Skocz do zawartości

cybul7

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cybul7

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Dziwi mnie tylko jedna rzecz. Ogladalem kiedys takiego samego opla ktory mial uszkodzone kola. Odglos byl inny, podczas odpalania bylo slychac takie gruchotanie z kol, troche jak diesel. U mnie jest to inny odglos z silnika ale z trudno ten odglos zlokalizowac.
  2. Inatalacja jest ok. Niestety krecac nim nie ruszyl nawet o mm, ale bujalo calym autem. Czy sonda lambda i brak jej wymiany od razu gdy wyswietlila sie kontrolka, mogla miec na to jakikolwiek wplyw? Czy wymieniac od razu czujnik faz i kolo? Kola wymieniac oba czy wystarczy jedno? Czy przy okazji wymiany kola zrobic rozrzad? Gdy poslicze wszystko, czujnik faz, kolo, rozrzadz, lambe + robocizne w serwisie to wyjdzie ladny pieniądz. Sam wymiany rozrzadu raczej sie nie podejme.
  3. Niestety nie moge wyjac zaworu po odkreceniu srubki. Czy mozna jednoznacznie stwierdzic czy winne jest kolo czy tez zawor sterujacy? Po podlaczeniu do kompa bedzie taka informacja? Po odkreceniu obudowy kół nie widac jakiegos zuzycia. Jak rozumiem to kolo i zawor o ktorym mowisz jest blizej tylu?
  4. Cześć. Mam Astre H 1.6 benzyna z 2011 roku, (123000km) oraz następujący problem. Kilka dni temu przestała gasnąć kontrolka układu kontroli emisji spalin. Diagnostyka metodą gaz + hamulec pokazuje ECN 001345 Diagnostyka pod komputerem w serwisie pokazała błąd sondy lambda (przedniej). Błąd skasowano, pojeździłem kilka dni i znów się pojawił. Następnego dnia w trakcie jazdy silnik zaczął dziwnie (głośniej) pracować. Zapaliła się kontrolka kontroli trakcji oraz abs-u. Dotelepałem się do domu, próbowałem po zgaszeniu odpalić samochód ponownie i nic, po przekręceniu kluczyka kontrolki (emisja spali, check, olej, akumulator) nie gasną, w trakcie próby odpalania słychać tylko stuknięcie z silnika. Sprawdziłem akumulator - 10V, po naładowaniu akumulatora samochód odpalił od razu, ale nadal świeci się kontrolka od sondy oraz kontrola trakcji. Akumulator bez obciążenia ma około 12V, po zapaleniu świateł itd ma około 11.5V, po odpaleniu silnika 11.3V - czyżby padł alternator i nie ma ładowania, napięcie powinno być chyba wyższe na włączonym silniku? Czy jest jeszcze jakaś chałupnicza metoda sprawdzenia działania alternatora? Po odpaleniu silnika kontrolka ładowania nie świeci się. Czemu nadal pali się kontrola trakcji - czy to może być jedynie błąd, który się skasuje i już? - wiem, że to trochę wróżenie z fusów ale może ktoś miał podobny przypadek. Wracając jeszcze do tematu dziwnej pracy silnika, czy błąd ECN 001345 to tak naprawdę P0013 - czyli błąd związany z układem ZFR jest związany z czujnikiem położenie wałka rozrządu, czy coś innego? Próbowałem czujnik odkręcić aby sprawdzić czy nie jest zasyfiony - niestety po odkręceniu śruby nie mogę go wyciągnąć.
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.