Skocz do zawartości

ziomek1324

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ziomek1324

Informacje o profilu

  • Model
    Opel Astra IV
  • Posiadasz LPG
    TAK
  1. ziomek1324

    Twardość węży chłodnicy A14NET

    Termostat również został wymieniony, został jeszcze wymieniony czujnik ten który jest nad skrzynią biegów (wchodzi do króćca wodnego), zostaje jeszcze sprawdzenie drugiego czujnika (w chłodnicy) i tej opornicy. podpowie ktoś w jaki sposób to zrobić? wystarczy pomiar rezystancji?
  2. ziomek1324

    Twardość węży chłodnicy A14NET

    No właśnie tylko najciekawsze jest to że uszczelka wymieniona, głowica była planowana i sprawdzana na szczelność, więc albo blok pęknięty albo coś z chłodzeniem jest nie tak, w trakcie jazdy temperatura nie przekracza 105*C natomiast jak się zatrzymam to temperatura wzrasta do 115*C, zaczyna bulgotać, a wentylator się nie załącza
  3. ziomek1324

    Twardość węży chłodnicy A14NET

    Mam 3 różne korki i na wszystkich to samo, dzis gdy odkręciłem parę razy korek i upuściłem powietrza to zaczął płyn bulgotać czyli gotować się i zakręciłem zbiornik i przygazowałem żeby bulgotanie ustało. Przed chwilą byłem na jezdzie i dałem mu ostro w palnik, węże nie są już twarde, gdy wyłączę silnik nadal słyszę bulgotanie w silniku i takie jakby przepływanie powietrza. Kupiłem nawet tani tester OBD żeby sprawdzić temperaturę na czujniku i tutaj jest chyba jakiś problem ponieważ nie załącza się wentylator nawet przy temperaturze 113*C. Co może być tego przyczyną? wiatrak startuje tylko gdy załączę klimatyzację. czy można jakoś na krótko sprawdzić czy wszystkie biegi wentylatora działają?
  4. ziomek1324

    Twardość węży chłodnicy A14NET

    No właśnie czyli już tutaj jest duży problem, bo nawet gdy samochód chodzi nie idzie odkręcić korka, bo po upuszczeniu ciśnienia woda się podnosi i zaczyna wrzeć. Jestem już bezradny tyle pieniędzy wpakowałem w ten silnik, a nadal coś jest nie tak Podjadę jeszcze na sprawdzenie zawartości CO2 w płynie
  5. ziomek1324

    Twardość węży chłodnicy A14NET

    Jeszcze jedno pytanie czy zagrzany samochód gdy chodzi na biegu jałowym, może wyrzucać płyn korkiem po jego odkręceniu?
  6. Witam, posiadam Opla Astrę IV z silnikiem 1.4 Turbo, z założoną instalacją gazową STAG. jestem świeżo po wymianie uszczelki pod głowicą, problem zaczął się od tego że rozrywało wężyk przelewowy (ten o mniejszej średnicy idący do zbiorniczka) powodem było za duże ciśnienie w układzie, w końcu problem stał się większy i samochód się gotował i wyrzucał cały płyn poza zbiornik wyrównawczy. Jeszcze miedzy czasie jadąc ze stałymi prędkościami ok 120-140 km/h słychać było lekkie bulgotanie jakby w zbiorniczku. Diagnoza uszczelka pod głowicą. Teraz jestem świeżo po wymianie uszczelki, rozrządu, pompy wody, termostatu itd. jednym słowem większy remont za mną. Głowica była kupiona nowa lecz używana, została sprawdzona szczelność, została splanowana i dotarte zwory. Samochód już jeździ ale mam wrażenie że nadal słyszę lekkie bulgotanie w zbiorniczku tak jak wcześniej również przy większych prędkościach. Ale już sam nie wiem czy jestem przewrażliwiony po tych wszystkich przygodach, czy rzeczywiście coś jeszcze jest nie tak jak powinno. I tutaj nasuwa się pierwsze pytanie do forumowiczów którzy mają taki silnik jak ja, czy wasze przewody od chłodnicy są dość twarde po dłuższej trasie? Bo u mnie jak naciskam to czuję że węże są dość twarde jako porównanie mogę podać oponę w rowerze, idzie je trochę ugiąć ale czuć to ciśnienie. Niestety nie mam drugiego takiego samochodu z tym silnikiem i nie mam z czym porównać A samochód chcę mieć w 100% sprawny, i nie chcę żeby mnie jakaś przygoda spotkała w trasie Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.