Skocz do zawartości

adamooo

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adamooo

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. adamooo

    Astra H 1,7 CDTI -2 błędy i DPF?

    egr czyszczony był z nagaru tyle wiem... dzięki za wszystkie odpowiedzi i za pomoc, na razie nic nie będę robił, kontrolki check i auto z kluczykiem się nie świecą więc będę jeździł dalej, szkoda szukać dziury w całym pozdro
  2. adamooo

    Astra H 1,7 CDTI -2 błędy i DPF?

    Witam bezpieczniki sprawdzone i są dobre, świece są dobre ale jedna ma mniejszą oporność.... czyli ta świeca do wymiany? wymieniać komplet czy tylko jedną? Drugi błąd który ostatnio się mi pokazał to ECN 040952, obecnie po odpaleniu silnika kontrolki chceck i ta z kluczykiem gasną, wiem że to chodzi o EGR ale on był czyszczony z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi
  3. adamooo

    Astra H 1,7 CDTI -2 błędy i DPF?

    .... nie dam rady tego dziś sprawdzić ale jak patrzyłem na opisy bezpieczników to są tylko oznaczenia F, gdzie mam szukać tych bezpieczników? http://forum.opel24.com/topic/47606-bezpieczniki-i-przekazniki-astra-h/ ... dziś jak odpaliłem to nie zapaliła się ta kontrolka z kluczykiem, ale błąd jest dalej
  4. adamooo

    Astra H 1,7 CDTI -2 błędy i DPF?

    Przebieg 225000, rok auta 2008
  5. adamooo

    Astra H 1,7 CDTI -2 błędy i DPF?

    kod błędu: ECN 068302 metodą gaz hamulec, pod komputer żeby podłączyć muszę się wybrać do mechanika edit poczytałem o tym błędzie i to będą do wymiany świece?
  6. Witam posiadam Astrę H 1,7 cdti, mam problem ponieważ ostatnio pojawił się problem z mocą po odpaleniu... odpaliłem normalnie, zaświeciła się kontrolka samochodu z kluczykiem, po dodaniu gazu obroty nie poszły więcej niż 1200, wyłączenie silnika nic nie dało, musiałem odczekać trochę aż mogłem dodać gazu, podczas jazdy zauważyłem spadek mocy, na drugi dzień po odpaleniu pokazała się nie ta kontrolka z kluczykiem tylko z drugiej strony check engine i wszystko było normalnie i moc też była.... Po podłączeniu do komputera pokazało dwa błędy: pierwszy dotyczył świec żarowych, został podmieniony przekażnik świec ale błąd był dalej, po sprawdzeniu przez elektryka stwierdził że jedna świeca ma mniejszą oporność ale nic z tym nie zrobił i błąd został. Pytanie czy wymieniać świece czy to coś innego? drugi: kontrola emisji spalin, został przeczyszczony egr i na jeden dzień było wszystko dobrze (kontrolki się nie zaświeciły po odpaleniu) i tak jeździłem to raz zapalała się kontrolka samochodu z kluczykiem a raz check engine Podjechałem do drugiego mechanika który po podłączeniu pod komputer stwierdził że mam DPFa zapchanego w 75% i to jest tego wina, zalecił jazdę na wyższych obrotach 4k przez dłuższy odcinek na 4 biegu. Akurat miałem się wybrać w dłuższą trasę to tak zrobiłem, po powrocie akurat zaczęło się automatyczne wypalanie dpfa. Po podłączeniu pod komputer pokazało, że dpf jest wypalony 40% ale te dwa błędy są nadal... a dodam jeszcze, że mechanik zzauważył lekko większy stan oleju w silniku, niby dpf jak nie dopali całego paliwa to wraca do misy olejowej... Miał już ktoś taki problem? Macie jakieś propozycje co jeszcze mogę sprawdzić?
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.