Skocz do zawartości

wowu84

Użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wowu84

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. Polecam od siebie warsztat w Warszawie OPEL Elektronika na Jana Kazimierza 61: http://opel-elektronika.business.site/ Specjalizują się w Oplach w elektronice, elektryce i mechanice. Robili mi wymianę sterownika i jego przeprogramowanie, naprawę wiązki kabli. Są uczciwi, jest z nimi dobry kontakt i nie naciągają na zbędne koszta. Na tym terenie jest jest jeszcze jeden warsztat od opli, ale raczej tylko mechaniczny. OPEL Elektronika znajduje sie w budynku z szyldem "Tłumiki". Pozdro Paweł
  2. wowu84

    Astra H - Z16XEP - gaśnie na luzie

    Ps. Jeśli ktoś chce namiar na warsztat,który mi to ogarnął, prosze o info na prv. Warsztat jest z Warszawy i wg. mnie jest godny polecenia. Specjalizują się w Oplach. Pozdro Paweł
  3. wowu84

    Astra H - Z16XEP - gaśnie na luzie

    Dzięki wszystkim za pomoc. Wygląda na to, że problem udało się rozwiązać. 1. Gaśnięcie silnika było spowodowane usterką sterownika silnika MT35e, który musiał zostać wymieniony na sprawny(używany). Regeneracja, którą zrobiłem nic nie pomogła. 2. Chwilowe mryganie kontrolek na desce rozdzielczej - powodem było upalenie/zgnicie wiązki prowadzącej do złącza X1, które znajduje się w okolicy kolumny kierownicy na dole. (dokładnej lokalizacji nie znam).
  4. wowu84

    Astra H - Z16XEP - gaśnie na luzie

    Nie mam czym odczytac, jedyna metoda to gaz-hamulec. Ona daje bledy stare z pamieci, czyli wypadanie zaplonu i egr. W tej chwili check sie nie zapalił od 2 dni a auto gaśnie. Panowie jakis dobry elektryk/elektronik od opla w Warszawie i okolicach? Polecacie kogoś?
  5. wowu84

    Astra H - Z16XEP - gaśnie na luzie

    Nagrałem film z jazdy i poskładałem w jeden krótki przedstawiający problem. Brak Check engin. Pozostały opis pod filmem na youtube. https://youtu.be/xw5lclMCyz8 https://youtu.be/DqrV6qKhT7M Dodatkowe problemy oprócz gaśnięcia: - Czasami podczas jazdy mrygnie mi kontrolka od poduszki, tak z 2xdziennie, albo i rzadziej -Raz się zdarzyło, że na zgaszonym silniku i bez zaplonu poscilem reczny hamulec, a astra mrygnela 2xswiatlami awaryjnymi. -Zdarza sie ze, gdy zgasze swiatła mijania na zapalonym silniku to dalej sie swiecą, gasną po okolo 10 sek gdy zgasze silnik i wyjme kluczyk. -Czasami na tablicy rozdzielczej nie swieci sie kontrolka od swiatel mijania, pomimo ze swiatla sie palą. Sterownik silnika MT35E po regeneracji (myslalem, że pomoże, ale niestety nie pomoglo). Może trzeba założyć "nowy" inny sterownik?
  6. wowu84

    Astra H - Z16XEP - gaśnie na luzie

    Check zniknal sam po kolejnym odpaleniu. Astra dalej gasnie po okolo 20 minutach jazdy gdy sie rezgrzeje. Zgasnie kilka razy, a potem sie poprawia. Później moze pojawic sie blad egr i wypadanie zaplonu. -Czy moze byc temu winne kiepskie paliwo? -Czy może to byc sterownik silnika?
  7. wowu84

    Astra H - Z16XEP - gaśnie na luzie

    Dziś wyrzuciło mi błędy, zapalił się check i kluczyk serwisu. Błędy wypedałowane: ECN 030000 ECN 030400 ECN 040063 ECN 000000 Macie Panowie jakieś sugestie, co to może być?
  8. Witam, to mój pierwszy wątek tutaj; mam problem z Opel Astra H r.2004 silnik Z16XEP – tylko benzyna, nie ma inst. gazowej. Silnik gaśnie gdy wrzucam na luz, czasami po kilku kilometrach, czasami po więcej. Gdy zgaśnie, mogę go od razu odpalić z kluczyka gdy się zatrzymam, lub gdy się jeszcze toczę puszczam sprzęgło wrzucam bieg i silnik zapala. Z odpaleniem nie ma absolutnie żadnych problemów na razie. Auto gaśnie w momencie, gdy puszczam gaz, wrzucam luz i hamuje, obroty powinny spaść do jałowych, a tymczasem wskazówka obrotomierza przelatuje przez obroty jałowe bez żadnego drgnięcia i silnik gaśnie, zapalają się standardowe kontrolki dla położenia kluczyka w zapłonie, potem jak wyżej odpalam auto bez problemu. Po kilku zgasnieciach na czerwonym swietle, potrafi już nie gasnąc do końca jazdy przez następne 15-20 km. Brak jakichkolwiek błędów, check engin się NIE zapala, kluczyk serwisowy też się nie zapala. Jeździłem dziś z mechanikiem z podpiętym kompem (chyba tech) podczas jazdy, auto zgasło w czasie jazdy kilka razy i nie wyłapało żadnego błędu… a inne parametry były wg mechanika ok. Można przyjąć, że problem występuje przy nagrzanym silniku, choć tu bym był ostrożny. Mechanik powiedział, że nie ma od czego zacząć i żeby czekać, aż zapali się jakiś konkretny błąd, żeby nie wymieniać na darmo dobrych części, a pierwszy raz ma z czyms takim do czynienia. Dodam, że poprzedniego dnia zatankowałem auto prawie na full, a następnego ranka po około 8-10 km pierwszy raz zgasło i gasło co chwilę, więc podejrzenie padło też na paliwo., dziś wieczorem usłyszałem, że auto leciutko popiarduje z wydechu (czego nie było)na jałowym jeśli nie zgasnie to leciutko pływają obroty, natomiast silnik na wyższych obrotach pracuje równo. Około 8msc temu były wymieniane świece i listwa zapłonowa, bo wypadały zapłony (tu komp[uter sygnalizował błąd). Również był pomysł, że sterownik silnika szwankuje. Dzieki z góry za rady i sugestie Paweł
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.