Skocz do zawartości

Michał1988

Użytkownik
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Michał1988

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie powiem
  • Model
    Opel Corsa C
  • Silnik
    Z12XE
  • Posiadasz LPG
    NIE

Ostatnie wizyty

295 wyświetleń profilu
  1. Michał1988

    Błędy p0300 i p0302

    To tak. Świece zamówione oryginalne do corsy C 1.2 95519055 lub 9195109 te dwa numery mi podano, ja miałem wsadzone NGK BKR5EK auto miało przy 80 tys zmieniany rozrząd więc możliwe że w tedy wstawiono mi te teraz mam 140 tys więc w sumie może i wypada zmienić. Co do wyglądu dodaje zdjęcia Co do Lampki Led - Dioda led przez opornik 500ohm podłączone do wyjścia na cewkę jak najbardziej po przekręceniu kluczyka sekundy przerwy Dioda migała jednostajnie takim samym blaskiem. Cewka - idealnie 5 ohm dodatkowo potraktowana kontaktem by styki przeczyścić, zmierzyłem jeszcze dodatkowo czy nie ma przebicia od razu na wyjście cewki - brak przebić. Co do pinów możesz mi podać z łaski swojej ewentualnie zdjęcie albo podpowiedz czy jest to złącze te bliżej egr czy grodzi silnika? Bo chyba źle mierzę. Dodam że dzisiaj bez problemu cykał nic się nie działo (przed wyjęciem wszystkiego i zmierzeniu), i po zmianie świec tak samo nic.
  2. Michał1988

    Błędy p0300 i p0302

    mam rozumieć Lampka led ? Sprawdź jeszcze czujnik temp. płynu chłodniczego masz do niego też ewentualnie jakie ma mieć parametry. Chyba że mam go sprawdzić na zasadzie przed opaleniem program OP COM i patrzeć czy temperatura wzrasta.
  3. Witam na zimnym silniku zanim się rozgrzeje pojazd, czuć szarpanie budą. Po chwili wszystko działa cacy tylko pokazuje się błąd. Co oznacza wiem. Najpierw wymienię świece następnie cewkę, zobaczymy co dalej jeśli nie będzie zmian. Ale czy ktoś posiada dane informacje, jak zmierzyć cewki na wyjściu i jakie powinny być wartości rezystancji?. W między czasie sprawdzę czy kable nie są z wiązki strzelone, przetarte. Pozdrawiam. I zapomniałem Corsa C 1.2 silnik 2002 rok 140 tys nalatane i heheh chyba od nowości świece są
  4. O to problemu nie będzie dzięki.
  5. Czy może ktoś mi wyjaśnić jak jest montowana maskownica czy grill ( jak fachowo to nazwać nie wiem) do całości?. Mam wersję przed liftową a chcę zamontować halogeny i musiał bym ten element zmienić. Pozdrawiam.
  6. Ok w końcu dorwałem się do kompa, informuję że na forach angielskich była informacja że ECU w corsach w silnikach 12XE przed liftem nie ma fizycznej możliwości ustawienia tempomatu bo tego sterownik nie obsłuży. Silniki 12XEP każdy miał taką możliwość. Dopiero coś jest napisane że te po lifcie 12XE miały możliwość by taką funkcję uaktualnić. Więc no niestety odpuszczam temat w swojej corsie. Dodatkowo bez żadnego problemu da się to wszystko ogarnąć OPCOM.
  7. I teraz tak spać mi to nie dało. Zmieniałem konfigurację aut ale z tym samym silnikiem i nic. W końcu dałem Corse C ale rocznik 2006 w tedy mam informację o silniku 12XEP ja mam 12XE i normalnie program pokazał ta funkcję i zmiana z nie aktywny na aktywny powiodła się. Pytanie teraz czy faktycznie wartości te zostały zmienione i jest wszystko ok i po prostu program ma wprowadzone tak że np silniki XE mają tylko do wyboru 3 funkcje pomimo że np sterownik faktycznie ma ich więcej (lecz program nie będzie ich pokazywał), natomiast nowszy silnik XEP już pokaże te funkcje i analogicznie (pomimo że np sterownik ma niższe oprogramowanie i nie będzie w nim tych kilku opcji więcej ino 3).
  8. Ok Prosił bym o ewentualną informację lub pomoc kogoś kto rozwikłał problem z aktywacją tempomatu w Ecu. Jak bez problemowo w Module komfortu poprzez Opcom-rocznik-model-nadwozie-moduł sterujący nadwozia-programowanie-kodowanie konfiguracji-tempomat zmiana z nie występuje na, występuje pomyślnie przebiegła, to analogicznie w ECU silnika nie występuje opcja tempomatu, natomiast po wyborze silnika z 1.2 na 1.4 taka opcja już jest ale niestety nie da się zmienić wartości. Dodam że jeszcze nie posiadam zainstalowanego tempomatu tj, wiązki i manetki oraz czujnika. Moja wersja Opcoma to 1.70 New Opcom.
  9. No końcówki mi nie wyświetlało, nawet techa nie miałem. Sam tylko opis miałem, ściągnąłem drugi raz i wszystko mam. Nie wiem czemu.
  10. O kurczę to ja ostatniej strony nie mam. Muszę poszukać gdzieś indziej schematu. Dziękuję za pomoc.
  11. Nie rozumiemy się ja mówię o rysunku na którym jest pokazana wtyczka z ECU - komputera silnika wychodzi tam że jest to pin 13 - a ty napisałeś że pin 8 i tutaj jest nieścisłość.
  12. Jak liczę to mam 13 pin od lewej, i do tego czarny do masy?
  13. Czyli to jest ten pin pokazany na zdjęciu z instrukcji po niemiecki czy nie ? Szary z czarnym paskiem?.
  14. Dobrze chwila szukania.... ale.... Po przeanalizowaniu już wcześniej owego opisu jest podane w skrócie: Z pinu 4 kierunkowskazu którego nie mamy ciągniemy przewód do złącza x45 BMC - czyli ten złącze od modułu komfortu znajdujący się po prawej stronie pod szybą. Z komputera przy silniku złącze chyba dolne lecimy wiązką znowu do złącza X14 BMC koloru zielonego i mam rozumieć że to od niego pin numer 3 jest podłączony czujnik przy sprzęgle ?. Natomiast czarny jest podłączony pod masę? Oraz ktoś ma może namiary, informacje jakie są użyte w tym wszystkim piny?. Pozdrawiam
  15. Gdzie jest podpięty, jakie piny czujnik położenia sprzęgła przy montażu tempomatu.
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.