Skocz do zawartości

emate966

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O emate966

Informacje o profilu

  • Model
    Nie Opel
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. emate966

    Opony na lato 2015

    Ja jeżdżę na goodyear efficientgrip performance i to chyba najlepsze opony jakie miałem do tej pory. Super przyczepność, głębokie rowki więc elegancko odprowadzają wodę i są cichutkie, wgl nie huczą.
  2. emate966

    Opony zimowe

    Nie ma takiej możliwości żeby Ci za to dowód zabrali. Jeżeli chodzi o kodeks drogowy, ma on 2 postulaty : 1. bieżnik ma mieć minimum 1.6 mm 2. na jednej osi muszą być te same opony Na zimę najpopularniejsze rozmiary opon mają obniżone indeksdy prędkości, w samochodach gdzie opony letnie mają indeks "V", opony zimowe będą miały indeks "H". Dowodu rejestracyjnego napewno nikt Ci za to nie zabierze, jedyne co bym na Twoim miejscu sprawdził to czy ubezpieczyciel w razie wypadku wypłaci ubezpieczenie.
  3. emate966

    Czy moga byc 14?

    najważniejsze żeby sie zmieściły na zaciski hamulcowe.. Jeżeli z tym nie bedzie problemu to skorzystaj z kalkulatora doboru opon zeby dobrac odpowiedni zamiennik- chodzi o to zeby srednica zewn. koła nie zmieniła się bardziej niż o 2 %
  4. emate966

    ciśnienie w oponach

    Najlepiej jest stosować ciśnienie zalecane przez producenta. Naklejkę znajdziesz najprawdopodobniej na klapce wlewu paliwa, jeżeli jej tam nie ma możesz jeszcze sprawdzić na progu przy drzwiach albo bezpośrednio na słupku drzwi od strony kierowcy bądź pasażera. Ktoś powyżej napisał, że sugerowane ciśnienie jest zbyt niskie, jeżeli tak to jak najbardziej można to korygować, agilla na szczęście nie jest wyposażona w żadne uporczywe czujniki bezpośrednie więc nie będą Cie męczyć kontrolki, musisz jednak pamiętać, że zwiększając ciśnienie w oponach niesie to za sobą kilka zalet oraz wad np. mniejsze opory toczenia (mniejsze zużycie paliwa) oraz zakładając, że kolega powyżej miał racje i ciśnienie sugerowane jest za małe- będziesz mieć większy komfort w czasie jazdy. Z drugiej strony zmniejszy się przyczepność a opona w strefie środkowej będzie zużywała się szybciej niż na bokach. Może też trochę wydłużyć się droga hamowania bo opona napompowana za mocno, nie dotyka podłoża równomiernie całą swoją powierzchnią, tylko tworzy się "balon" i opona największy nacisk wywiera swoją środkową częścią. Możesz eksperymentować, moim zdaniem jednak zbyt mocno pompując opony będziesz bardziej odczuwał dziury i wszelkie nierówności. Da to efekt "sztywnego" zawieszenia
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.