Skocz do zawartości

piotrMDC

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana piotrMDC w dniu 19 Maj 2016

Użytkownicy przyznają piotrMDC punkty reputacji!

Reputacja

1

O piotrMDC

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dąbrowa Górnicza
  • Model
    Opel Astra I
  • Silnik
    1.6 8V 71KM 96r.
  • Nadwozie
    hatchback
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, pomimo, że mam nowego opla, mam sentyment do mojego pierwszego opla - 23 letniej astry F i nie chce jej złomować - lakier jak nowy, wygląda super, ale niestety jakiś czas temu przestała palić na benzynie (awaryjnie na gazie odpala od strzała. a na benzynie kręci, kręci, a jak załapie zaraz gaśnie, jak się go pomęczy, to w końcu zaskoczy, na gazie od razu pali. 2x ASO i 3 mechaników polecanych na tym forum próbowało i nic... Wymienione niemal wszystko co związane z układem paliwowym. Zaczęło się to jak oddałem kiedyś do mechanika, żeby zobaczył dlaczego czasami na benzynie
  2. super jutro zadzwonię dziś zacząłem podejrzewać, że problem leży w obniżonym odpowietrzaniu baku, przez co robi się małe podciśnienie i po wyłączeniu silnika paliwo powoli spowrotem jest zasysane do baku, jak podjadę to powiem skąd przypuszczenia
  3. Witam serdecznie, mam problem oplem... Samochód stary, ale zadbany, błyszczący, bez rdzy, mam do niego sentyment. Pomimo, że żona, mechanicy, znajomi dawno by go chcieli zezłomować to ja dalej go trzymam, pomimo, że mam astre IV do jazdy miałem parę problemów, część z nich została wyeliminowana, ale jeden pozostał i nikt nie chce/nie potrafi mi pomóc Problem dotyczy: OPEL ASTRA F 1.6 8v X16SZ GAZ 96r. , Na benzynie na zimnym silniku, gdy postoi przynajmniej 1 dzień, to przy pierwszym odpaleniu od razu gaśnie, czasami dzieje się tak parę razy, za którymś razem odpali
  4. Niestety najbardziej polecają tam sosnowiec naftowa, a mi tam nie pomogli... to jeden z warsztatów gdzie był oddany. oddałem do opla rokicki w dąbrowie - serwis bosh, zobaczymy co tam powiedzą...
  5. Niestety muszę potwierdzić a szkoda, bo kiedy byłem mega zadowolony... dodatkowo napiszę, że jeśli sie powie wprost: proszę wymienić x - to wymienią, jeśli się powie objawy takie i takie - po przetrzymaniu samochodu z dużym prawdopodobieństwem powiedzą, że jest ok, można jeździć. Ostatnio np na stuki z tyłu stwierdzili, że wszystko ok, moge jeździć, inny mechanik jak podniósł samochód od razu zobaczył, że coś z amortyzatorem, wymienił oba i cisza nie wiem jak takie coś komentować bo on od razu to zobaczył, oni weryfikowali (kilka dni mięli samochód na warsztacie)i nic nie zobaczyli a jak
  6. pod kompa nie da się podpiąć, nawet w aso byłem - podejrzewają przerwę gdzieś przerwę na kablu, oddaję do elektryka, żeby z tym podziałał, czujnik prawidłowy wymieniłem, niestety ostatnio jak ciepło było to w środku bardzo płynem chłodzącym było czuć, czyżby jednak temp faktycznie była za wysoka i płyn gdzieś wyrzuca? nie wiecie, czy może ktoś z forumowiczów bawi się w mechanike i sprawdziłby cały układ chłodzenia oczywiście zapłacę, albo polecilibyście jakiś zakład gdzie komuś będzie się chciało mi pomóc? śląsk i okolice... sam nie mam pomysłu, a moja wiedza też nie pozwala mi na coś więc
