Skocz do zawartości

bigdomel

Użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bigdomel

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra III
  • Posiadasz LPG
    NIE
  1. bigdomel

    ASTRA H 1.7 cdti grucha turbiny

    Podłączylem pod kompa u kolegi i wywalilo blad P0234 doladowanie ujemne. Skasowalismy blad i jezdzilismy z podlaczonym kompem okolo 15 min i blad nie wyskakiwal. w drodze powrotnej oczywiscie kontrolka sie zaswiecila i po kilku min zgasla. Zauwazylem ze gdy podczas przyspieszania w okolicy 2 tys obrotów odpuszcze noge z gazu slychac wyraznny dzwiek (piszczenie, syczenie) trwa ok 1 sek. na postoju tego nie slychac. Czytalem ze aktualizacja softu moze cos pomoc. macie jakies doswiadczenie w tej sprawie?
  2. bigdomel

    ASTRA H 1.7 cdti grucha turbiny

    Witam, metoda gaz-hamulec zczytalem jeden błąd ECN 038008. Oznacza to prawdopodobnie problem ze swiecami zarowymi. Auto odpala bez problemu. WIecej bledow ta metoda nie wyswietlilo. Dzis znowu kontrolka z kluczykiem sie zapalila po ok 10 km. Po kolejnych 2 km zgasla. Po kolejnych 5 km sie zapalila i pozniej znow zgasla, Nie potrafie opisac okolicznosci w ktorych auto wchodzi w tryb awaryjny. Zaczalem watpic czy to grucha turbiny. Czy to typowe dla bledu 038008?? Trzeba wymieniac komplet swiec czy szukac ktora nawalila? czy podpiecie opcoma pozwoli cos wiecej zobaczyc? pozdrawiam
  3. bigdomel

    ASTRA H 1.7 cdti grucha turbiny

    Witam ponownie, wiec po glebszym wdepnieciu i przytrzymaniu gazu sztanga zachowuje sie tak: widac po odpuszczeniu gazu jeszcze dodatkowy ruch sztangi. Dzis troche ostrzej poganialem astre i blad zaden nie wyskoczyl. nie wiem co o tym myslec. ale w czasie jazdy przy przyspieszaniu w okolicy 1900-2100 obrotow slychac taki dziwny dzwiek jakby piszczenie. pozdrawiam
  4. Witam serdecznie, Od pewnego czasu mam problem z moja ASTRA H 1.7 cdti 101 KM 2008 r. W czasie jazdy czasem zapala sie kontrolka kluczyka i auto jedzie w trybie awaryjnym bez turbiny. Po pewnym czasie lub zgaszeniu silnika i odpaleniu problem znika. Pojawia sie to dosc losowo i ciezko mi stwierdzic w jakich okolicznosciach. Czasem po jezdzie gdy nie zgasze silnika i wyjde posluchac slysze dziwne brzeczenie. Lokalizacja padla na gruche turbiny i sztange. Mam wrazenie ze nie chodzi ona prawidlowo w pelnym zakresie. Poruszalem ja na zimnym silniku i chodzila z pewnym oporem ale bez przesady. Reka bez wiekszego problemu ja przesuwalem. Z tym, ze reka poruszalem nia w duzo wiekszym zakresie niz porusza sie sama w trakcie pracy silnika. Nagralem filmik jak to wyglada. Czy mozecie rzucic okiem czy u Was jest podobnie. Na filmiku auto gazowane jest do obrotow okolo 3 tys. Nie wiem w jakim zakresie powinna sie ta ztanga przesuwac. Link do filmiku: pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.