Skocz do zawartości

rytmik

Użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rytmik

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Klucze
  • Model
    Opel Meriva A
  • Silnik
    1.7 Z17DTH
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. rytmik

    Wymiana zaworu scv DENSO plus op-com

    Witam ponownie. Pojawiła się u mnie wątpliwość co do wymiany zaworu scv bo auto od kilku dni jeździ i odpala normalnie, jedynie niepokoi mnie wysokie spalanie pomimo spokojnej jazdy, ale problem jest jeszcze inny. Nastawiając się na wymianę zaworu postanowiłem sprawdzić jaki znajduje się u mnie i tu zaskoczenie. Nie jestem pewny czy ten zamontowany jest oryginalny bo posiada numer SM476 i jakoś nie mogę znaleźć informacji, żeby takie oznaczenie dotyczyło mojego silnika. Może ktoś z forumowiczów ma wiedzę w tym temacie. Proszę o pomoc bo ten zawór trochę mnie niepokoi. Jeżeli jest niewłaściwy to i tak pewnie go wymienię. Dodam jeszcze, że do tego silnika ma być oznaczenie 294009-120 lub DCRS300120.
  2. rytmik

    Wymiana zaworu scv DENSO plus op-com

    Dzięki jeszcze raz. W takim razie nie pozostaje nic innego niż wizyta w warsztacie zaopatrzonym w ten sprzęt. Pozdrawiam.
  3. rytmik

    Wymiana zaworu scv DENSO plus op-com

    Dzięki za odpowiedź. Chodzi o ten profesjonalny tester, czy interfejs Opel Tech2 (w co szczerze wątpię) ?
  4. Witam. Dopadł mnie problem z wadliwym zaworem scv w merivie 1.7 cdti z17dth z 2004 roku. Oczywiście problem z odpalaniem, gaśnięciem i jeżeli nie zgaśnie to falowanie w zakresie ok. 400 - 600 obrotów. Przymierzam się do jego wymiany i tu mam pytanie. Po takiej wymianie podobno zaleca się naukę małej dawki, ale w op-comie nie ma takiej opcji do tego silnika. Jest za to zakładka wymiana pompy gdzie program zapytuje czy zresetować wartości wyuczone. Czy ta opcja spowoduje naukę małej dawki i czy w ogóle w tym silniku trzeba ją przeprowadzać skoro nie ma do tego odpowiedniej opcji w programowaniu? Pozdrawiam.
  5. Blaszka pomimo proponowanych miejsc nie znalazła zastosowania. Z manetką poradziłem sobie w ten sposób, że do otworu gdzie wchodzi zatrzask kostki włożyłem pasek plastikowej miękkiej okładki, dzięki której zatrzask mocniej dociska kostkę manetki do kolumny no i problem nie odbijającego kierunku zniknął.
  6. Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Możliwe, że jest to miejsce na taką blaszkę chociaż z tego co widzę potrzebne byłyby dwie. Jutro to na pewno sprawdzę. Jeżeli chodzi o manetkę to prawdopodobnie będę zmuszony ją wymienić, tylko zastanawia mnie to że po skręceniu w prawo manetka odbija bez problemu. Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie.
  7. Ta blaszka jest dłuższa od całej kostki i ma szerokość ok 5mm, więc niemożliwe jest aby mogła z niej wypaść. Jeżeli już to gdzieś z tych plastików dookoła kolumny. Jak dla mnie ona nigdzie nie podchodzi.
  8. Dziękuję za przeniesienie. Nie jestem bywalcem wszelkich forum i mogę jeszcze nie raz strzelić gafę. Jednakże ta blaszka nie ma wpływu na powrót kierunku. Okazało się że jest to wina manetki.
  9. Dziękuję za szybką reakcję. Wygląda na coś w tym stylu. Za jakieś 2 godzinki będę mógł to sprawdzić. Mam nadzieję że to jest to. Oczywiście napiszę jaki był efekt moich poszukiwań. Pozdrawiam. No i to nie to. Ta blaszka (dołączone foto) leżała sobie luzem w dolnej części obudowy stacyjki. Przymierzałem ją jak się da ale bez efektu. Ktoś tam wcześniej zaglądał bo brakowało dwóch wkrętów dolnej osłony. W trakcie moich poszukiwań pojawił mi się jeszcze jeden problem, mianowicie chodzi o to że nie odbija mi kierunkowskaz po skręcie w lewo. Manetka wraca tylko kawałeczek i dalej trzeba ją popchnąć ręcznie. Jeśli przy okazji tej blaszki można prosić o wskazówkę to bardzo proszę. Właśnie jestem po montażu osłony i nie udało mi się znaleźć lokalizacji tej nieszczęsnej blaszki. Wygląda ona dość specyficznie więc nie podejrzewam żeby była niepotrzebna. Może jednak ktoś kojarzy ten element.
  10. Witam. Miałem problem z przełącznikiem zmiany świateł, więc musiałem się do niego dostać. Podczas demontażu osłony kolumny wypadła mi taka sprężysta dość duża blaszka w kształcie litery V z wywinięciem na jednym końcu, Przepatrzyłem wszystko dookoła i nie mogę zlokalizować gdzie ona miałaby być. Może to błahostka ale jednak to kierownica i boję się jakiejś niespodzianki w czasie jazdy. Jeżeli ktoś kojarzy taką część to bardzo proszę o podpowiedź gdzie to może być włożone. Pozdrawiam.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.