  7. Zapominałem dodać, że pompa wody wymieniona wraz z rozrządem jakieś 1000km temu, również bez efektu... podjadę podpiąć gdzieś pod komputer, ciekawe tylko, czy w przypadku mojego silnika będzie taka możliwość, bo nigdzie info na ten temat nie udało mi się znaleźć... jakiś czas temu temperatura normalnej pracy była około 92-94*C, wentylator załączał się przy 98-100*C, później nagle temp zaczęła utrzymywać się na poziomie 97-98*C, a wentylator załączał się zaraz powyżej 100*C, teraz temperatura pracy to około 100-102*C, a wentylator załącza się przy tuż przed lub na czerwonym polu... Nie za
  8. nie, załącza się dopiero po postoju jak temp dojdzie do czerwonego pola i jest zbita do 100*C niestety taki mamy klimat
  9. Witam serdecznie, mam pytanie do ekspertów : SMILE : Problem: temperatura na wskaźniku 100*C przy normalnej jeździe, nie ubywa płynu chłodzącego, oleju, wentylator włącza się tuż przed czerwonym polem i zbija do 100*C, samochód żwawy, nie muli. Wymieniłem: Chłodnica (dwie nowe różne firmy), czujnik temperatury (3 różne firmy), termostat (3 różne firmy), płyn chłodzący - po każdej operacji efektów brak. Był u 4 mechaników i nikt nie wie o co chodzi... Co jeszcze można sprawdzić? Czy na komputerze sprawdzę temperaturę z czujnika, może wskaźnik walnięty? czy cos z tłumikiem, może zapłonem?
  10. Witam, kupiłem opla astrę IV, kumpel oglądając samochód jak się spotkaliśmy, aby zobaczyć jaka skrzynia, zaczął sobie przy wyłączonym silniku, na postoju zmieniać biegi bez wciśniętego sprzęgła, zareagowałem, a on, że na postoju tak można i żebym nie robił scen... na tym zakończył na moja prośbę oględziny czy ma rację? w sumie jak się zastanowiłem to wysprzęglenie faktycznie ważne przy jeżdzie, a co z postojem? czy mógł, mi skrzynię uszkodzić, czy raczej zareagowałem niepotrzebnie? Pozdrawiam, Piotrmdc
  11. Witam, opiszę w skrócie problem: CEL: próba zbicia stanu podgorączkowego u pacjenta: OPEL astra f 1.6 8v lpg X16SZR 96r. WYWIAD: Pacjent skarży się na podwyższoną temperaturę - ok. 96st. podczas jazdy. Czasami, gdy na zewnątrz cieplej, przy szybszej jeździe, przy prędkości powyżej 100km/h temperatura rośnie do ok. 98, 99 i włącza się wentylator, który zbija ją do 95, 96st. ale tu powinien pęd powietrza chłodzić, a nie wentylator być potrzebny... Również korek czy światła powodują szybki wzrost temperatury. Nie jest to normalne, pacjent pamięta czasy, kiedy trzymał temperaturę w piątek, świ
  12. poliecisz takiego nie specjalistę, który mi to zdiagnozuje poprawnie i usunie usterkę w śląskim, może słyszałeś? byłem m.in. w sosnowcu na naftowej w nieautoryzowanym opla, polecanym zresztą na forum i tez wszystko ok niby jest i nic nie zrobiono... a samochód w trasie jeździ z wentylatorem działającym...
  13. Witam, próbowałem juz w kilku miejscach, zostało sprawdzone na szybko i stwierdzono, że wszystko ok, wentylator sie załącza przy 100, więc uznano, że musi być ok, testowane na postoju, olewając temat. Jednak moja astra się męczy - w trasie podczas jazdy potrafi dobijać temperaturę do 100, fakt wentylator się załącza, zbija temperaturę do 96 i po wyłączeniu znowu 100 i tak w kółko, płyn się nie gotuje, układ jest chlodzony, ale samo działanie nie jest prawidlowe, podczas jazdy nie powinien się wentylator włączać, powietrze powinno chłodzić... Potrzebuję pewnego zakładu, który upora się z pro
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.