł po jednym poranku. Kolejnego dnia przy +4 już nie zadziałał i tak jest do dzisiaj. We wtorek ma być +12 to będzie ok.
  14. Ja ASO odwiedziłem wczoraj - wymiana oleju. O akcji serwisowej, czy nawet pracach centrali związanych z tym problemem nie słyszeli. Nie maja też wiedzy, że jest to problem wielu użytkowników po spadku temperatury w drugiej połowie listopada. Na wszelki wypadek wyczyścili elektrozawór parownika. Oczywiście wszystko działało bez zarzutu. Ale dzisiaj rano, ku mojemu zdziwieniu samoczynnie przełączył się na gaz bez żadnego szarpnięcia i później po pracy też. Niemniej jednak wydaje mi się, że to nie cudowna ręka Pana z ASO naprawiła problem a decydujący wpływ miała temperatura dzisiejszego poranka
  15. Witam i pozdrawiam wszystkich!(po raz pierwszy na tym forum). Problemy z Astrą jak w temacie pojawiły się po przejechaniu 800 km, swoją drogą 13 listopada (pech czy cuś). 15 przy okazji zmiany opon wgrali mi soft. Efekt żaden, po dwóch dniach instalacja całkowicie przestała działać (przebieg 1000 km - komunikat awaria pojazdu skontaktuj się z serwisem). Wizyta w ASO - diagnoza uszkodzony czujnik listwy. Oczywiście brak w serwisie, został zamówiony i po dwóch dniach kolejna wizyta w celu wymiany. Po wyjeździe z ASO wszystko działało jak należy. Niestety rano problem przełączenia na gaz powróc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.